Call of Duty Warzone 2
یحیی رحیمی

جزئیات کامل Call of Duty Warzone 2 اعلام شد

یحیی رحیمی 19 آبان 1401 2 دیدگاه
806 بازدید

بازی کالاف دیوتی وارزون 2 دو ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد و قرار است هفته آینده به‌صورت کامل عرضه شود. شروع فصل اول وارزون 2 با سفر به نقشه Al Mazrah همراه است و برای اولین بار می‌توانیم این مپ گسترده و وسیع را بپیماییم. اکتیویژن با انتشار مطلب تازه‌ای به شرح جزئیات کامل Call of Duty Warzone 2 پرداخت و تمامی آنچه باید از آن انتظار داشته باشیم را توضیح داد.

پایه و اساس وارزون 2 نقشه جدید آن به المزرعه است. این نقشه شامل 18 منطقه کلیدی با مکان‌های ویژه است. هر منطقه نیز شامل مناطق کوچک‌تری خواهد بود که باعث می‌شود تا نقشه کلی، تنوع محتوایی زیادی داشته باشد. این نقشه شامل قلعه‌ای به نام Bagra، ساختمان سفارت، سد برقی Zarqwa و یک بندر ویژه خواهد بود. بازیکنان برای اولین بار می‌توانند در آب شنا کنند و جنگی تمام‌عیار را در سراسر این نقشه وسیع تجربه کنند.

مکانیسم گولاگ وارزون به‌عنوان شانسی دوباره برای بازگشت به بازی، کاملاً تغییر یافته است. رقابت تن به تن جایش را به رقابت 2v2 داده است و دو گروه دو نفره با همدیگر می‌جنگند و در این مدت باید از سلاح کمری یا ساچمه‌ای و نارنجک برای حذف تیم مقابل استفاده کنند. همکاری تیمی اهمیت زیادی دارد. با شروع گولاگ، زندانبان که با هوش مصنوعی کنترل می‌شود به میانه میدان می‌آید و اگر هر دو تیم بتوانند او را حذف کنند، آنگاه تمام چهار نفر به بازی برمی‌گردند. درصورتی‌که زندانبان کشته نشود، هر چهار نفر بازی را خواهند باخت.

جزئیات Call of Duty Wazrone 2

گولاگ در Call of Duty Wazrone 2

هر دو تیم زمان اندکی برای تصمیم‌گیری دارند و باید میان کشتن زندانبان یا حذف تیم حریف، یکی را انتخاب کنند. البته زندانبان در میانه بازی ظاهر می‌شود و او هم به رقیب تازه‌ای تبدیل می‌شود. این باعث می‌شود تا گولاگ به رقابتی سرگرم‌کننده تبدیل شود. دیگر بخش‌های بازی هم شامل بات‌ها و حریف‌های مجازی خواهند بود. قلعه‌هایی وجود دارند که تصرف آنها امکان دریافت تفنگ‌ها و آیتم‌های نادری را می‌دهد. اولین فردی که بتواند این مکان را تصرف کند، یک کلید ویژه برای ورود به Black Site دریافت می‌کند. این مکان هم با دشمنان مسلح پر شده و پس از کشتن آنها، تفنگ تازه‌ای به بازی‌کننده اهدا می‌شود.

قابلیت‌های بیشتر هم تایید شده‌اند. برای نمونه امکان چت صوتی بر اساس منطقه مکانی فعال می‌شود و همچنین می‌توان با بازجویی از حریفی که روی زمین افتاده، مکان هم‌تیمی‌هایش را پیدا کرد. حریف هم می‌تواند به تیم مقابل بپیوندد و شانس خود برای بقا را افزایش دهد. در عین حال دو وسیله نقشه از جمله بالگرد جنگی سنگین و Hummer EV اضافه می‌شوند. Call of Duty Warzone 2 شامل جنگ دریایی است و می‌توان زیرآب هم به تیراندازی پرداخت. سیستم کوله‌پشتی برای مدیریت آیتم‌ها اضافه می‌شود.

کالاف دیوتی وارزون 2 DMZ

حالت DMZ وارزون 2

اکتیویژن جزئیات حالت DMZ بازی وارزون 2 را شرح داد. این یک حالت جهان‌باز با المان‌های روایی خواهد بود که بازی‌کننده همراه با تیم خود برای غارت آیتم‌ها و کشتن حریف پا به میدان می‌گذارد و با گذر از هر مرحله، آیتم‌های کسب‌شده را حفظ خواهد کرد. هدف اصلی یافتن آیتم‌های باارزش و تلاش برای حفظ آنها تا دست بعدی است. اکتیویژن پلی‌لیست‌های تازه‌ای برای دوربین سوم شخص Call of Duty Warzone 2 طراحی کرده که روند بازی را تغییر خواهند داد. منتظر عرضه وارزون 2 در تاریخ شانزدهم نوامبر باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    اشکان

    مهمان

    چه مدت بعد از انتشار فایل بکاپ بتل نت رو تو سایت قرار میدید؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به اشکان

      نویسنده

      پس از انتشار و در سریع‌ترین زمان ممکن فایل رو قرار میدیم