فروش سری Gears of War گرز اف وار
علیرضا نظری

فروش سری Gears of War بیش از 40 میلیون نسخه بوده است

علیرضا نظری 20 آبان 1401 بدون دیدگاه
214 بازدید

سرویس استریم نتفلیکس اخیراً اعلام کرد که یک فیلم لایو اکشن و سریال انیمیشنی بر اساس سری Gears of War (گرز اف وار) با همکاری استودیو The Coalition در حال ساخت است. همچنین در میان بروزرسانی‌های فروش شرکت‌های مختلف امروز، نتفلیکس به طور رسمی فاش کرده است که از سری Gears of War بیش از 40 میلیون نسخه به فروش رسیده است.

سری Gears of War از سال 2006 که روی ایکس باکس 360 عرضه شد تا به امروز، بیش از 40 میلیون نسخه روی کنسول‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی فروش داشته است که این امر موفقیت بزرگ IP مایکروسافت را تایید می‌کند. این اطلاعات توسط نتفلیکس، همراه با اعلام ساخت یک فیلم لایو اکشن از سری Gears of War، که پس از آن هم توسط یک سریال انیمیشنی دنبال می‌شود، فاش شده است. جزئیات شخصیت‌ها، طرح کلی داستان و موارد دیگر هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما این بدون شک خبری است که طرفداران مارکوس فنیکس و همراهانش را خوشحال می‌کند.

در بیانیه نتفلیکس در رابطه با میزان فروش سری گرز اف وار گفته شده: «با بیش از 40 میلیون نسخه فروخته شده، Gears of War یکی از غنی‌ترین و تحسین شده‌ترین حماسه‌های بازی است». استودیو نتفلیکس همچنین در راستای فیلم لایو اکشن مورد انتظار گرز اف وار بیان کرده است: «جامعه‌ای تجزیه شده و در آستانه فروپاشی که با تهدید‌های مختلف و انقراض کامل مواجه است. تیم دلتا اسکواد، به رهبری مارکوس فنیکس، اکنون آخرین موضع بشریت به حساب می‌آید. این مجموعه به دلیل تعریف دوباره‌ی ژانر تیر‌اندازی تاکتیکی سوم شخص، مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و دارای پرشورترین طرفداران است.»

فروش سری Gears of War گرز اف وار

احتمال عرضه بازی جدید سری Gears of War

در واقع تمامی این جزئیات جالب به نظر می‌رسند، به خصوص با توجه به اینکه مایکروسافت معمولاً تمایلی به ارائه اعداد دقیق فروش ندارد. به عنوان مثال، آمارهای رسمی قبلی به نوامبر سال 2012 برمی‌گردد، زمانی که تنها یک سال پس از انتشار سومین بازی Gears of War، از 19 میلیون نسخه در جهان فراتر رفت. لازم به ذکر است که سری گرز اف وار تا به امروز به غیر از نسخه Judgment، دارای 5 بازی اصلی است. علاوه بر این اسپین‌آف‌های Gears Pop برای موبایل و یک بازی استراتژی به نام Gears Tactics که توسط Splash Damage ساخته شده، در دسترس قرار گرفته‌اند. همچنین آخرین قسمت از این حماسه، با عنوان Gears 5 در سپتامبر 2019 برای ایکس باکس و PC منتشر شد.

با توجه به اینکه سه سال از انتشار بازی Gears 5 می‌گذرد، به احتمال زیاد The Coalition در حال حاضر توسعه کمپین داستانی Gears 6 را بر عهده دارد، در حالی که هنوز خبرهای رسمی در این باره منتشر نشده است. اما بنا به آگهی‌های شغلی که توسط استودیو مذکور در چند ماه گذشته منتشر شده بود، ساخت این نسخه تایید شده است. علاوه بر این، اخیرا The Coalition به دنبال جذب مهندسین، در رابطه با ضبط یک سری موارد به طور خاص برای این سری بود که می‌تواند دلیل دیگری بر ساخت این دنباله باشد. با این حال تا انتشار اخبار رسمی باید منتظر بمانیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.