gears 5
یحیی رحیمی

هیج گونه سیگار و عمل سیگار کشیدنی در بازی Gears 5 وجود نخواهد داشت

یحیی رحیمی 22 تیر 1398 بدون دیدگاه
717 بازدید

ممکن است برای بسیاری از شماها سیگار کشیدن یک کار جذاب و به نوعی کول حساب شود. بسیاری از شخصیت های اصلی فیلم های سینمایی و همچنین بازی های ویدیویی سیگار به لب دارند و همین باعث شده است که بسیاری آن را جذاب بدانند. در حالی که سیگار مخرب سلامت انسان است و می تواند باعث مشکلات جدی شود. توسعه دهندگان بازی Gears 5 قول داده اند که هیچ گونه سیگاری در بازی وجود نداشته باشد.

اخیرا کمپانی های سیگارسازی تحت فشار قرار گرفته اند و افراد زیادی در تلاش هستند که تصویر ساختگی سیگار به عنوان یک کالای جذاب را به کلی از بین ببرند و خطرات آن را برجسته کنند. سری بازی Gears of War البته به سیگار کشیدن مشهور نیست اما تعدادی سیگار در این سری بازی وجود داشته است و به نظر می رسد که در نسخه جدید آن‌ها نیز کنار گذاشته خواهند شد.

استودیو The Coalition با حذف سیگار از Gears 5 به دنبال ایجاد تصویر بهتری از بازی برای رقابت های eSport است و همچنین دلیل دیگر آن نیز اقدامات اخیر یک سازمان ضد سیگار و دخانیات به نام Truth Initiative است که می خواهد تصویر ساختگی سیگار کشیدن در سرگرمی های مختلف را از بین ببرد. مدیرعامل این ارگان در این مورد گفته است:

در میان ظهور فراگیر تصویر پرزرق و برق بودن سیگار در فرهنگ عامه، ما به The Coalition تاکید کردیم که سیگار کشیدن را از بازی Gears 5 حذف کنند و این بازی در مسابقات ELeague به عنوان یک بازی عاری از دخانیات معرفی خواهد شد. ما امیدواریم که این تصمیم باعث شود که دیگر توسعه دهندگان بازی های ویدیویی نیز به این لیست بپیوندند و تجربه بازی خود را عاری از دخانیات کنند.

Gears 5 قرار است که در تاریخ 10 سپتامبر برای کنسول Xbox One و PC عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.