بازی Monster Hunter موبایل
یحیی رحیمی

خالق کالاف دیوتی موبایل بازی موبایل Monster Hunter می‌سازد

یحیی رحیمی 18 آبان 1401 بدون دیدگاه
296 بازدید

کپکام با همکاری استودیو Timi شرکت تنسنت، مجموعه بازی محبوب Monster Hunter را به موبایل‌های هوشمند می‌آورد. بازی موبایل Monster Hunter قرار است مخصوص موبایل ساخته شود و المان‌های شکار کردن هیولاها که مختص این سری است با فضای بازی موبایل تطبیق داده شوند. تجربه بازی متفاوت از این سری و مخصوص پلتفرم موبایل خواهد بود و برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

مانستر هانتر یا شکارچی هیولا، دومین سری بازی پرفروش شرکت کپکام پس از رزیدنت اویل است. میزان فروش این سری تا ماه سپتامبر 2022 حدود 88 میلیون نسخه برآورد شده است. رزیدنت اویل با فروش 131 میلیون نسخه در جایگاه اول قرار دارد و جایگاه سوم نیز به سری بازی استریت فایتر می‌رسد که تابه‌حال 49 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این اولین بار است که پای این سری بازی ژاپنی محبوب به پلتفرم موبایل بازی می‌شود.

مقام پرفروش‌ترین بازی سری مانستر هانتر به بازی Monster Hunter World می‌رسد که تابه‌حال 18.5 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این رقم بسیار بیشتر از میزان فروش بازی رزیدنت اویل 7 است. مانستر هانترز رایز، دومین بازی پرفروش این سری به‌حساب می‌آید که در سال 2021 برای نینتندو سوییچ منتشر شد و نسخه کامپیوتر آن در ژانویه 2022 عرضه شد.

بازی Monster Hunter موبایل

بازی موبایل Monster Hunter

استودیو Timi که تولید بازی موبایل Monster Hunter را برعهده گرفته است به دلیل ساخت بازی کالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شود. این بازی رایگان که نسخه موبایل سری کالاف دیوتی به‌حساب می‌آید، 650 میلیون بار از فروشگاه‌های موبایل دانلود شده است. Timi همچنین یکی از پردرآمدترین استودیوهای بازی‌سازی است که سالانه درآمد زیادی برای شرکت تنسنت به عمل می‌آورد. این استودیو همچنین توسعه Honor of Kings را بر عهده دارد که جزو یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در سراسر جهان به‌حساب می‌آید.

استودیو Timi در طی چند وقت اخیر بسیار پرکار بوده و نسخه سوییچ و موبایل بازی Pokemon Unite را هم منتشر کرده است. آن‌ها همچنین یک قرارداد همکاری استراتژیک با شرکت ایکس‌باکس بسته‌اند و به نظر می‌رسد که بازی موبایل هیلو و گیرز آو وار در دست‌ساخت باشد. درآمد ده میلیارد دلاری این استودیو در سال 2020 و موفقیت آن‌ها در خلق بازی‌های موبایل موفق باعث شده تا شرکت‌های بازی‌سازی توجه خاصی به این استودیو داشته باشند. کپکام نیز به فهرست شرکت‌های پیوست که با این گروه چینی همکاری می‌کند.

در حال حاضر اطلاعاتی از بازی موبایل مانستر هانتر منتشر نشده است و تنها می‌دانیم ساخت آن شروع می‌شود و باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.