بازی Starcraft
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر برای احیای سری بازی Starcraft هیجان زده است

یحیی رحیمی 16 آبان 1401 بدون دیدگاه
161 بازدید

پرونده انتقال مالکیت اکتیویژن بلیزارد به مایکروسافت همچنان در جریان است و کمیته‌های مختلف در کشورهای اروپایی با دقت تمام به بررسی جزئیات آن و عواقب چنین خریدی می‌پردازند. فیل اسپنسر در گفتگو تازه‌ای از خرید شرکت‌های تحت مالکیت اکتیویژن اظهار خوشحالی کرده و می‌گوید که برای احیای فرنچایزهای بزرگی همانند سری بازی Starcraft و دیگر بازی‌های شرکت بلیزارد هیجان‌زده است.

اسپنسر در مصاحبه‌ای به برنامه‌های آینده ایکس باکس برای بازی‌های اکتیویژن بلیزارد پرداخته است. او می‌گوید که انحصاری شدن کالاف دیوتی منتفی است و این سری همچنان برای پلی استیشن منتشر می‌شود. در سوی دیگر او برای بازی‌های اکتیویژن، بلیزارد و کینگ هیجان‌زده است و منتظر است که گفتگوی مناسبی با کارمندان این شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی داشته باشد. تصاحب اکتیویژن بلیزارد به اسپنسر اجازه کنترل استودیوها و برنامه‌ریزی برای آینده آن‌ها را می‌دهد.

مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ در مورد آینده اکتیویژن بلیزارد تحت هدایت ایکس باکس گفت:‌ «من اجازه ندارم در مورد آنچه در بلیزارد، اکتیویژن یا کینگ رخ می‌دهد تصمیم بگیرم.» او می‌گوید که تا پایان روند قانونی نمی‌توان تصمیمی برای این شرکت بگیرد یا در مورد آن بحث کند. این صحبت‌ها پس از گپ و گفتگوی طولانی در مورد سری بازی Age of Empires بیان می‌شود و مصاحبه با هدف گفتگو در مورد 25 سالگی این سری بازی استراتژی هم‌زمان برگزار شد.

فیل اسپنسر Starcraft

هیجان فیل اسپنسر از بازگشت Starcraft

اسپنسر در ادامه گفتگو با مجله Wired از هیجان خود برای احیای سری بازی Starcraft گفت: «هنگامی‌که به تاریخچه بازی‌های استراتژی هم‌زمان فکر می‌کنیم، نه‌تنها Starcraft بلکه باید وارکرفت را هم در نظر بگیریم. استارکرفت قدمی اساسی و مهم در گیمینگ بود.» او در ادامه به موفقیت این سری بازی در زمینه‌ی رقابت‌های ورزش‌های الکترونیک و همچنین تغییراتی که این سری در زمینه بازی‌های RTS پدید آوردند و اینکه چطور نحوه قصه‌پردازی در بازی‌های این سبک تغییر و تحول یافت.

بازی‌های مختلفی همانند Pro Skater در کلکسیون این شرکت وجود دارد که ساخت نسخه‌ای جدید می‌تواند افراد زیادی را جذب مایکروسافت کند. نگرانی اصلی در مورد تکمیل قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد است و اینکه آیا این فرایند بالاخره نهایی می‌شود یا خیر؟ نگرانی اصلی کمیته‌های اقتصادی، آینده سری بازی کالاف دیوتی است. مایکروسافت اطمینان داده که این بازی همچنان برای پلی‌استیشن منتشر می‌شود و همانند ماینکرافت با آن برخورد می‌شود. سونی می‌گوید که افزودن بازی به گیم پس می‌تواند به درآمد آن‌ها ضربه بزند.

فیل اسپنسر ماه گذشته در مصاحبه‌ای، دلیل خرید اکتیویژن بلیزارد را بازار موبایل نامید و اینکه درآمد بازی کالاف دیوتی موبایل و همچنین بازی‌های شرکت King همانند کندی کرش برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.