بازی Diablo 4 ایکس باکس گیم پس
یحیی رحیمی

تاریخ افزودن بازی Diablo 4 به ایکس باکس گیم پس اعلام شد

یحیی رحیمی 27 بهمن 1402 بدون دیدگاه
77 بازدید

پادکست جدید ایکس باکس خبرهای مهمی برای طرفداران این شرکت داشت. انتشار چهار بازی ایکس باکس برای پلتفرم‌های رقیب منتشر شد. بزرگ‌ترین خبر برای مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس نیز در طی این پادکست اعلام شد. سارا باند، مدیر جدید Xbox اعلام کرد که بازی Diablo 4 روز 28 مارس (نهم فروردین 1403) رسماً به این سرویس اشتراکی اضافه خواهد شد.

بازی اکشن نقش‌آفرینی مشهور بلیزارد بالاخره راهی سرویس گیم پس خواهد شد. سارا باند اعلام کرد که تعداد اعضای این سرویس به 34 میلیون نفر رسیده است. این رقم با در نظر گرفتن مشترکین Game Pass Core به دست آمده و این نشان می‌دهد که تعداد اعضا، پیشرفت قابل‌توجهی نداشته است. افزودن بازی دیابلو 4 و دیگر عناوین اکتیویژن بلیزارد بدون شک به افزایش کاربران کمک خواهد کرد.

فصل سوم بازی Diablo 4 به‌تازگی آغاز شده است. این بازی لایو سرویس هر فصل محتوای تازه‌ای دریافت می‌کند. فصل سوم به نام Construct یک نوع دانجن جدید به نام Vaults را اضافه کرد. تمامی محتوای فصل سوم منتشر نشده است و قرار است که تغییراتی در ساختار بازی هم ایجاد شود. به نظر می‌رسد که مشترکین گیم پس در اواخر فصل سوم قادر به تجربه بازی خواهند بود. البته کمپین داستانی دیابلو 4 نیز پرطرفدار است و برای آشنایی با بازی باید ابتدا آن را به اتمام رساند.

بازی Diablo 4 ایکس باکس گیم پسبازی Diablo 4 در راه سرویس گیم پس

مدیر بلیزارد ماه گذشته اعلام کرد که بازی دیابلو 4 به سرویس گیم پس اضافه نمی‌شود. وی دو هفته پیش رسماً بلیزارد را ترک کرد و تیم مدیریت تازه‌ای در حال فعالیت در این شرکت است. بسیاری انتظار داشتند که عناوین کالاف دیوتی ابتدا به گیم پس اضافه شوند، اما مایکروسافت ترجیح داده تا با یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال 2023 شروع کند. از آنجایی که این بازی ساختار آنلاین دارد، کاربران گیم پس کمک زیادی به آن خواهند کرد. برای نمونه انتشار Palworld روی گیم پس، کمک زیادی به محبوبیت آن کرد.

زمان انتشار دیگر بازی‌های اکتیویژن بلیزراد برای کاربران گیم پس مشخص نیست. طبق شایعه تازه‌ای، بازی کالاف دیوتی 2024 رسماً روز انتشار در دسترس اعضای Xbox Game Pass قرار می‌گیرد. مت بوتی تائید کرد که تمامی بازی‌های ایکس باکس، روز عرضه به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند. با این حساب باید کالاف دیوتی جدید نیز به همین شکل اضافه شود. قرارداد میان سونی و اکتیویژن نیز به پایان رسیده است و مایکروسافت در مورد نحوه انتشار این بازی تصمیم خواهد گرفت. طرفداران ایکس باکس سال پر از محتوا و بازی را سپری خواهند کرد و اگر کنسول جدید آنها را تهیه کرده‌اید، منتظر خبرهای بیشتر بمانید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.