دانلود بازی Bayonetta 3 برای PC
دانلود بازی Bayonetta 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bayonetta 3 برای PC

پارسی گیم 12 آبان 1401 6 دیدگاه
17,798 بازدید

دانلود بازی Bayonetta 3 برای کامپیوتر

سبک هک‌اند اسلش از اسمش پیداست که چه سوژه و سرگرمی جذابی را در دل گیم پلی خود برای بازیکن آماده کرده و سالیان سال است که به عنوان یکی از سبک‌های محبوب در بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. بازی‌های اکشن و ماجراجویی که با چنین مکانیک گیم پلی منتشر می‌شود از سطح جذابیت بالاتری برخوردار هستند زیرا سرعت و هیجان بیشتری در گیم پلی داشته و دائم لحظات اکشن خلق می‌کنند. در کنار سری‌های محبوبی مثل Devil May Cry که عناصر فانتزی را در آن تلفیق کرده، سری بازی Bayonetta نیز یکی از عناوین پرطرفدار است. به‌تازگی استودیو Platimum Games جدیدترین شماره یعنی بازی Bayonetta 3 را منتشر کرده تا ماجراجویی‌های شما در کنار جادوگر محبوب و همه فن حریف این سری ادامه پیدا کرده و به شکلی جذاب رقم بخورد.

جادوگر با قدرتی بیش از پیش برگشته است

در این بازی بار دیگر در قدم‌های Bayonetta قرار می‌گیرید، جادوگر ماهر و قدرتمندی که برای مبارزه با انواع نیروهای شرور آماده شده و با طیف گسترده‌ای از انواع سلاح‌ها و قابلیت‌های جادویی، در نبرد شرکت می‌کند. او به تنهایی حریف موج گسترده‌ای از دشمنان بوده و از تمامی قابلیت‌های رزمی می‌تواند استفاده کند. تلفیق مهارت و قدرت بدنی او در کنار جادو، می‌تواند خیلی خوب از پس چالش‌ها برآید. در کنار سلاح‌های مختلف، قابلیت آهسته کردن زمان و جادوهای مخرب دیگری نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

سفر به جهان‌های موازی

یکی از ویژگی‌های جدید بازی Bayonetta 3 که در طراحی مراحل مشاهده می‌شود، سفر به جهان‌های موازی است. این بحث داغ امروز وارد دنیای Bayonetta نیز شده که در طول آن به انواع نسخه‌های مختلف از واقعیت سفر می‌کند. نکته جالب این است که در هر کدام از این جهان‌های موازی، یک Bayonetta منحصر به فرد وجود داشته که با کاراکتر اصلی شما متفاوت است و در مأموریت به شما کمک می‌کند. هدف نهایی جلوگیری از فروپاشی این واقعیت‌ها و دنیاهای موازی بوده و در کنار شما، تمامی نسخه‌های مختلف شخصیت اصلی که پیدا می‌کنید نیز همراه می‌شوند.

گیم پلی مهیج و اکشن

بازی Bayonetta 3 همان گیم پلی اصیل و کلاسیک خودش را حفظ کرده و لحظات اکشن و مهیجی را برای شما رقم میزند. شما دائم باید با انواع کمبوها و حرکات رزمی و استفاده از سلاح‌های ویژه به نبرد دشمنان بروید. مبارزه با Bossها نیز از اکشن بالایی برخوردار بوده و نسبت به دشمنان عادی چالش برانگیزتر است. بخشی از قابلیت‌های شما باعث می‌شود بتوانید انواع موجودات اهریمنی را به کنترل خود در آورده و حتی از آن‌ها برای جابه‌جایی سواری بگیرید! این موضوع در کنار تنوع بالای کمبوها، سلاح‌ها و دشمنان، باعث می‌شود تا آخرین مرحله از بازی نیز مشغول و سرگرم بوده و هرگز خسته نشوید.

صداگذاری و روایت داستان

بازی Bayonetta 3 از نظر روایت کردن داستان نیز به‌شدت خوب عمل می‌کند. تمامی کاراکترها و به خصوص خود شخصیت اصلی، از عمق بالایی برخوردار هستند و تمام دیالوگ‌ها و انیمیشن‌های آن‌ها به خوبی پیاده سازی شده‌اند. این موضوع باعث می‌شود حتی اگر از طرفداران این سری نیز نباشید، ارتباط نزدیکی با کاراکترهای آن برقرار کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darksiders III و Devil May Cry 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bayonetta 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی انحصاری Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Ryujinx قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Strut through multiple locations in an all-new, over-the-top climax action game! Bayonetta must face a mysterious man-made evil using her signature guns, time-slowing Witch Time ability, and demonic darlings. Shoot, stomp, and slam your way through multiple locations, meeting other wicked witches along the way.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 9.72 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام ممنون از سایت خوبتون اگه ممکنه بازی bayonetta 2 با CEmu رو هم قرار بدین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ash

    مهمان

    سلام ممنون میشم نسخه دومش رو هم بزارید، بسیار ممنونم از سایت خوبتون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    DARUSH

    مهمان

    سلام لطفا بازی bayonetta 2 قرار بدید نسخه الامیگوس و فیتگرل داره و فقط 11 گیگه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من این بازی رو نسب کردم ولی داخل بازی نمیتونم راه برم
    همه ی کارها رو انجام میده ها حتی توی منو هم میتونم بالا بایین کنم ولی داخل بازی نمیتونم راه برم میشه راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    donya

    مهمان

    ممنون از سایت عالیتون خیلی منتظرش بودم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Omid

    مهمان

    لطفا نسخه yuzu رو قرار بدید این نسخه افت فریم بسیاری داره

    پاسخ دهید