ناتی داگ آگهی استخدام سونی
سارا هابطی

آگهی استخدام سونی از بازگشت یک مجموعه محبوب خبر می‌دهد

سارا هابطی 8 آبان 1401 بدون دیدگاه
168 بازدید

بنا بر آگهی استخدام تازه منتشر شده از تیم داخلی تازه تاسیس سونی، این استودیو در حال ساخت یک بازی جدید براساس یک فرنچایز محبوب با همکاری استودیو ناتی داگ است.

براساس آخرین اخبار بازی، هفته گذشته بود که آگهی شغلی جدیدی در یک سایت استخدام منتشر شد که نشان می‌دهد تیم داخلی تازه تاسیس سونی قصد دارد با همکاری استودیو دیگری به نام PSS Visual Arts که در ساخت بازی The Last of Us Part 1 (ریمیک لست آف آس 1) نیز مشارکت داشته، به ساخت بازی جدید خود بپردازد.

به گزارش پارسی گیم، در بخشی از این آگهی استخدام اعلام شد که این بازی جدید با همکاری استودیو ناتی داگ، سازنده سری آنچارتد و لست اف اس، در حال توسعه است. بعد از مدتی این بخش حذف و به جای آن جملاتی به این گونه ثبت شد: «سونی در حال تاسیس یک تیم توسعه داخلی جدید است. این همان تیم درجه یکی است که به خاطر مشارکت‌هایش در فرانچایز Last of Us میان طرفداران شناخته می‌شود.»

حال آگهی شغلی جدید دیگری منتشر شده که به محل استقرار استودیو PSS Visual Arts یعنی سن دیگو مرتبط می‌شود. البته که اشاره خاصی به این استودیو نشده، اما اذعان شده است که این شغل مربوط «به یک استودیوی جدید پلی استیشن مستقر در سن دیگو، کالیفرنیا» است. در ادامه این آگهی آمده که «ما هم‌ اکنون در حال توسعه یک پروژه جدید هیجان‌انگیز با ناتی داگ در قالب یک فرنچایز محبوب هستیم.»

ناتی داگ آگهی استخدام سونی

بازگشت یک مجموعه محبوب با استودیو تازه تاسیس سونی

استودیو PSS Visual Arts با هدف رشد برخی از فرنچایزهای بزرگ و محبوب تاسیس شده است. این استودیو از سال‌ها پیش به‌ عنوان یک استودیوی پشتیبان فرنچایزهایی مانند مرد عنکبوتی و آنچارتد فعال بوده است. اما طبق گزارش‌ها، اخیراً اعضای آن جاه‌طلبی‌های زیادی برای رهبری پروژه‌های مخصوص به خود را پیدا کرده‌اند.

طبق گزارش بلومبرگ در سال گذشته، PSS Visual Arts می‌خواست که بازسازی بازی آنچارتد را انجام دهند که بنا به دلایلی مثل نیاز به هزینه بالا و زمان‌بر بودن این پروژه از ساخت آن منصرف شدند. بنابراین اعضای آن توجه خودشان را روی بازسازی نسخه اول بازی لست آف آس قرار دادند که علاوه بر هزینه کم‌تر به طراحان کم‌تری هم نیاز داشت.

همین نشریه مدعی شد که در یک مقطع زمانی استودیو دیگر سونی به نام Bend، سازنده بازی Days Gone، ماموریت ساخت یک نسخه جدیدی از سری بازی آنچارتد با نظارت ناتی داگ را برعهده داشته است. علاوه بر این موارد، نشانه‌های دیگری مبنی بر این که سونی احتمالا در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی بازی جدیدی از فرانچایز آنچارتد است، وجود دارد. در اوایل سال 2022، یکی از استخدام‌کنندگان تازه منصوب شده در استودیو Naughty Dog مدعی شد که برای ساخت تیم‌های آینده، نه تنها برای عناوین جدید بلکه برای میراث آنچارتد استخدام شده است.

تا به امروز تمامی بازی‌های اصلی سری آنچارتد توسط استودیو Naughty Dog ساخته شدند. با این حال بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection (محصول سال 2015) که شامل ریمستر سه بازی اول بود، توسط استودیو Bluepoint Games ساخته شد. همچنین با اعلام رسمی ناتی داگ، بازی چند نفره The Last of Us به اندازه بازی اصلی بسیار بزرگ و گسترده خواهد بود.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.