The-Last-of-Us-Ghost-of-Tsushima
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار رسمی بازی های The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima اعلام شد

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
830 بازدید

چند هفته پیش بود که سونی برای دومین بار انتشار بازی The Last of Us 2 را به دلیل مشکلات ایجاد شده پس از شیوع ویروس کرونا به تاخیر انداخت. همین باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شد و حالا در اتفاقی غافل گیر کننده سونی تاریخ انتشار بازی های The Last of Us Part 2 را به همراه Ghost of Tsushima اعلام کرده است.

مدیر استودیوهای سونی در پست جدید وب سایت پلی استیشن، تاریخ انتشار بازی استودیو ناتی داگ را اعلام کرده است و قرار است روز 19 ژوئن 2020 یا 30 خرداد 1399 عرضه شود. علاوه بر آن، تاریخ عرضه بازی Ghost of Tsushima نیز که چندی پیش ژوئن اعلام شده بود، حالا به تاخیر افتاده است و تاریخ جدید روز 17 ژوئیه 2020 یا 27 تیر امسال خواهد بود.

سونی دلی این تاخیر انجام گرفته را اعلام نکرده است اما هیچ ناشری دو بازی بزرگ و پرفروش را در یک ماه و پشت سر ه منتشر نحواهد کرد. Hermen Hulst در این پست جدید به توسعه دهندگان و دست اندرکاران هر دو بازی خسته نباشید گفته است و آن‌ها را تحسین کرده است:

herman lustمن شخصا می خواهم از هر دو تیم حاضر در ناتی داگ و SuckerPunch Prodctions تقدیر کنم. همه می دانیم که رسیدن به خط پایان در چنین شرایطی چندان آسان نیست. هر دو تیم تمام تلاش خود را برای ارایه یک تجربه جهانی به کار بسته اند و نمی توانم تا انتشار آن‌ها که در ماه های آینده خواهد بود صبر کنم.

اعلام تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 بعد از آن اتفاق افتاد که یک سری ویدیوها از بازی درز پیدا کرد و حتی باعث شد که خود استودیو نیز نسبت به آن واکنش نشان دهد. به هر حال در صورتی که این ویدیوها را مشاهده کردید، سریعا از آن‌ها رد شوید و خطر اسپویل داستان در انتظار شماست.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.