سازنده The Last of Us Part 1 لست اف اس پارت 1
محمد صادق شجاعی

سازنده The Last of Us Part 1 با همکاری ناتی‌داگ یک بازی تراز اول می‌سازد

محمد صادق شجاعی 5 آبان 1401 بدون دیدگاه
263 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی در حال استخدام نیروهای جدیدی است تا روی یک پروژه معرفی نشده و تراز اول که توسط استودیو ناتی داگ و PlayStation Visual Arts Studio ساخته می‌شود، کار کنند. این دو استودیو به عنوان سازنده بازی The Last of Us Part 1 (لست اف اس پارت 1) شناخته می‌شوند.

شرکت سونی اخیرا یک آگهی شغلی برای استخدام یک «تهیه‌کننده ارشد» منتشر کرده است. این فرد قرار است به یک تیم توسعه داخلی جدید در قالب استودیو PlayStation Visual Arts اضافه شود. در آگهی شغلی مذکور چنین آمده است: «این پروژه تراز اول با همکاری استودیو ناتی داگ در حال ساخت است. اگر چه در حال حاضر به صورت رسمی معرفی نشده، اما چشم‌انداز و برنامه انتشار این بازی مشخص است. با استفاده از تخصص و استعداد کارکنان، کیفیت بالای جلوه‌های بصری و ارائه تجربه‌ای عالی برای بازیکنان را تضمین می‌کنیم.»

استودیو پلی استیشن ویژوال آرتز پیش از این بازی لست اف اس پارت 1 را ساخته است. این اثر در واقع نسخه ریمیک بازی The Last of Us است که توسط استودیو Naughty Dog ساخته شده و در سال 2013 روی پلی استیشن 3 منتشر شده است. بر اساس توضیحات درج شده در آگهی شغلی، PlayStation Visual Arts «یک استودیو شاخص است که دارای تیم‌های کامل و متخصص در زمینه‌های انیمیشن، موشن کپچر، سینماتیک، طراحی و اسکن است». بدون شک این مهارت‌ها در هنگام ساخت بازی‌های اکشن ماجراجویی AAA مشترک با استودیو ناتی داگ مثمر ثمر واقع می‌شوند.

استودیو Naughty Dog چندان به معرفی نیاز ندارد. این استودیو از مشهور‌ترین بازی‌سازان تاریخ است که آثار مختلفی از جمله سری The Last of Us و Uncharted را ساخته است. همچنین مجموعه‌های Crash Bandicoot و Jak and Daxter، از سری بازی‌های مطرح پلی استیشن، توسط استودیو ناتی داگ خلق شده‌اند.

سازنده The Last of Us Part 1 لست اف اس پارت 1

احتمال احیای آثار کلاسیک سونی توسط سازنده The Last of Us

بعید به نظر می‌رسد که نسخه ریمیک بازی The Last of Us Part 2، پروژه جدید سازنده The Last of Us Part 1 و استودیو ناتی داگ باشد. این امر از آن جهت است که مدتی زیادی از انتشار این اثر نمی‌گذرد و نسخه پلی استیشن 5 آن نیز مدتی پیش در دسترس قرار گرفته است.

در عوض، این احتمال وجود دارد که پلی استیشن برنامه‌هایی برای باز‌سازی مجموعه‌های قدیمی استودیو Naughty Dog داشته باشد. بازی Uncharted: Drake’s Fortune یکی از گزینه‌های احتمالی است. همچنین ممکن است که اثری کاملا جدید توسط استودیو‌های ناتی داگ و PlayStation Visual Arts ساخته شود. از این گذشته، اخیرا خالق سری لست اف اس به استخدام افراد تازه برای ساخت بازی جدیدی از سری آنچارتد اشاره کرده است.

نظر شما در مورد ساخت یک بازی تراز اول توسط سازنده The Last of Us Part 1 با همکاری ناتی‌داگ چیست؟ به نظر شما آیا اثری تازه خلق خواهد شد یا بازی‌های کلاسیک پلی استیشن احیا می‌شوند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GamesRadar+

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.