دانلود بازی The Valiant برای PC
دانلود بازی The Valiant برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Valiant برای PC

پارسی گیم 4 آبان 1401 بدون دیدگاه
8,077 بازدید

دانلود بازی The Valiant برای کامپیوتر

یکی از محبوب‌ترین موقعیت‌های تاریخی برای به تصویر کشیدن در بازی‌های استراتژیک، قرون وسطی و جنگ‌های تاریخی است. بازی‌های این مدلی به دلیل کمبود در بازار، زمانی که بالاخره توسط یک استودیوی حرفه‌ای و توانا ساخته می‌شوند، توجهات بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. بازی The Valiant با روایت متمایز و سیستم جنگی قوی خود یکی از بهترین بازی‌های این محیط تاریخی است. این عنوان فوق‌العاده جذاب به دست استودیوی KITE Games ساخته شده است.

در این بازی جذاب، شما در نقش شوالیه بازنشسته به نام Theoderich بازی می‌کنید. وی پس از مشاهده نابود شدن رفقای سربازش به دست یک نیروی باستانی، باید دست به حل این معمای مرموز بزند. بخش کمپین داستانی بازی The Valiant به شدت طولانی و عمیق بوده و کلی مأموریت پیچیده و درگیر کننده را در اختیار شما قرار می‌دهد. در طول کمپین، بازیکنان می‌توانند که غارت، ارتقا، جذب شوالیه‌های جدید، استخدام مزدوران و مهم‌تر، درگیری در نبردهای چالش برانگیز را تجربه کنند.

با اینکه بخش تک نفره بازی The Valiant حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ولی توسعه دهندگان حتی یک قدم فراتر رفته و یک حالت مولتی پلیر رقابتی فوق‌العاده را هم به بازی اضافه کرده‌اند. این موضوع باعث خلق یکی از خوش ساخت ترین و پویاترین استراتژی‌های سال شده و گرافیک جذاب و نسل نهمی‌اش هم این پکیج را تکمیل می‌کند. اگر حتی مقداری به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید و مدتی است آثار خوبی پیدا نکردید، همین حالا The Valiant را دانلود و تجربه کنید.

بازی The Valiant عنوانی در سبک استراتژی نوبتی با المان‌های نقش آفرینی است. شما بخش داستانی درازی در اختیار دارید که در آن باید به یک شوالیه شکست خورده یاری برسانید تا هم رزمان خود را از دست یک نفرین باستانی نجات دهد. این بازی با سیستم مبارزه پیچیده و گرافیک جذابش، قطعاً از بهترین بازی‌های استراتژیک سال محسوب می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Vestaria Saga II The Sacred Sword of Silvanister و Farthest Frontier را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Valiant برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 11 (64 bit)
Processor: Intel i5-4460 (3.2 GHz) / AMD FX-8320 (3.5 GHz) or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti or comparable
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 11 (64 bit)
Processor: Intel Core i7-4770K (3.5 GHz) / AMD Ryzen 5 1600X (3.6 GHz) or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or comparable
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

We are the brave, the Valiant, and the strength of our brotherhood will see us to victory in our quest.
Follow the story of Theoderich von Akenburg, a former crusader knight who, after becoming disillusioned with the cruelty of war, is called back into action by events set into motion 15 years ago when he and his former brother-in-arms, Ulrich von Grevel, stumble upon a fractured piece of an ancient artifact – the Rod of Aaron. A young monk named Malcom appears at Theoderich’s doorstep, bringing him news that the Rod contains power never meant for mortals, and Ulrich has become obsessed with finding the remaining pieces and unifying the rod, an event that could bring untold evil and suffering to the world.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 19.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.