دانلود بازی Blast Brigade Vs The Evil Legion Of Dr Cread برای PC
دانلود بازی Blast Brigade Vs The Evil Legion Of Dr Cread برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Blast Brigade Vs The Evil Legion Of Dr Cread برای PC

پارسی گیم 26 فروردین 1401 1 دیدگاه
4,468 بازدید

دانلود بازی Blast Brigade Vs The Evil Legion Of Dr Cread برای کامپیوتر

بازی‌های سبک پلتفرمر قدمت بالایی در صنعت بازی‌های ویدیویی دارند و امروز نیز در جایگاه مقبول و محبوبی نزد طرفداران این سرگرمی دیجیتال قرار گرفته‌اند. پلتفرمرها اصول کلاسیک و یکسانی در گیم پلی رعایت می‌کنند و معمولاً در دو شکل دوبعدی یا سه‌بعدی طراحی می‌شوند. گیم پلی چالش‌برانگیز، مبارزات جذاب و هیجان‌انگیز و موانع و معماهای مختلف از ویژگی‌های بارز سبک پلتفرمر محسوب می‌شود. بازی Blast Brigade Vs The Evil Legion Of Dr Cread از استودیو Allods Team Arcade عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که با سطح بالایی از چالش و جذابیت، شما را سرگرم خواهد کرد.

اولین چیزی که نظر شما را در این بازی جلب می‌کند، سبک و سیاق گرافیک کارتونی و جذابش است که به شکلی متفاوت، دنیایی رنگارنگ را برای گشت و گذار در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در این بازی به 4 کاراکتر مختلف به‌طور هم‌زمان دسترسی دارید که هر کدام قابلیت و ویژگی منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار می‌دهند. هر شخصیت سلام مخصوص به خودش را داشته و در شرایط مختلفی، کارایی مناسب‌تری ارائه خواهد داد. گیم پلی بازی شباهت زیادی به سبک بازی‌های Metroidvania داشته و از سطح چالش بالایی برخوردار است. شما علاوه بر مقابله با دشمنان مختلف، باید موانع و پازل‌های متعددی را نیز پشت سر بگذارید و از هوش خود برای عبور از آن‌ها استفاده کنید.

به‌جز دشمنان معمولی که تنوع بالایی نیز دارند، مبارزه با Boss‌های قدرتمند نیز بخش دیگری از گیم پلی را تشکیل داده است. با پیشروی در بازی، قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری برای هر کاراکتر در اختیار خواهید گرفت که هم چالش‌ها را ساده‌تر می‌کند و هم عمق بیشتری به گیم پلی بازی می‌بخشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cuphead و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Blast Brigade Vs The Evil Legion Of Dr Cread برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel/AMD Quad Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GPU with 2GB VRAM available
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Blast Brigade vs. The Evil Legion of Dr. Cread is a 2D metroidvania adventure inspired by the popcorn-chomping thrills of ’80s action flicks. Explore and backtrack through a colorful comic-style world, using your platforming skills, puzzle-solving wits, and an explosive arsenal of weapons and abilities to save the world!
GET THE TEAM TOGETHER! Switch between four playable characters on the fly, each equipped with unique abilities to help you progress! Blast off with all-American hero Jeff, channel the deadly rage of Shura, decommission enemies as the cyborg Scotsman Galahad, and help the chakram-wielding Vortex reclaim her island.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Mr.Louti

    Mr.Louti

    مهمان

    عالی بود

    پاسخ دهید