دانلود بازی Vestaria Saga II The Sacred Sword of Silvanister برای PC
دانلود بازی Vestaria Saga II The Sacred Sword of Silvanister برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Vestaria Saga II The Sacred Sword of Silvanister برای PC

پارسی گیم 26 مرداد 1401 بدون دیدگاه
4,136 بازدید

دانلود بازی Vestaria Saga II The Sacred Sword of Silvanister برای کامپیوتر

بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی از خاص‌ترین و پیچیده‌ترین آثار صنعت گیم بوده که تنها توسط یک تعداد محدود و البته بسیار وفاداری تجربه می‌شوند. این بازی‌ها از سیستم‌های پیچیده مبارزه‌ای که به صورت نوبتی دنبال شده و داستان‌های جذابی برخوردار هستند. استودیوی بازی سازی Vestaria Project سعی داشته تا با سری Vestaria Saga خود، حس و حال قدیمی این بازی‌ها را زنده کند. بازی Vestaria Saga II The Sacred Sword of Silvanister جدیدترین نسخه از این فرنچایز محسوب می‌شود.

Vestaria Saga II The Sacred Sword of Silvanister ادامه دهنده داستان قسمت اول سری بوده و نسخه سومی هم همچنان در دست ساخت قرار دارد. این بازی‌ها همگی در یک دنیای فانتزی گسترده جریان دارند که توسط موجودات شروری محاصره شده که قصد دارند دنیا را وارد عصری از تاریکی کرده و قهرمانان داستان ما نیز باید با همفکری یکدیگر، به فکر چاره‌ای برای نجات دنیا بگردند. تنوع بالای کاراکترها و داستان‌های پیچیده‌شان، از این بازی بهترین نسخه سری تا اینجای کار را ساخته است.

بازی Vestaria Saga II The Sacred Sword of Silvanister و نسخه قبلی‌اش، هر دو تمرکز زیادی بر روی ارائه آن حس و حال کلاسیک بازی‌های نقش آفرینی قدیمی ژاپنی دارند. این موضوع را می‌توان به خوبی در سیستم مدیریت شخصیت‌ها و نبردهای استراتژیک و نوبتی بازی مشاهده کرد. شما توانایی همراه داشتن تعدادی یار در نبرد را دارید و می‌توانید از انواع و اقسام نیروهای جادویی برای مبارزه استفاده کنید. گرافیک زیبا و دو بعدی این بازی، شما را به یک ماجراجویی فراموش نشدنی دعوت می‌کند.

بازی Vestaria Saga II The Sacred Sword of Silvanister عنوانی در سبک نقش آفرینی ژاپنی است. این بازی دنباله‌ای برای یک بازی حماسی دیگر بوده و نسخه سومی هم در دست ساخت قرار دارد. پس آماده شوید تا در یک دنیای فانتزی و پر از شگفتی، به گشت و گذار پرداخته و با نیروهای شری که در حال نابودی دنیا هستند مبارزه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crystal Project و Chrono Cross The Radical Dreamers Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Vestaria Saga II The Sacred Sword of Silvanister برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel® Pentium® 4 2.0 GHz equivalent or faster processor
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 1024 x 768 pixels or higher desktop resolution
Storage: 430 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Vestaria Saga is a strategy RPG series where positioning, movement, and weaponry are paramount to success. Move your heavily armed units around a classically styled grid-based map and engage pirates, rebels, monsters, imperial soldiers, and anyone else that stands in your way.
While Vestaria Saga I chronicled the battles that ensued in the Solvian-Meledian War, Vestaria Saga II focuses on the further adventures of Zade, the hero from VS1, bringing the tales of him and his companions to a thrilling, satisfying end. Across his epic quest, Zade will encounter allies both new and old while also uncovering more of the mysteries behind the vile Margulites and their plan to plunge Vestaria into a new age of darkness.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.