دانلود بازی Circus Electrique برای PC
دانلود بازی Circus Electrique برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Circus Electrique برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1401 بدون دیدگاه
2,173 بازدید

دانلود بازی Circus Electrique برای کامپیوتر

ژانر نقش آفرینی به دلیل خلق دنیاهای عجیب و متفاوتش، همواره جایگاه ویژه‌ای در قلب گیمرها در سراسر دنیا دارد. Circus Electrique یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی است که بسیاری از عناصر دوست‌داشتنی بازی‌های مبارزه نوبتی و مدیریتی را در یک محیط استیم پانک ترکیب می‌کند تا چیزی کاملاً منحصربه‌فرد بسازد. به جرئت می‌توان گفت که تابه‌حال چیزی شبیه به این بازی بی‌نظیر از استودیوی Zen Studios، چه از نظر داستانی و چه ظاهر و گیم پلی‌اش در صنعت گیم ندیده‌ایم.

طرف‌داران بازی‌هایی مانند Darkest Dungeon بسیاری از عناصر مورد علاقه خود را درون Circus Electrique در کنار مکانیک‌های جدید و داستانی جذاب مشاهده خواهند کرد. این بازی حتی قصه گویی و شخصیت پردازی را هم فراموش نکرده و در این بخش نیز درخشش‌هایی را خواهیم دید. اگرچه پیچیدگی بالقوه بازی ممکن است برای برخی از بازیکنان آزاردهنده باشد، اما در هسته آن Circus Electrique عنوانی است که تقریباً هر طرف‌دار استراتژی می‌تواند از آن لذت ببرد.

شخصیت اصلی بازی آمیلیا، یک خبرنگار است که باید بازگشایی سیرک مرموزی که به تازگی در شهر سروصدا کرده را پوشش دهد. وی پس از ورود به این مکان، متوجه اتفاقات عجیبی می‌شود که امکان تحت تأثیر قرار دادن جان و امنیت مردم شهر را دارد. دنیای قدیمی و استایل استیم پانکی که در این بازی جریان دارد، به آن ظاهری متفاوت و روحی بخشیده که خیلی برای آن نمونه‌ای وجود ندارد. در زمینه گیم پلی نیز با یکی از هیجان‌انگیزترین و درگیر کننده‌ترین بازی‌های نقش آفرینی نوبتی طرف هستیم.

Circus Electrique یک بازی RPG تاکتیکی و نوبتی منحصر به فرد است که مکانیک مدیریت را با نبردهای اکشن در یک دنیای استیم پانک ترکیب کرده و در عین حال داستانی جذاب را روایت می‌کند. اگر از میان صدها بازی مشابه به دنبال نمونه‌ای خاص هستید، Circus Electrique گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Symphony of War The Nephilim Saga و Tyrants Blessing را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Circus Electrique برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64bit)
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-2500 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 5770 or NVIDIA GeForce GT 740
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit)
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-8350K or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Named for the greatest show in Victorian steampunk London, Circus Electrique is part story-driven RPG, part tactics, part circus management, and completely enthralling – all with a steampunk twist.
When everyday Londoners mysteriously turn into vicious killers, only the circus’ lineup of Strongmen, Fire Blowers, Clowns and other performers possess the unique talents necessary to save the city. Through tactical turn-based battles, these unlikely heroes face Bobbies, British Sailors gone bad, aggressive Posh Girls, and other Victorian-era archetypes stand in their way – not to mention the occasional menacing Mime or Robobear. The game’s innovative Devotion morale system affects characters’ performance not only in battles, but also for actual circus shows, dutifully managed between heroic jaunts through six sprawling districts.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.