دنباله بازی A Plague Tale Requiem
یحیی رحیمی

ساخته دنباله A Plague Tale Requiem به نظر طرفداران بستگی دارد

یحیی رحیمی 26 مهر 1401 1 دیدگاه
493 بازدید

اگرچه بازی A Plague Tale Requiem تازه منتشر شده و بازی‌کنان هنوز ماجراجویی خود را آغاز نکرده‌اند، اما تعدادی می‌خواهند در مورد برنامه آینده استودیو آسوبو بدانند و اینکه آیا دنباله‌ای برای سری «یک داستان طاعونی» ساخته می‌شود یا خیر؟‌ هوگو و آمیسیا شخصیت‌های پویایی هستند که دیدن دوباره آن‌ها بدون شک جالب خواهد بود. سازنده بازی می‌گوید که آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای ساخت سومین بازی این سری ندارند و اینکه منتظر نظر بازی‌کنان هستند.

کوین شوتو، کارگردان بازی در گفتگو با وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن در مورد آینده بازی A Plague Tale صحبت کرده است. وی می‌گوید که آن‌ها منتظر «بازخورد بازی‌کنان» و شنیدن نظرات آن‌ها در مورد بازی هستند و سپس می‌خواهند در مورد آینده آن تصمیم بگیرند. استودیو هیچ برنامه‌ای برای ساخت بازی بعدی ندارد و این تماماً به بازخورد طرفداران بستگی دارد. وی می‌گوید در صورتی که بازخورد چندان مناسب نباشد، تیم سازنده کار روی پروژه دیگری را آغاز می‌کند و سراغ ایده دیگری می‌رود. وی در این مورد گفت:

فکر می‌کنم که این بازی فعلاً پایان کار است، اما درها هیچ‌گاه بسته نشده‌اند و ما بازخورد بازی‌کنان را خواهیم دید. می‌خواهیم که واکنش آن‌ها را قبل از تصمیم‌گیری ببینیم. آن‌ها هستند که فرایند تولید را به راه می‌اندازند و اگر که از کار ما خوششان نیاید، ما باید چیز دیگری بسازیم.

دنباله بازی A Plague Tale Requiem

دنباله A Plague Tale Requiem

نقد بازی A Plague Tale Requiem از سوی وب‌سایت‌ها و مجلات مطرح در دسترس است و این بازی توانسته امتیاز 84 را ثبت کند. این نشان می‌دهد که با اثری باکیفیت روبه‌رو هستیم و موفقیت بازی دوم هم دور از انتظار نیست. بازی جدید از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس است و می‌توان بدون خرید بازی به تجربه این اثر پرداخت. این فرصت مناسبی است تا طعم ماجرای تلخ هوگو و آمیسیا را چشید و بدون شک عرضه این بازی رو گیم پس، تعداد بازی‌کنان را به نسبت به A Plague Tale Innocence افزایش خواهد داد.

شرکت Focus Entertainment به‌خوبی از توسعه‌دهندگان بازی حمایت کرده و از آنجایی که فرنچایزهای بزرگی هم مانند A Plague Tale در اختیار ندارد، ساخت دنباله بدون شک توسط آن‌ها دنبال می‌شود. البته تصمیم اصلی به سازندگان بستگی دارد و در صورتی که بازی تازه‌ای هم ساخته شود، نیاز به نوآوری و تغییرات گسترده‌ای در قالب گیم پلی است. ناشر بازی هم روی عناوین تازه‌ای مانند Atlas Fallen و Evil West سرمایه‌گذاری کرده و چندان علاقه‌ای به بازی‌های ادامه‌دار ندارد.

کارگردان بازی در پایان مصاحبه می‌گوید که A Plague Tale Requiem یک بازی واقعاً شخصی است و در نتیجه بعید است که تولید دنباله آن به استودیو دیگری سپرده شود. گفتنی است ساخته دنباله یک بازی تنها به نظر طرفداران بستگی ندارد و تصمیمات پیچیده‌ای بر اساس بررسی‌های دقیق گرفته می‌شود. نظر شما چیست؟ آیا دنباله A Plague Tale Requiem باید ساخته شود؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    saeed

    مهمان

    امیدوارم زودتر ادامه این شاهکارو بسازن. واقعا بازی محشریه و در تاریخ گیم ثبت خواهد شد

    پاسخ دهید