دانلود بازی Mars War Logs برای PC
دانلود بازی Mars War Logs برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mars War Logs برای PC

پارسی گیم 22 بهمن 1397 10 دیدگاه
14,262 بازدید

دانلود بازی Mars War Logs برای کامپیوتر

مریخ از آن دسته سیاره‌هایی است که شباهت‌هایی به زمین دارد و حتی افسانه‌ای وجود دارد که می‌گوید انسان‌ها ابتدا روی کره مریخ می‌زیستند و بعدها به زمین کوچ کرده‌اند. کره مریخ نقش بزرگی در داستان‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی ایفا کرده است و بازی Mars: War Logs نیز تمام ایده اصلی بازی را روی این کره قرمز پایه‌گذاری کرده است. این بازی روی کره مریخ روایت می‌شود و در سبک نقش‌آفرینی است و همچنین استدیو Spiders آن را توسعه داده است و Focus Home Interactive نیز آن را برای کنسول‌های نسل هفتم و پلتفرم ویندوز منتشر کرده است. Roy شخصیت اصلی داستان نام دارد و کابوی چرم پوشی است که به همراه دوستش در این سیاره گیر افتاده‌اند و نقشه فرار خود را می‌کشند. همه می‌دانیم که آب چه ماده حیاتی برای بشر است و بعضی حتی وجود جنگ جهانی سوم را به دلیل کمبود آب می‌دانند. توسعه‌دهندگان بازی از همین ایده استفاده کرده‌اند و حالا جنگ بزرگی برای پیدا کردن آب درگرفته است.

شما در این بازی بین نیروهای قدرتمندی گیر افتاده‌اید و همچنین موجودات عجیبی که به دلیل طبیعت رادیواکتیو این سیاره پدید آمده‌اند، دست از سر شما برنمی‌دارند و باید سر از تن آن‌ها جدا کنید. سیستم مبارزه بازی بسیار ساده است و تا می‌توانید باید کلیک کنید و حتی در بعضی‌اوقات اصلاً نمی‌بینید که با چه کسی درگیر هستید تا جان دارید کلیک کنید و بکشید! شما دو راه پیش روی خود دارید، یا اینکه سروصدا ایجاد کنید و بخواهید قهرمان‌بازی دربیاورید یا اینکه آرام کارتان را پیش ببرید و مخفیانه عمل کنید. در مرحله دوم شما قادر به دریافت نیرویی جادویی خواهید بود که می‌تواند دشمنانتان را به خاک و خون بکشاند. شاید اولین خط داستان همه‌چیز را برایتان مشخص سازد: من هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که وسط یک جنگ گیر بیافتم اما واقعاً نمی‌دانم چطور این اتفاق افتاد. چالش مراحل اولیه بازی تنها به زندان بان ها و اذیت و آزار آن‌ها مربوط می‌شود و کم‌کم همه‌چیز پیچیده‌تر خواهد شد. در یک‌کلام مراحل بازی تنها شامل کشتن و حرکت کردن است و چیز زیادی برای انجام ندارید.

بخش جالب داستان اینجاست که می‌توانید پدر دشمن مقابلتان را دربیاورید و از یک طبقه به طبقه دیگر پرتابش کنید و با سلاح خود تکه و پاره‌اش کنید اما انگارنه‌انگار و او دوباره سرپا می‌شود. برای اینکه به‌طور کامل فردی را بکشید باید از دستگاهی خاص برای کشیدن شیره بدنش به نام سرم استفاده کنید. این ماده حکم طلا را دارد و با استفاده از آن می‌توانید زنده بمانید. Mars: War Logs ایده جالبی را دریافت کرده است و به‌نوعی یک بازی معمولی را تحویل بازیکنان داده است. این بازی در وب‌سایت‌های مختلف نقد و بررسی نمرات متوسطی دریافت کرده است و با توجه به بودجه بازی نیز انتظار بیشتری از آن نداریم. هر چه باشد Mars: War Logs لحظات جالبی را برای شما رقم خواهد زد و حس اینکه دنیا زیردست شما است و می‌توانید آن را تغییر دهید را القا می‌کند. کره مریخ به شما نیاز دارد و همین‌الان جلوی گروهی که می‌خواهد انسان‌ها را نابود کند بایستید و آن‌ها را به درک واصل کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor:AMD/INTEL DUAL-CORE 2.2 GHZ
Memory:2048 MB RAM
Graphics:512 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 4.0 COMPATIBLE
DirectX®:9.0
Hard Drive:3 GB HD space
Sound:DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional:INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR THE GAME ACTIVATION

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Mars: War Logs is a cyberpunk role-playing video game developed by Spiders and published by Focus Home Interactive. The game is set on Mars and was released on April 26, 2013. It features a character who can specialize in stealth, combat or ‘technomancy’. Spiders CEO Jehanne Rousseau has described the game as featuring a variety of companions and side-quests, as well as a world which reacts to the moral choices made by the player.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • Avatar

    سروش

    مهمان

    2.6 گیکه ها ولی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    مرسی از راهنمایتان

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام بازی رو چجوری کرک کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      سلام
      محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید
      در این بازی کرک در پوشه Prophet وجود دارد

  • Avatar

    جواد

    مهمان

    سلام این نوع بازیها چهطوری نصب میشن ممنون میشم که توضیح
    بدین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ALI

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم ولی باز نمیشه باید چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ALI

      پشتیبانی

      سلام
      کرک کنید.

  • Avatar

    shop.panaone.com

    مهمان

    خیلی بازی خوبیههه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام اگه میشه اپدیت 1.46 GTA V قرار بدید که به تازگی منتشر شده.برای انلاین بازی کردن لازمش داریم.ممنون از سایت عالیتون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      نویسنده

      سلام
      برای نسخه های کرکی چیزی منتشر نشده نسخه های اورجینال هم از استیم قابل دریافت هست.