کرک بازی A Plague Tale Requiem
یحیی رحیمی

کرک بازی A Plague Tale Requiem منتشر شد

یحیی رحیمی 26 مهر 1401 8 دیدگاه
1,718 بازدید

دنباله بازی احساسی و مخفی‌کاری استودیو آسوبو بالاخره منتشر شد و بازی‌کنان می‌توانند ماجرای تازه‌ای را این بار در قلب جنوب فرانسه آغاز کنند. منتقدان نظر خود را در مورد اثر جدید بیان کردند که در مطلب خلاصه نقد بازی A Plague Tale Requiem به آن پرداختیم. کاربران گیم پس می‌توانند بدون پرداخت هزینه از بازی لذت ببرند و اگر دنبال دانلود کرک بازی A Plague Tale Requiem هستید، خبر خوبی برای شما داریم.

گروه Razor1911 بر اساس کرک اولیه UWP توانستند قفل بازی را بشکنند و نسخه غیرقانونی را منتشر کنند. گفتنی است این کرک روز اول است و احتمال بروز مشکل و ایراد وجود دارد. کرک بازی A Plague Tale Requiem بر اساس نسخه فروشگاه مایکروسافت در دسترس قرار گرفته و از آنجایی که UWP چندان سابقه درخشانی در زمینه کرک بازی‌های این فروشگاه ندارد، احتمال انتشار کرک توسط گروه‌های دیگر بر اساس نسخه استیم و GOG هم وجود دارد و پیشنهاد می‌کنیم که اندکی بیشتر صبر کنید.

طبق گفته ریپکر گروه Kaos، کرک UWP ایرادات مختلفی دارند. برای نمونه بازی Scorn که چند روز پیش منتشر شد، دارای ایراد کرک بود و دو کرک فیکس برای آن در دسترس قرار گرفت. کرک بازی‌های مایکروسافت استور هم به دلیل جدا بودن فایل DLC کمی از کرک GOG پیچیده‌تر است و نمونه‌هایی مانند بازی Dirt 5 را دیده‌ایم که بسته‌های الحاقی در نسخه کرک‌شده فعال نبوده‌اند. این در حالی است Razor روی فعال بودن تمام محتوای الحاقی پافشاری می‌کرد.

دانلود کرک A Plague Tale Requiem

مشکلات کرک A Plague Tale Requiem

در ادامه باید گفت که کرک نسخه مایکروسافت استور تنها از ویندوز 10 و ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند و اگر فردی بخواهد بازی را روی ویندوز 8 یا حتی ویندوز 7 تجربه کند، نیاز به کرک دیگری دارد. آخرین مشکل این نوع کرک هم آن است که پشتیبانی از نسخه استیم و GOG سریع‌تر صورت می‌گیرد و در صورتی که آپدیت تازه‌ای منتشر شود که در مورد بازی A Plague Tale قطعاً این اتفاق خواهد افتاد، احتمال آنکه بتوانید در سریع‌ترین زمان به دانلود آن بپردازید بیشتر است. به‌طور کل نسخه GOG اگرچه حجم بیشتری دارد، اما سلامت آن تضمین شده است.

نسخه روز اول بازی A Plague Tale Requiem دارای باگ‌ها و مشکلاتی مانند افت فریم است. آپدیت روز اول در دسترس قرار گرفته، اما به نظر می‌رسد که نسخه کرک شده از این آپدیت محروم است. برای دریافت بهترین تجربه ممکن، بهتر است چند روز صبر کنید و در پایان ریپک Dodi‌ را نصب کنید. این فرد همیشه کرک سالم به همراه کرک فیکس و آپدیت‌های منتشرشده را در قالب یک فایل فشرده منتشر می‌کند. یکی از کاربران ردیت می‌گوید که نسخه اولیه بازی را نصب کرده و در حال حاضر نمی‌تواند وارد بازی شود و در همان منو اصلی باقی مانده است. در نهایت پیشنهاد ما نصب نسخه GOG است که نه نیازی به کرک دارد و نه نصب دشوار و پیچیده. این نسخه به‌زودی قابل دانلود خواهد شد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    numberoNe

    مهمان

    سلام برادران و گیمرهای عزیز
    من نسخه ی fitgirl بازی رو دانلود و نصب کردم بازی رو ک پلی میدم نزدیک به دو دقیقه ک تو بازیه یه دفعه بازی کلا بسته میشه
    مشخصات سیستمم
    cpu , i5
    gpu. 1080ti
    ram. 16
    چندبار پاکشم کردم دوباره نصب کردم ولی بازم همینطوره ????

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به numberoNe

      پشتیبانی

      سلام
      احتمالا مشکل از سیستم شماست

  • Avatar

    mahdi khaleghi

    مهمان

    با سلام من نسخه razor بازی رو دانلود کردم اما متاسفانه وقتی که وارد بازی میشم همینجوری میمونه گزینه ورود به صفحه میاد و میزنم روش اما بعدش نه ستینگ میاد نه نیو گیم واقعا اعصابم خورد شده از طرفی ام یکی از دوستانم بازی رو نصب کردن ولی بدون مشکل اجرا شد بنظرتون مشکل از چیه..

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به mahdi khaleghi

      نویسنده

      سلام دوست عزیز، نسخه اول این کرک مشکل داره و اگر می‌تونید کرک فیکس رو از پارسی گیم دریافت کنید و باز هم به مشکل خوردید، نسخه فشرده رو دانلود کنید.

  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    سلام و خسته نباشید به تیم پارس گیم . ببخشید این بازی بدون این مشکلی اجرا میشه فقط پس از زدن دکمه برس انی کی بازی تو حالت همون اهنگ و ویدویی اول بازی میمونه که کشتی توش هست دیگه به مرحله بعد نمیره نسخه رازور استفاده کردم ممنون میشم کمک کنید باتشکر

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به مصطفی

      نویسنده

      سلام دوست عزیز، نسخه Razor بدون آپدیت روز اول عرضه شده و یک سری مشکلات مانند گیر کردن داخل منو گزارش شده، می‌تونید کرک بازی را جداگانه دانلود کنید و دوباره امتحان کنید در غیر این صورت نسخه دیگری رو دریافت کنید که بر پایه دیتا استیم یا GOG ریپک شده است. برای نمونه نسخه فیت‌گرل با توجه به افزودن فایل کرک فیکس مناسب است.

  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام
    من هم نسخه gog رو نصب کردم. بعد ورود به بازی و تا کلیک بر روی پلی در همان ثانیه های اول بازی بسته میشود و به صفحه ویندوز برمیگردم. اگه راه حلی دارید ممنون میشم بگید

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به علی

      نویسنده

      درایور کارت گرافیک خود را به روز کنید. ببینید آیا سیستم شما با سیستم مورد نیاز مطابقت دارد. این نسخه سالمه و مشکلی در اجرا نداره