رکورد بازی فیفا 23
یحیی رحیمی

فیفا 23 رکورد تعداد بازی‌کنان آنلاین در هفته اول را شکست

یحیی رحیمی 21 مهر 1401 بدون دیدگاه
256 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز مدعی است که بازی فیفا 23 توانسته رکورد تعداد بازیکنان آنلاین این فرنچایز را در هفته اول بکشند. بیش از 10.3 میلیون نفر در هفته اول به تجربه FIFA 23 پرداخته‌اند که این رقم بیشتر از هر بازی دیگر سری فیفا بوده است. بازی FIFA 22 با گذشت ده روز پس از انتشار، 9.1 میلیون نفر جذب کرد و بازی جدید توانسته این رقم را بهبود بخشد.

مدیرکل EA Sports، تولیدکننده سری بازی فیفا در واکنش به استقبال انجام‌شده از بازی‌کنان و طرفداران تشکر کرد و گفت: «استقبال طرفداران در این مدت کوتاه فوق‌العاده بوده است و ما هیجان‌زده‌ایم که می‌بینیم جامعه بازی‌کنان در حال بازی کردن با تیم موردعلاقه خود در فیفا 23 هستند و رکورد بی‌نظیری به‌جا گذاشته‌اند». وی در ادامه از برنامه‌های این استودیو برای ارائه محتوای بیشتر و جذب بازی‌کنان به مناسبت جام جهانی خبر داد.

نیک ولودیکا در ادامه افزود:‌ «هر دو جام جهانی مردان و بانوان و آپدیت‌های هیجان‌انگیز در زمینه محتوای فوتبال باشگاهی بانوان در راه است و ما تازه شروع به ارائه معتبرترین و همه‌جانبه‌ترین تجربه ممکن کرده‌ایم». وی امیدوار است که این ارقام به‌زودی و با شروع جام جهانی به بیشترین میزان ممکن برسد. شرکت EA آخرین سال است که از حق امتیاز برند فیفا استفاده می‌کند و قرارداد آن‌ها با فدراسیون جهانی فوتبال به پایان می‌رسد. مذاکرات سال گذشته به نتیجه‌ای نرسید و اسم بازی فیفا به EA Sports FC تغییر می‌یابد.

رکورد بازی FIFA 23

رکورد تاریخی فیفا 23

بازی فیفا 23 با تغییرات مهمی از جمله بازتعریف سیستم پاس‌کاری، شوت‌زنی و ضربات آزاد منتشر شد. سیستم دفاع نیز ارتقاء پیدا کرده و در نهایت نیز بخش فوتبال باشگاهی بانوان اضافه شده است. لیگ فوتبال بانوان انگلستان و فرانسه، جزو تازه‌ترین محتوایی است که قرار است گسترش پیدا کند. EA Sports آپدیت‌های مهمی به مناسبت جام جهانی قطر آماده کرده و کارت‌های ویژه‌ای به آلتیمت تیم اضافه می‌شود. جام جهانی فوتبال بانوان که سال آینده برگزار می‌شود، بخش مهمی از محتوای FIFA 23 خواهد بود.

منتقدان هنگام بررسی و نقد بازی فیفا 23‌ به آن امتیاز مناسبی اعطا کردند و از تغییرات مناسب در زمینه شبیه‌سازی فوتبال تعریف کردند. البته اکثر بررسی‌ها روی بخش آلتیمت تیم متمرکز بود و اینکه بخش درآمدزایی و فروش لوت باکس باعث شده تا ارزش‌های این بازی به چشم نیاید. EA امیدوار است که بازی سال آینده بتواند ویژگی‌های تازه‌ای ارائه دهد. مدیرعامل EA در مصاحبه‌ای گفته بود که پایان قرارداد آن‌ها با فیفا بدین معنی است که می‌توانند محتوای منحصر به فرد و متفاوتی ارائه دهند.

اولین آپدیت بزرگ FIFA 23 هفته گذشته منتشر شد که تغییراتی در زمینه ضربات پنالتی و انیمیشن‌های دریبل‌زنی ایجاد کرد. گفتنی است فیلتر فیفا 23 در ایران مانع تجربه این بازی جدید توسط گیمرهای ایرانی شده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.