fifa20 career
یحیی رحیمی

تغییرات Career Mode بازی FIFA 20 اعلام شد: مربی زن و روحیات بازیکنان

یحیی رحیمی 17 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,182 بازدید

در طول چند سال گذشته، بخش Career Mode سری FIFA تغییرات چندانی نداشته است و به نظر می‌رسید که تیم توسعه بازی بیشتر روی بخش‌های The Journey و Ultimate Team تمرکز کرده‌اند. امسال اما شاهد تغییرات زیادی هستیم و EA قول اضافه کردن ویژگی‌های مهمی به بخش Career بازی FIFA 20 داده است.

بزرگ‌ترین تغییر، دینامیکی شدن پتانسیل رشد بازیکنان است و برای نمونه کیلیان ام باپه همیشه روی پتانسیل رشد 95 می‌ماند و حالا این عدد می‌تواند بسته به بازی تغییر کند. قبلاً این‌طور بود، هر فردی که بخش Career را شروع کند، خواهد دید که پتانسیل‌های بازیکنان با بقیه یکی است. این باعث می‌شد که از وب‌سایت‌های مختلف، ستاره‌های جوان را پیدا کرد و سریعاً آن‌ها را به خدمت گرفت و می‌دانستید که همیشه به آن پتانسیلشان خواهند رسید.

fifa20 career

در FIFA 20 اما همه‌چیز می‌تواند روی پتانسیل رشد بازیکن تأثیر بگذارد. اگر بازیکنی مثل لیونل مسی را به خدمت بگیرید و او لیگ شما را متحول کند و آن‌قدر گل بزند که تمام جایزه‌ها را درو کند، پتانسیلش هیچ تغییری نخواهد کرد، زیرا او یک بازیکن قدیمی و به‌نوعی پیر است. اما اگر یک جوان بااستعداد را به تیم خود بیاورید و در آن سال اول کلی گل به ثمر برساند و عملکرد خوبی داشته باشد، ممکن است پتانسیلش منفجر شود. این تغییر فوق‌العاده در نسخه‌های اخیر احساس می‌شد و واقعاً به‌دردبخور است.

FIFA 20 اجازه می‌دهد تا آواتار مربی‌ها را نیز تغییر دهد. قبلاً یک سری آدم‌های بی‌ریخت را می‌شد انتخاب کرد. حالا می‌شود سرمربی را شخصاً ساخت و ظاهر او را هر طور که خواست تعیین کرد. برای نمونه می‌توان یک زن را به‌عنوان مربی انتخاب کرد و جالب آنجاست که در اواسط فصل نیز می‌توان لباسش را تغییر داد و بالباس دیگری به زمین‌بازی رفت. اضافه کردن مربی زن فوق‌العاده است و هیجان بازی را بالا می‌برد.

یکی دیگر از تغییرات نیز سیستم روحیات بازیکنان است که روی کنفرانس‌های خبری تأثیر خواهد گذاشت. درگذشته اگر فردی از اینکه باشگاه به‌اندازه کافی به او بازی نمی‌دهد یا دستمزدش پایین است، شاکی بود؛ در یک ایمیل به شما اطلاع داده می‌شد. در FIFA 20 اما عمق جالبی به آن بخشیده شده است و بازیکن می‌تواند به نظرات شما در کنفرانس خبری جواب دهد و نسبت به آن واکنش نشان دهد. هر اتفاقی که پیش بیاید، ترکیب شما قطعاً واکنش خود را خواهد داشت.

FIFA 20 روز 27 سپتامبر برای کنسول‌های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.