هر آنچه باید از بازی Saints Row بدانید
ارحام ادبخواه

هرآنچه که باید در مورد بازی Saints Row بدانید

ارحام ادبخواه 2 شهریور 1401 3 دیدگاه
3,244 بازدید

ریبوت بازی Saints Row در راه است و می‌خواهد پس از گذشت نزدیک به یک دهه، نام این مجموعه بزرگ را به صورت مجدد بر سر زبان‌ها انداخته و آن را دوباره به دنیای ویدیو گیم گوشزد کند. اثری که قرار است جنون همیشگی Saints Row را حفظ کرده و آن را با عناصر جدید مانند شخصیت، نقشه و داستانی جدید ترکیب کند. این بازی که توسط استودیو Volition توسعه داده شده، هیجان‌های زیادی را حول خود شکل داده است و افراد زیادی منتظر آن هستند. در ادامه مقاله «هرآنچه که باید در مورد بازی Saints Row بدانید»، به این اثر که حکم یک ریبوت (Reboot) را دارد بیش‌تر خواهیم پرداخت.

بازی Saints Row

بازی Saints Row؛ شروع یک دوره جنون آمیز دیگر

مدت زمان زیادی تا عرضه نسخه جدید بازی Saints Row باقی نمانده و هیجان‌ها در بالاترین حد ممکن قرار دارند. اثری که قرار است شما را به یک شهر خیالی با نام Santo Ileso ببرد و درگیر اکشن‌ها و جرم و جنایت‌های پیچیده‌ای کند. در این بازی شما به یک منطقه خیالی در جنوب غربی ایالات متحده آمریکا می‌روید و وظیفه دارید با پاک کردن راه خود و دنبال پله‌های ترقی، نام خود را در میان خلافکارهای Santo Ileso به عَرش برسانید.

در طی چند هفته گذشته استودیو Volition اطلاعات بیش‌تری را در مورد محصول خود به اشتراک گذاشته و با توجه به همین موضوع، ما اطلاعات به نسبت خوبی در مورد ریبوت مجموعه Saints Row داریم. این اطلاعات حول بخش‌هایی مانند شخصی‌سازی کاراکترها، قابلیت Co-op و گیم پلی می‌چرخند که حداقل از فاصله دور فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسند. این عنوان جدید قرار است همان جنون و شلوغی نسخه‌های قدیمی را با رویه‌ای حساب شده‌تر به پیش ببرد و داستان جدی‌تری را به نسبت به گذشته تعریف کند. از آنجایی که مدت زمان زیادی با عرضه GTA جدید فاصله داریم، بازی Saints Row می‌تواند موقعیت خوبی را به وجود آورده و به یک اثر Open-World با محوریت جرم و جنایت تبدیل شود. در ادامه بیش‌تر به این اثر و اطلاعات منتشر شده در مورد آن خواهیم پرداخت.

تاریخ انتشار بازی Saints Row

بازی Saints Row در چه تاریخی منتشر می‌شود؟

بازی Saints Row در ابتدا قرار بود در تاریخ 6 اسفند 1400 (25 فوریه 2022) منتشر شود، اما به علت مشکلات پیش آمده تاخیر خود تا دیرتر به دست طرفداران برسد. این تاریخ جدید 1 شهریور 1401 (23 آگوست 2022) را نشان می‌دهد تا گیمرها بتوانند در اولین روز آخرین ماه تابستان به تجربه اثر جدید استودیو Volition بپردازند. نکته قابل توجه این است که کاربران کنسول‌های نسل هشتمی فراموش نشده‌اند و بازی مذکور برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر می‌شود.

بخش Boss Factory

بخشی با نام Boss Factory

Boss Factory نام بخشی از بازی Saints Row است که به شما کمک می‌کند شخصیت‌تان را با نهایت جزئیات بسازید و آن را مانند سلیقه خود طراحی کنید. Boss Factory شامل جزئیات متعددی می‌شود که به لطف آن‌ها قادر هستید شخصیت قابل کنترل را با نهایت جزئیات بسازید. تازه در این میان یک سری موارد جالب مانند چشم‌های شبیه به شخصیت ترمیناتور هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. اگر هم خیلی عجله دارید می‌توانید به صفحه Boss Factory بروید و همین حالا شخصیت خود را بسازید و پس از عرضه بازی آن را آپلود کرده و استفاده کنید. حال در این میان یک سری کاراکترهای از پیش ساخته شده هم وجود دارند که به صورت پیش فرض در Boss Factory قرار گرفته‌اند.

گیم پلی بازی Saints Row

گیم پلی بازی Saints Row

آن طور که از نمایش‌های بازی متوجه شده‌ایم، نسخه ریبوت بازی Saints Row درست مانند شماره‌های کلاسیک آن گیم پلی شلوغ و جنون آمیز را در خود جای داده است. البته که در این میان بخش‌های مختلفی ارتقا پیدا کرده‌اند تا تجربه نهایی روان‌تر و لذت بخش‌تر از همیشه باشد. از جمله این این بخش‌های ارتقا یافته می‌توانیم به مبارزه با استفاده ماشین‌ها اشاره کنیم که از همان دقایق ابتدایی گیم‌پلی با آن روبرو می‌شوید. شما می‌توانید از طریق پنجره‌های ماشین‌ها شروع به تیراندازی کنید یا با رفتن روی سقف آن‌ها، زاویه بهتری برای کشتن دشمنان بیابید. انیمیشن‌های Melee هم که مربوط به دیگری‌های فیزیکی مستقیم می‌شوند شرایط خوبی دارند و آن طور که به نظر می‌رسد، می‌توانید از طریق نبردهای تن به تن خلاقیت‌های زیادی به زمینه گیم‌پلی اضافه کنید. برای مثال در قسمتی از ویدیوی گیم پلی مشاهده می‌کنیم که شخصیت اصلی، یک نارنجک را داخل شلوار یکی از دشمنان می‌اندازد و او را به سمت دیگری پرت می‌کند. عناصر این چنینی دقیقا همان مکانیک‌هایی هستند که عنصر «جنون» را به گیم‌پلی سری سینتز رو اضافه کرده و حال و هوای خاصی به آن می‌دهند.

در کنار مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، سازندگان معیارهای Quality of life  را هم در نظر گرفته‌اند تا علاوه بر یک گیم‌پلی مدرن و استاندارد، راه هموارتری برای گیمرها به وجود آورند. برای مثال هنگامی که می‌خواهید به سمت نقطه مورد نظر خود روی نقشه بروید، یک سری راهنماهای بنفش روی زمین ظاهر می‌شوند و شما را به سمت مقصد راهنمایی می‌کنند. در این میان یک سری علامت‌های بزرگ و مشخص هم روی نقشه بازی تعبیه شده‌اند تا پیدا کردن راه به روان‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن ادامه پیدا کند. حال اگر خواستید در بین راه بیکار نمانید و به موسیقی گوش دهید، می‌توانید همیشه نیم نگاهی به شبکه‌های رادیویی بازی Saints Row داشته باشید. این رادیو شبکه‌های مختلفی دارد تا اگر محتوای یکی از آن‌ها را دوست نداشتید، خیلی راحت روی شبکه‌های دیگر بروید و به گوش کردن محتوای متفاوتی بپردازید.

همان طور که همه ما می‌دانیم، بازی Saints Row شامل یک کمپین داستانی جداگانه هم می‌شود که می‌توانید با دنبال کردن آن، یک روایت گنگستری به نسبت فانتزی را ببینید. ایده محور داستان اصلی بازی در مورد تشکیل یک گروه خلافکاری، گسترش آن و مبارزه با گنگ‌های دیگر است. البته که در این میان یک سری پیچش‌ها و غافلگیری‌های خاص هم وجود دارد تا روایت داستان به تکرار نیفتد و گیمر تا پایان ماجرا کنجکاو بماند. به طور کلی بازی مورد بحث داستانی مانند شماره‌های قبلی مجموعه دارد که به خاطر زمان عرضه، شامل ویژگی‌های به روز رسانی شده‌ای می‌شود. حال در این میان یک سری ماموریت‌ها و فعالیت‌های فرعی هم وجود دارند که اگر به اکشن بیش‌تری نیاز داشتید، بتوانید به سراغ‌شان بروید. البته که از این ماموریت‌های فرعی نباید انتظار Side Questهای بازی Witcher 3 را داشته باشید و با مرحله‌های ساده و به نسبت جزئی روبرو هستید.

ریبوت بازی Saints Row

Saints Row جدید یک ریبوت محسوب می‌شود

بازی Saints Row جدید که در حال صحبت کردن در مورد آن هستیم، نسخه پنجم مجموعه (پس از Saints Row IV) یا ادامه مستقیم شماره‌های قبلی نیست. این بازی یک ریبوت (Reboot) به شمار می‌رود که شامل شخصیت‌ها، نقشه و داستان کاملا جدیدی است. به گفته اعضای استودیو Volition، ریبوت کردن مجموعه برای ادامه دادن آن ضروری بود؛ چرا که دیگر نمی‌شد با مکانیک‌ها و استانداردهای نسخه‌های کلاسیک مخاطب‌ها را راضی نگه داشت. دیمین اَلن (Damien Allen) که به عنوان طراحی اصلی بازی شناخته می‌شود در این باره می‌گوید :«تیم ما می‌خواهد رویکرد سنجیده‌تری را در بازی Saints Row جدید در پیش بگیرد و این روند را به گونه‌ای انجام دهد که برای مخاطب‌های نسخه‌های قدیمی هم جذاب باشد».

وی در ادامه توضیح داد :«استفاده از دو کلمه هیجان انگیز و دلهره آور بهترین کار برای توصیف این روند است. ما این سوال را از خود می‌پرسیدیم که گیمرها چرا سری Saints Row را دوست دارند و دلیل‌های مختلفی به فکرمان می‌رسید. سپس این دلیل‌ها را کنار هم قرار دادیم و آن‌ها را به یک بازی، دنیا و داستانی منسجم اضافه کردیم و امیدواریم که در این راه موفق شویم». این صحبت‌ها بدان معنی است که اثر جدید در حین داشتن نوآوری سعی می‌کند به ریشه‌ها پایبند بماند و جادوی معروف Saints Row را حفظ کند. سنتیز رو جدید هم درست مانند بازی‌های قبلی در مورد تاسیس یک تیم، گسترش آن و خلق یک خانواده بزرگ است.

اما همان‌طور که می‌دانید ریبوت کردن یک اثر، باعث آزادی از محدودیت‌هایی می‌شود که بازی‌های قبلی به وجود آورده‌اند. برای مثال در محصول ریبوت شده دیگر نیازی به اعتنا به رویدادهای داستانی گذشته نیست و آزادی عمل بالایی وجود دارد. کنزی لیندگرن (Kenzie Lindgren) که با عنوان طراح User Experience شناخته می‌شود در این باره می‌گوید :«در حین خلق شخصیت‌هایی که هیچ گذشته‌ای ندارند و به هیچ طنابی وصل نیستند، آزادی عمل خاصی وجود دارد تا شما را درگیر محدودیت خاصی نکند. من به شخصه با بازی‌های مجموعه Saints Row بزرگ نشدم (خاطرات زیادی با آن ندارم)؛ ولی با ویژگی‌های مثبت و منفی آن آشنا هستم. به همین دلیل فکر می‌کنم ارتقا این ویژگی‌ها در حین پایبند بودن به ریشه مجموعه می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد».

حالت Co-op

حالت Co-op

بازی Saints Row از همان روز اولیه انتشار از یک حالت Co-op دو نفره پشتیبانی خواهد کرد. به لطف این حالت، شما می‌توانید کل کمپین داستانی را به همراه یک گیمر دیگر تجربه کنید و به این ترتیب تنوع خوبی به وجود آورید. حال گیمر دومی که وارد جهان شما می‌شود، می‌تواند هر زمانی که خواست بیرون برود و هر زمانی که خواست به صورت مجدد به حالت Co-op بازگردد. علاوه بر این موارد، باید بدانید که شما هم قادر هستید با کاراکتر شخصی سازی شده خود وارد دنیای گیمرهای دیگر شوید و با دوستان خود به کشتن دشمنان بپردازید. حال از آنجایی که شخصی‌سازی کاراکتر شما و دوستان‌تان تغییر پیدا نمی‌کند، احتمالا در حین تماشای میان پرده‌های با لباس‌ها و چهره‌های عجیبی که خودتان ساخته‌اید، روبرو می‌شوید.

در کنار مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، حالت Co-op بازی Saints Row شامل مکانیکی با نام Prank می‌شود که می‌توانید با انجام چالش‌های مختلف، Prank Meter را پر کنید. اما این قابلیت دقیقا به چه دردی می‌خورد؟ هنگامی که Prank Meter خود تکمیل کردید و زمینه‌سازی مناسب انجام دادید، می‌توانید دوست خود را به اشیا مختلفی مانند قوطی فلزی، پاکت نامه یا سنگ سرویس بهداشتی تبدیل کنید. اگر کمی خلاقیت داشته باشید می‌توانید با بهره‌گیری از این مکانیک صحنه‌های جالبی رقم بزنید.

پشتیبانی از Cross-play

آیا بازی Saints Row از قابلیت Cross-Play هم پشتیبانی می‌کند؟

اگر بخواهیم خیلی ساده و صریح این موضوع را تشریح دهیم، باید بدانید که بازی Saints Row تنها از Cross-Gen پشتیبانی می‌کند و خبری از Cross-Play نخواهد بود. اما این جمله چه معنایی می‌دهد؟ پاسخ ساده است. Cross-Gen به گیمرها اجازه می‌دهد با دوستان خود در کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی به تجربه بازی بپردازید. برای مثال اگر پلی استیشن 4 دارید و دوست شما از پلی استیشن 5 استفاده می‌کند، قادر هستید با او بازی کنید. یا در مثالی دیگر، کاربران کنسول ایکس باکس وان و کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس هم مشکلی در تجربه Saints Row به همراه یکدیگر ندارند. اما اگر شما از پلی استیشن استفاده می‌کنید و دوست‌تان جزو کاربران ایکس باکس محسوب می‌شود، امکان تجربه بازی به صورت Co-op را نخواهید داشت. این موضوع برای گیمرهای پی سی هم صدق می‌کند که به خاطر آن، گیمرهای پی سی نمی‌توانند با دوستان خود در کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن به تجربه اثر مورد بحث بپردازند.

تریلر معرفی بازی Saints Row

تریلر معرفی بازی

بازی Saints Row برای اولین بار و با یک تریلر جذاب در مراسم Gamescom 2021 معرفی شد که می‌توانستید در طی آن، ترکیبی از اسلحه‌ها، ماشین‌ها و شخصیت‌های جنون آمیز را مشاهده کنید. علاوه بر این، در تریلر مذکور از سه شخصیتی که از همان ابتدا به گنگ شما اضافه می‌شوند هم رونمایی شد. همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم، اثر مورد بحث قابلیت شخصی‌سازی مفصلی را در اختیارتان قرار می‌دهد و آن کاراکتری که در تریلر رونمایی دیدیم، صرفا یک شخصیت معمولی و پیش فرض بود که می‌توانید آن را به طور کامل تغییر دهید.

در کنار مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، تریلر معرفی Saints Row از نقشه اصلی بازی هم پرده برداشت. نقشه اصلی اثر که با نام Santo Ileso شناخته می‌شود، با الهام گیری از جنوب غربی آمریکا طراحی شده و به 9 منطقه مختلف تقسیم می‌شود. هر یک از این 9 منطقه حال و هوا و فعالیت‌های خاص خود را دارند که تا به تجربه بازی نپردازید، متوجه پتانسیل کامل آن‌ها نخواهید شد. شما می‌توانید با کلیک روی لینک تریلر معرفی بازی Saints Row به تماشای آن در یوتیوب بپردازید.

داستان بازی Saints Row

داستان بازی جدید Saints Row و شخصیت‌های آن

بازی جدید Saints Row شامل چهره‌های کاملا جدیدی شده و شخصیت‌های تازه‌ای را به مخاطب‌ها معرفی می‌کند. شما در این بازی کنترل شخصی با نام (یا لقب) Boss را به دست می‌گیرید و وظیفه دارید با جمع کردن افراد مختلف، گنگ و گروه خلافکاری خود را تشکیل دهید. حال همان‌طور که اشاره شد شما می‌توانید چهره و استایل Boss را شخصی‌سازی کنید و او را به سلیقه خود درآورید. در ادامه افراد دیگری به شما اضافه می‌شوند تا در کنارتان، به انجام ماموریت‌ها و کارهای بزرگ بپردازند. در ادامه سعی می‌کنیم به این افراد (اعضای گروه شما) بیش‌تر بپردازیم.

اولین چهره‌ای که می‌توانیم به او اشاره کنیم، الی (Eli) نام دارد. الی یک فرد باهوش به شمار می‌رود که وظیفه برنامه ریزی و ساخت استراتژی‌های مختلف را برعهده دارد. اما چرا یک فرد باهوش و تحیل کرده باید به شهر پر از آشوبی مانند Santo Ileso بیاید؟ هدف اصلی الی از آمدن به این شهر، به دست آوردن پول و راه اندازی یک کسب و کار جدید است. البته او در ابتدا قصد ساخت یک گروه گنگستری را نداشت و اهداف سالم‌تری را در ذهن می‌پروراند؛ ولی ناخواسته وارد جریان خلافکارها می‌شود و آن‌ها را همراهی می‌کند.

نفر بعدی که به او خواهیم پرداخت، نینا (Neenah) نام دارد. نینا پیش از اینکه به تیم Boss اضافه شود و در قالب آن فعالیت کند، جزو گنگ Los Panteros بود. اما این شخصیت که به مهارت خود در رانندگی و مکانیکی شناخته می‌شود، به علت پاره‌ای از دلایل از گنگ مذکور جدا شده و به شما می‌پیوندد. نینا علاقه زیادی به هنر دارد و اهمیت زیادی برای آن قائل می‌شود. علاوه بر این موارد، هدف اصلی نینا به دست آوردن پول و کار کردن برای خودش است و به همین علت که نمی‌خواهد برای کسی کار کند، به گروه شما که Saints نام دارد می‌پیوندد.

پس از الی و نینا، به شخصیتی می‌رسیم که یا عاشق او می‌شوید یا در جبهه‌ای مخالف، از ته دل از وی متنفر خواهید بود. این شخصیت که کوین (Kevin) نام دارد، پیش از پیوستن به Saints در گروه Idols Criminals فعالیت می‌کرد. کوین کارکتری با طبع کمدی دارد و بخش بزرگی از شوخ طبعی داستان را روی دوش‌های خود حمل می‌کند. علاوه بر این‌ها، شخصیت مورد بحث یک دی جی به شمار می‌رود و عاشق دوستانش است. کوین آنقدر رفقای خود را دوست دارد که حاضر است هرکاری برای آن‌ها انجام دهد. او در یتیم خانه بزرگ شده و همیشه به دنبال هیجان و زد و خورد بیش‌تر می‌گردد.

گروه های موجود در Saints Row

گروه‌های مختلف موجود در Santo Ileso

هنگامی که شما پا به Santo Ileso می‌گذارید، این شهر توسط سه گروه گنگستری متفاوت و فوق‌العاده خطرناک اداره می‌شود. این سه گروه که تفاوت‌های فاحشی با هم دارند و از هر نگاهی با یکدیگر متفاوت هستند، نهایت تلاش خود را برای گسترش قدرت و گرفتن کنترل Santo Ileso به کار می‌گیرند. حال شما به عنوان رهبر گروه Saints وظیفه دارید با اعضای این سه گروه بجنگید و جایگاه خود را در بین قدرت‌های شهر به دست بگیرید. در ادامه بیش‌تر به این گروه‌های گنگستری خواهیم پرداخت.

اولین گروهی که باید به آن اشاره کنیم Los Panteros نام دارد. این گروه در کارخانه Scorpion Motors زندگی می‌کنند و علاقه زیادی به استفاده از اسلحه‌های سنگین و مبارزه تن به تن (Melee) دارند. گروه بعدی که با نام Idols شناخته می‌شود، اعضای افراطی و خطرناکی دارد. Idolها که شهرت به شدت شومی برای خود دست و پا کرده‌اند، در گروه‌های پرتعداد به شما حمله می‌کنند و بدین شکل شانس خود را برای کشتن دشمنان و پیروزی در نبردها به کار می‌گیرند. در نهایت به گروه Marshal Defense Industries می‌رسیم که از دو گنگ دیگر خطرناک‌تر هستند. این گروه که یک موسسه نظامی خصوصی به شمار می‌رود، ثروت عظیم و اسلحه‌های پیشرفته‌ای دارد و به همین ترتیب، از قدرت بالایی در Santo Ileso برخوردار است. شما در طی ماجراجویی خود در بازی Saints Row با اعضای این سه گروه روبرو می‌شوید و برای موفقیت، باید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

شخصی سازی

شخصی‌سازی

سیستم شخصی‌سازی بازی Saints Row بخشی است که نسبت به نسخه‌های پیشین پیشرفت قابل توجهی دارد و به جزئیات توجه فراوانی می‌کند. خوشبختانه در کنار گزینه‌های عجیب و غریبی که به حس شوخ طبعی مجموعه مربوط می‌شوند، آزادی عمل بالایی وجود دارد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها شخصیت خود را هر آن طور که می‌خواهید درست کنید. البته که این آزادی عمل صرفا به چهره Boss خلاصه نمی‌شود و امکان شخصی‌سازی لباس‌ها و اسلحه‌هایی که از آن‌ها بهره می‌برید هم وجود دارد. به طور کلی استودیو Volition مانور زیادی روی بخش Customization می‌دهد و دوست دارد آزادی عمل بالایی را برای مخاطب‌های خود تدارک ببیند.

محیط بازی Saints Row

محیط بازی Saints Row

با توجه به صحبت‌های برایان ترفیکنته که به عنوان کارگردان خلاق (Creative Director) شناخته می‌شود، محیط بازی Saints Row با توجه به جنوب غربی آمریکا طراحی شده است. دلیل انتخاب این موضوع، تنوع و زیبایی محیط مورد بحث است که آزادی عمل بالایی را هم در اختیار طراح‌های بازی قرار می‌دهد. همین پتانسیل بالا باعث شد تا استودیو Volition یکی از بزرگ‌ترین نقشه‌های مجموعه را با نهایت جزئیات و زیبایی درست کند.

شهر Santo Ileso که داستان در آن جریان دارد، به 9 منطقه متفاوت تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها ظاهر و حال و هوای خاص خود را دارند. برای مثال منطقه Monte Vista برای افراد ثروتمند است که سطح آن با خانه‌های گران قیمت و استخرهای لاکچری پوشانده شده. منطقه El Dorado حکم نسخه کوچک شده لاس وگاس را دارد و Rancho Providencia هم به عنوان خانه گروه Los Panteros شناخته می‌شود.

حال هر یک از منطقه‌ها و به طور کلی شهر Sano Ileso پیشینه و تاریخچه بلند بالایی دارد و این موضوع، باعث جهان‌سازی جذابی شده که کم‌تر مانند آن را دیده‌اید. بازی Saints Row شما را به یک منطقه زیبا در جنوب غربی آمریکا می‌برد که با گشت و گذار در آن، می‌توانید علاوه بر منظره‌های زیبا با رمز و رازهای جذابی هم روبرو شوید. حالت Sans-Box این بازی هم باعث ایجاد موقعیت‌هایی مانند پیست‌های خاکی و شیب‌هایی برای پرش با ماشین شده که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. به گفته سازندگان آن‌ها نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا علاوه بر محیطی غنی، نقشه‌ای درست کنند که حس سرگرمی خالص سری Saints Row را با خود به یدک بکشد.

Emote بازی Saints Row

Emoteها

همان‌طور که به احتمال زیاد و با تماشای تریلرها متوجه شده‌اید، شهر Santo Ileso فوق‌العاده زنده به نظر می‌رسد و مردم فوق‌العاده شادی دارد. به همین دلیل ممکن است در طی ماجراجویی خود با افرادی روبرو شوید که در حال نواختن موسیقی و جشن گرفتن هستند. حال جالب است بدانید که استودیو Volition با اضافه کردن Emoteها کاری کرده تا بتوانید در این پایکوبی‌ها سهیم شوید و کمی از فضای شاد آن لذت ببرید. بازی Saints Row جدید شامل بیش از 100 Emote مختلف می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن‌ها برقصید، جشن بگیرید و حتی گیتار بزنید. تعداد Emoteها به شدت بالا بوده و بهتر است به محض تجربه بازی، از استفاده از آن‌ها غافل نشوید.

کلیسای Saint

کلیسای Saintها

اگر از مبارزه با دشمنان خسته شدید و به کمی آرامش نیاز داشتید، می‌توانید همیشه به کلیسای سینت‌ها یا Saints Church حساب کنید. Saints Church که حکم خانه و Hub بازی را ایفا می‌کند، مقر اصلی گروه Saints Row محسوب می‌شود که می‌توانید در آن کارهای جالبی انجام دهید. یکی از این کارها که باید به آن اشاره کنیم، امکان شخصی‌سازی سربازها و ماشین‌ها است. به عبارتی دیگر شما می‌توانید علاوه بر خود Boss، دوستان و سربازهای او را هم Customize کنید تا همه چیز جلوه زیباتری به خود بگیرد. حال باید بدانید که خود Saints Church هم قابل شخصی‌سازی است تا با تغییر ظاهر آن، حس بهتری از حضور در آن پیدا کنید. به طور کلی بیش از 100 آیتم مختلف وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای شخصی‌سازی کلیسا و جزئیات آن بهره ببرید.

جمع بندی

جمع بندی

با اعتنا به نمایش‌ها و تریلرهایی که تا به حال مشاهده کرده‌ایم، به نظر می‌رسد که بازی Saints Row پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند طرفداران قدیمی مجموعه و سبک اکشن را راضی نگه دارد. حال اگر در میان تمامی این آشوب‌ها و زد و خوردها داستان جذاب و درگیر کننده‌ای هم تعریف شود، تجربه نهایی یک سطح ارتقا پیدا می‌کند. ولی حتی فارغ از مسئله داستان اثر مورد بحث جذابیت‌های زیادی دارد و می‌تواند تا ساعت‌ها گیمر را درگیر خود کند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا بازی Saints Row اثر موفقی محسوب می‌شود؟ یا اینکه در نهایت یک اثر متوسط یا حتی ضعیف است؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Saints Row در چه تاریخی عرضه می‌شود؟

بازی Saints Row در تاریخ یک شهریور در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی قرار می‌گیرد

۱
آیا بازی Saints Row جدید ادامه نسخه‌های قبلی است؟

خیر، این بازی یک ریبوت محسوب می‌شود که داستان، شخصیت و محیط جدیدی دارد. بدین ترتیب Saints Row جدید دنباله مستقیم شماره‌های قبلی نیست

۲
داستان بازی Saints Row در کجا جریان دارد؟

وقایع بازی مذکور در یک شهر خیالی با نام Santo Ileos جریان دارد که در جنوب غربی آمریکا واقع شده است

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    کوجیما

    مهمان

    سلام عالی بود
    یک پیشنهاد داشتم.میشه یک بیوگرافی از شینجی میکامی بنویسین
    با تشکر

    پاسخ دهید
    • ارحام ادبخواه

      ارحام ادبخواه در پاسخ به کوجیما

      نویسنده

      مرسی از شما که مطالعه کردید
      بله، حتما در نظر می‌گیریم این پیشنهاد رو

    • خخ

      خخ در پاسخ به کوجیما

      مهمان

      ویکیپدیا : ام آی جوک تو یو؟