دانلود بازی Scorn اسکورن
محمد صادق شجاعی

ساعت انتشار و حجم دانلود بازی Scorn مشخص شد

محمد صادق شجاعی 20 مهر 1401 بدون دیدگاه
592 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Ebb Software و شرکت Kepler Interactive که به ترتیب سازنده و ناشر بازی Scorn (اسکورن) شناخته می‌شوند، زمان دقیق انتشار و حجم دانلود این اثر را اعلام کرده‌اند.

بازی Scorn یکی از آثار مورد‌انتظار سال جاری بوده که تنها چند روز تا انتشار آن روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس باقی مانده است. این اثر ترس و بقا که از المان‌های بیوپانک بهره می‌برد، با فضای عجیب و غریب و جلوه‌های بصری چشمگیر خود توانسته بازیکنان بسیاری را جذب کند.

به تازگی اعلام شد که بازی اسکورن زودتر از موعد مقرر منتشر خواهد شد. به این واسطه کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس می‌توانند این اثر را در تاریخ 14 اکتبر (22 مهر) تجربه کنند. به لطف پست جدیدی که در صفحه رسمی بازی Scorn در توییتر منتشر شده، ساعت انتشار این اثر مشخص شده است.

بر این اساس در صورتی که علاقه‌مند به تجربه بازی اسکورن هستید، می‌توانید در ساعت 13:30 به وقت تهران این اثر را شروع کنید. در حال حاضر می‌توانید این اثر را با پرداخت مبلغ 39.99 دلار از طریق فروشگاه مایکروسافت پیش‌خرید کنید. این در حالی بوده که پیش‌خرید نسخه کامپیوتر بازی Scorn از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز با مبلغ 35.99 دلار قابل انجام است. علاوه بر نسخه استاندارد، نسخه دیلاکس بازی اسکورن نیز ارائه می‌شود. این نسخه در کنار بازی اصلی، حاوی مواردی از جمله آلبوم موسیقی متن (ساخته شده توسط Aethek و Lustmord)، کتاب هنری 192 صفحه‌ای و طرح‌های تحقیقاتی از دنیای Scorn است.

دانلود بازی Scorn اسکورن

بازی Scorn یادآور سری فیلم‌های Alien است

در صورتی که اشتراک سرویس ایکس باکس گیم پس را در اختیار دارید، می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی، در زمان انتشار بازی Scorn را تجربه کنید. از اوایل هفته جاری پری لود این اثر آغاز شده است. به این واسطه می‌توانید دیتای بازی اسکورن را پیش از انتشار، دانلود و نصب کرده تا در زمان انتشار رسمی بتوانید به سرعت تجربه خود را آغاز کنید.

حجم بازی Scorn روی کنسول‌های ایکس باکس برابر با 18.75 گیگابایت است. اما فضای موردنیاز برای نصب این اثر روی کامپیوتر ممکن است متفاوت باشد. متاسفانه در صورتی که بازی اسکورن را از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز پیش‌خرید کرده باشید، راهی برای پری لود وجود نداشته و برای دریافت این اثر باید تا زمان انتشار صبر کنید.

بازی Scorn شباهت زیادی به دنیای Alien، ساخته ریدلی اسکات، دارد. این امر از آن جهت است که هر دوی آن‌ها از آثار اچ.آر. گیگر الهام گرفته شده‌اند. در این اثر با سیاره‌ای بیگانه و ترسناک رو‌به‌رو خواهید شد که موجودات و سازه‌های عجیب و غریبی در آن دیده می‌شود. بازیکنان با گشت و گذار در بخش‌های مختلف سیاره برای شناخت ماهیت آن تلاش می‌کنند.

نظر شما در مورد ساعت انتشار و حجم دانلود بازی Scorn چیست؟ آیا قصد تجربه این اثر را دارید؟ به نظر شما بازی اسکورن با ویژگی‌ها و نقاط قوت خود چه عملکردی در جلب نظر بازیکنان خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.