بازی GTA VI
یحیی رحیمی

نقشه GTA VI طبق نظر طرفداران بسیار بزرگ‌تر از GTA V است

یحیی رحیمی 18 مهر 1401 1 دیدگاه
1,427 بازدید

مدتی پیش از شروع پروژه جالبی توسط طرفداران بازی GTA خبر دادیم. گروهی با استفاده از تصاویر و ویدیو فاش‌شده GTA 6 سعی کردند تا نقشه این بازی را تهیه کنند. این پروژه همچنان ادامه دارد، اما به مرحله مهمی دست پیدا کرده است. مختصات دقیق نقشه GTA VI به دست آمده است و از روی آن می‌توان در مورد وسعت دنیای بازی جدید صحبت کرد. طبق گفته طرفداران، نقشه‌ای بسیار بزرگ‌تر نسبت به بازی جی تی ای وی خواهیم دید.

یکی از کاربران ردیت تلاش کرده تا میزان وسعت نقشه GTA VI را پیدا کند. وی از مختصات شهر لوس سانتوس استفاده کرده و آن ر ابا مختصات نقشه فاش‌شده وایس سیتی تطبیق داده است. بخشی از نقشه که طبق ویدیوها ایجاد شده در اختیار همگان قرار دارد و طرفداران به این نتیجه رسیده‌اند که فضای بسیار بزرگی در بازی جی تی ای بعد وجود خواهد داشت. وایس سیتی مدرن قرار است وسیع‌ترین نقشه بازی جی تی ای باشد.

نقشه GTA VI

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، نقشه لوس سانتوس تقریباً در وسط وایس سیتی قرار می‌گیرد. البته مختصات فعلی از روی مکان‌های موجود در تصاویر و ویدیوها به دست آمده‌اند و ممکن است که طرفداران هنگام سر هم کردن نقشه، اشتباه کرده باشند. البته واضح است که بازی‌کنان می‌توانند مسافت بیشتری را نسبت به GTA V سفر کنند و مکان‌های کلیدی بیشتری وجود دارد. راک‌استار گیمز هم گفته است که بازی جدید از سطح انتظار طرفداران فراتر خواهد بود.

نقشه GTA VI

ویدیوهای فاش‌شده GTA 6 بخش مهمی از ویژگی‌های نسخه جدید را فاش کرد. شاهد حضور یک سیستم حمل و نقل عمومی هستیم که در بازی پیشین غایب بود. سیستم تیراندازی هم به واقعیت نزدیک شده و برای نمونه هنگام تیراندازی باید به جنبه مخفی‌کاری هم دقت کرد و روند تیراندازی با وهم و خیال فاصله گرفته است. نیروهای پلیس نیز سعی بر سنگر گرفتن دارند و همچنین شاهد تعویض خشاب گلوله توسط آن‌ها خواهیم بود.

برای اولین بار در تاریخ این سری، یکی از شخصیت‌های اصلی یک خانم لاتینو خواهد بود. اسامی و ظاهر این دو شخصیت را در تصاویر و ویدیوها مشاهده کردیم و به تمامی این نکات در مطلب زیر پرداختیم. گفتنی است اکثر مکان‌های مخصوص شهر میامی آمریکا در نقشه GTA VI گنجانده شده است و صحبت‌هایی در مورد حضور یک نقشه کوچک هم مانند جزیره‌ای در وسط اقیانوس وجود دارد. شایعات پیشین از سفر به آمریکای جنوبی خبر دادند که این مسئله تائید نشده است.

راک‌استار گیمز هنوز آماده معرفی بازی جدید نیست و طبق گزارش‌ها، فاصله زیادی تا رسیدن به زمان انتشار داریم. عرضه GTA 6 قبل از سال 2025 ممکن نیست و توسعه‌دهندگان به‌شدت در حال کار روی بازی هستند.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه