شهر اصلی بازی GTA 6
یحیی رحیمی

نقشه اولیه GTA VI بر اساس تصاویر فاش شده منتشر شد

یحیی رحیمی 1 مهر 1401 3 دیدگاه
7,469 بازدید

افشا ویدیو گیم پلی GTA 6 یکی از مهم‌ترین اتفاقات در تاریخ شرکت راک‌استار گیمز به‌حساب می‌آیند. این تصاویر که در حال حاضر از شبکه‌های اجتماعی و یوتیوب پاک شده‌اند، اولین قدم برای آشنایی طرفداران با فضای نسخه جدید جی تی ای بود. گروهی از طرفداران با همکاری یکدیگر در حال ساخت نقشه GTA VI هستند. این افراد با بررسی تصاویر و ویدیوها، وسعت نقشه آزاد بازی جدید را حدس زده‌اند و قول داده‌اند تا آن را به‌زودی تکمیل کنند.

پروژه تکمیل نقشه GTA VI مشابه پروژه‌ای است که برای بازی GTA V کلید خورد. گروهی آن موقع با بررسی ویدیوها و اسکرین‌شات‌های اولیه از شهر لوس سانتوس، نقشه و مکان‌های مختلف آن را حدس زدند. کاربران انجمن جی تی ای بار دیگر گرد هم آمدند تا پروژه‌ای مشابه، این بار برای بازی GTA 6 را شروع کنند. البته طرفداران به‌منظور دور زدن محدودیت‌های کپی‌رایت شرکت راک‌استار گیمز، بخش‌هایی را تغییر داده‌اند و تصاویری که روی نقشه گذاشته‌اند اندکی تفاوت دارد.

نتیجه اولیه ساخت نقشه GTA VI، ایجاد محدوده‌های اولیه بازی و شهرها است. با مشخص شدن محدوده شهرها، بررسی ویدیوها شروع شده است و سپس تصاویر مربوط به مکان مشخص، روی نقشه قرار داده شده است. گفتنی است ازآنجایی‌که تعداد ویدیوها و تصاویر محدود است، نمی‌توان نقشه‌ای جامع ایجاد کرد و باید منتظر تصاویر بیشتر ماند. جدا از اعضای انجمن جی تی ای، طرفداران دیگری هم به ساخت نقشه کمک کرده‌اند و سرعت این فرایند بیشتر شده است.

نقشه بازی GTA VI

یکی از نقشه‌هایی که توسط صفحه توییتر Church of GTA منتشر شد، محدوده‌های شهر را نشان می‌دهد و همچنین می‌توان تعدادی از جاده‌ها و تصاویری فاش‌شده را دید. در صورتی که این تصویر واقعی باشد، بزرگ‌ترین نقشه در سری بازی GTA را خواهیم داد و طبق گفته راک‌استار گیمز، این بازی از سطح انتظار طرفداران فراتر خواهد بود. نکته قابل‌توجه، وجود جزایر در وسط اقیانوس است و از آنجایی که با شهر میامی روبه‌رو هستیم، دریا اهمیت بسیار زیادی دارد.

نقشه بازی GTA VI

در حال حاضر نمی‌توان در مورد مساحت دقیق نقشه GTA VI صحبت کرد و این مسئله تا زمان انتشار بازی مشخص نخواهد شد. راک‌استار گیمز چندین سال تا انتشار بازی فاصله دارد و باید زمان بیشتری منتظر بمانیم. بیانیه رسمی این شرکت بازی‌سازی نشان داد که آن‌ها هنوز آماده نمایش رسمی نیستند، اما خبری از تأخیر و وقفه در تولید نیست. نظر شما در مورد نقشه GTA 6 چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    صادق

    مهمان

    به نظر میاد شاهد یک بازی افتضاح دیگه خواهیم بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    به نظر میاد این نقشه کاملاً درست هستش و بازی کاملاً شبیه همین هستش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Khalidhaidari

    مهمان