بازی Silent Hill
سارا هابطی

کارگردان فیلم Silent Hill از ساخت چند بازی جدید خبر داد

سارا هابطی 17 مهر 1401 بدون دیدگاه
151 بازدید

با توجه به شایعات مختلفی که از نسخه جدید سری بازی‌های سایلنت هیل به گوش می‌رسد، حال کارگردان فیلم Silent Hill خبر از ساخت چند بازی جدید داد. به گفته کریستف گان، کارگردان فیلم سایلنت هیل، هنوز حرف‌های زیادی در رابطه با نسخه‌های جدید سری بازی سایلنت هیل برای گفتن وجود دارد.

براساس آخرین اخبار بازی، کریستف گان که کارگردانی فیلم سایلنت هیل در سال 2006 و همچنین یک ریبوت سینمایی از همین مجموعه را در دست تولید دارد، طی مصاحبه‌ای با شبکه فرانسوی MaG، خبر ساخت نسخه‌های جدید از این سری بازی محبوب را تایید کرد. او همچنین در ماه‌های گذشته ادعا کرده بود که شرکت کونامی در حال بازسازی و احیای فرنچایز ترسناک و روانشناختی خود است که یکی از این ادعاها به بازسازی Silent Hill 2 از استودیوی Bloober Team مرتبط می‌شود.

به گفته این کارگردان، تیم‌های مختلفی در حال کار روی نسخه‌های جدیدی از سری بازی سایلنت هیل هستند که احتمالا در آینده شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود. گان ادعا می‌کند که موفقیت شرکت کپکام با بازسازی‌های فرنچایز Resident Evil موجب الهام‌گیری کونامی شده و آن‌ها به همین خاطر قصد دارند به مجموعه بازی پرطرفدار خود شانس طلایی دیگری را بدهند تا بتواند بار دیگر در صنعت گیم بدرخشد.

بازی جدید Silent Hill

ساخت بازی جدید Silent Hill

در همان مصاحبه از این کارگردان پرسیده شد که آیا شایعات ساخت بازی‌های مختلف از این مجموعه حقیقت دارد یا خیر؟ او به سادگی پاسخ مثبت داد و ساخت بازسازی نسخه دوم این مجموعه توسط Bloober Team را تایید کرد. اظهارات این کارگردان در حالی ارائه شده که پروژه دیگری به نام Silent Hill: The Short Message به تازگی در کره جنوبی رتبه‌بندی شده است که به نظر می‌رسد نسخه نمایشی کوچکی از یک اتفاق بزرگ است.

اولین نسخه از این مجموعه در سال 1999 برای اولین بار برای پلی استیشن یک (PSOne) عرضه شد که در آن زمان توانست انفجاری در صنعت گیم از نظر ارائه بازی‌های ترسناک روانشناختی ایجاد کند؛ همین عامل موجب شد تا نسخه‌های متعددی از آن ساخته و روانه بازار شود. تقریبا چند سالی است که از عرضه آخرین نسخه این سری بازی می‌گذرد و طرفداران بی نهایت منتظر تجربه نسخه جدیدی از آن در آینده نزدیک هستند.

منبع: gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.