دانلود بازی The Excavation of Hobs Barrow برای PC
دانلود بازی The Excavation of Hobs Barrow برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Excavation of Hobs Barrow برای PC

پارسی گیم 17 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,674 بازدید

دانلود بازی The Excavation of Hobs Barrow برای کامپیوتر

بازی‌های داستان محوری که با گیم پلی Point & Click ساخته می‌شوند از بسیاری از جهات می‌توانند برای مخاطب سرگرم‌کننده باشند. ساده بودن گیم پلی، تمرکز بیشتری را روی بخش داستان و شخصیت‌پردازی قرار می‌دهد تا تجربه‌ای منحصر به فرد و متفاوت را در اختیار بازیکن قرار دهد. استودیوهای مستقل بسیاری در ساخت چنین بازی‌هایی دست دارند و بازی The Excavation of Hobs Barrow از استودیو Cloak and Dagger Games عنوانی جذاب در همین سبک است که روایت مرموزی را در سرزمین انگلستان برای شما گرد آورده تا از آن لذت ببرید.

شما در این بازی نقش نویسنده‌ای را خواهید داشت که در حال نوشتن جدیدترین کتابش مربوط به گنجینه‌های باستانی در انگلستان است. وی به تازگی نامه‌ای دریافت کرده که او را به یک روستای مرموز دعوت می‌کند اما زمانی که به مقصد می‌رسد، فردی که او را دعوت کرده حضور خارجی ندارد. از این لحظه، ماجراجویی‌های شما در دنیای مرموز و جذاب بازی آغاز می‌شود.

گیم پلی بازی از آنجا که با سبک Point & Click طراحی شده، بسیار ساده و قابل درک است و طیف گسترده‌ای از بازیکنان می‌توانند از آن لذت ببرند. شما با حل کردن معماها، استفاده از دیالوگ‌ها و گشت و گذار در بازی پیش می‌روید و از روایت مرموز و پیچیده آن پرده بر خواهید داشت. بازی با گرافیک دوبعدی و پیکسلی به‌خوبی همه چیز را به شما نشان می‌دهد و از طرفی اتمسفری زیبا را در کنار موسیقی متن بازی خلق کرده است. ماجراجویی در این دنیای پیکسلی در کنار کاراکترهای جذاب و گیم پلی ساده‌اش بسیار لذت‌بخش رقم خواهد خورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Great Ace Attorney و A Plague Tale را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Excavation of Hobs Barrow برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or higher
Processor: Pentium or higher
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 640×360, 32-bit colour: 700 Mhz system minimum
DirectX: Version 5.2
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7,8,10, XP SP2
Processor: 2.7 GHz Dual Core (and above, can run on single core)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct3D, OpenGL, DirectX 5
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Antiquarian Thomasina Bateman is writing a book on the barrows of England, documenting the treasures she finds buried within. When an intriguing letter summons her to the small village of Bewlay, tucked away in the remote countryside, she sets off by train with her assistant a day behind.
Upon her arrival, however, the mysterious man who summoned her is nowhere to be found. Her assistant never arrives. A stubborn landowner refuses access to the barrow, and the locals are wary of this woman who is traveling alone and (gasp!) wears trousers.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.