دانلود بازی Home Behind 2 برای PC
دانلود بازی Home Behind 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Home Behind 2 برای PC

پارسی گیم 1 اسفند 1400 بدون دیدگاه
4,625 بازدید

دانلود بازی Home Behind 2 برای کامپیوتر

تلفیق سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی امری پر ریسک بوده که استودیوهای سازنده را با چالش‌های زیادی همراه می‌کند. این که بتوان عناصر مختلف از سبک‌های متفاوت را به شکلی مناسب کنار یکدیگر گردآوری کرد هنر بزرگی است. بازی Home Behind 2 با تلفیق سبک‌های نقش‌آفرینی، Roguelike تلاش دارد دنیایی وسیع و جذاب را برای گشت‌وگذار و ماجراجویی در اختیار شما قرار دهد. در این بازی علاوه بر کاراکترهای به‌یادماندنی، مبارزات تاکتیکی و جذابی را نیز تجربه خواهید کرد.

در بازی Home Behind 2 شما وقایعی را 10 سال قبل از بازی اول تجربه خواهید کرد، وقایعی که در سرزمین Scaria جریان دارند. داستان بازی در یک دنیای پساآخرالزمانی جریان دارد که توسط رژیمی دیکتاتور اداره می‌شود. به دلیل شرایط ناعادلانه و سخت، مردم و ساکنین تصمیم به انقلاب و رهایی از چنگال ستم گرفته‌اند. این آتش هرج‌ومرج بزرگی را روشن کرده که تمام منطقه درگیرش خواهند شد. شما در نقش کاراکتری به اسم Banan که یک دانشجو بوده وارد بازی خواهید شد. او به‌تازگی تصمیم گرفته که شهر محل تولدش که همان Scaria است برگردد و درگیر ماجراهای آن می‌شود.

گیم پلی بازی بر خلاف بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی که سبک نوبتی را ارائه می‌دهند، به‌صورت لحظه‌ای و اکشن جریان خواهد داشت. مبارزات در بازی Home Behind 2 هیجان بالایی داشته و در عین حال برای پیروزی در آن باید استراتژی و تاکتیک مناسبی را نیز پیاده‌سازی کنید. امکان توقف زمان و دادن دستورهای مختلف به کاراکترهای تحت کنترل شما در وسط نبرد وجود دارد. وجود تنوع بالایی از آیتم‌ها و سلاح‌ها، ارتقا آن‌ها، ویژگی‌های منحصربه‌فرد شخصیت‌هایی که تحت کنترل دارید و روایت داستانی پرعمق از ویژگی‌های بارز بازی Home Behind 2 است که آن را درخور یک عنوان نقش‌آفرینی موفق می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darkest Dungeon و Sunless Sea را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Home Behind 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/Windows 7/8/8.1/10 (32bit/64bit)
Processor: 1.6 GHz
Memory: 4 GB RAM
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Home Behind 2 is a Roguelike RPG set in Scaria, a country engulfed in a 10-year civil war. Lead a patchwork group of revolutionary fighters into the depths of the government’s territory as you struggle to overthrow a brutal authoritarian regime!
In Home Behind 2, we travel back to Scaria, 10 years before the events of the previous game. Ruled by the dictator Akadullah, citizens of Scaria are beginning to call for liberation and revolution. As their voices grow louder, uprisings begin spreading like wildfire across the country.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.