آپدیت Call of Duty Mobile
یحیی رحیمی

تغییرات آپدیت فصل 9 کالاف دیوتی موبایل: ورود به هالووین

یحیی رحیمی 14 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,157 بازدید

با نزدیک شدن به هالووین، بازی‌سازها در حال آماده‌ کردن محتوای مخصوص مناسب با این رویداد هستند. آپدیت فصل 9 کالاف دیوتی موبایل با بازگشت زامبی‌ها همراه شده و دزدان دریایی نیز در قالب رویداد ویژه‌ای اضافه می‌شوند. دو حالت جدید به مناسبت ماه وحشت به Call of Duty Mobile اضافه شده و تغییرات زیادی در روز دوازدهم اکتبر (20 مهر) اعمال می‌شوند.

بزرگ‌ترین تغییر بازگشت زامبی‌ها است. حالت Zombies Classic شما را در مقابل موجی از زامبی‌ها قرار می‌دهد و باید بتوانید تا آخرین لحظه دوام بیاورید. در حالت دیگر به نام Super Attack of the Undead، گروهی از بازیکنان وارد مسابقه می‌شوند و در ابتدا یک نفر به تیم زامبی‌ها می‌پیوندد. مسابقه ادامه دارد تا اینکه آخرین زامبی یا آخرین انسان زنده بماند و در نهایت یک تیم برنده می‌شود و این بستگی به مهارت بازی‌کنان دارد. گفتنی است قابلیت‌های تازه‌ای با پیشرفت در بازی فعال می‌شوند.

فصل 9 بازی کالاف دیوتی موبایل

نقشه جدید کالاف دیوتی موبایل

آپدیت فصل 9 یک نقشه جدید به حالت چندنفره اضافه می‌کند. مپ Haunted Hacienda فضایی وحشتناک دارد و بازی‌کنان را وارد یک عمارت ترسناک و پر از ارواح می‌کند. بازیکنان باید نبردهای مختلفی را در سراسر عمارت تجربه کنند و همچنین به ارواح و دشمنان توجه کنند که می‌توانند در کسری از ثانیه آن‌ها را حذف کنند.

رویداد تازه‌ای در نظر گرفته شده و می‌توانید با تکمیل کردن وظایف روزانه و هفتگی در بخش چندنفره و بتل رویال، سکه‌های مخصوص هالووین دریافت کنید. این سکه‌ها برای خرید شکلات‌های هالووین استفاده می‌شوند و در نهایت می‌توانید جوایز مختلفی از جمله چتر نجات، تفنگ و پوسته‌های سلاح و اپراتور دریافت کنید. هر فردی که بتواند به مقام‌های اول این رویداد برسد، جوایز بیشتری دریافت می‌کند و بهتر است فهرست وظایف جدید را در نظر داشته باشید.

آپدیت کالاف دیوتی موبایل

چالش‌های فصل نهم

آپدیت کالاف دیوتی موبایل با افزودن چالش‌های بیشتر همراه است. انجام این چالش‌ها با جایزه 30 هزار امتیازی همراه است و در طی آن می‌توانید جوایز بیشتری هم دریافت کنید. در ادامه یک نوع بمب C4 جدید قرار داده شده که می‌تواند به اشیاء بچسبد و از راه دور منفجر شود. بخش فروشگاه و بتل پس هم تغییرات مهمی به خود دیده است. تفنگ KRIG 6 با ارائه آیتم‌هایی مانند صدا خفه‌کن و خشاب‌ بزرگ‌تر، سلاح مناسبی برای کشتن دشمنان از راه نزدیک و دور به‌حساب می‌آید. این تفنگ با خرید بتل پس فعال خواهد شد.

آپدیت جدید Call of Duty Mobile روز 20 مهر آماده دانلود خواهد بود. گزارش‌هایی از فیلتر کالاف دیوتی موبایل منتشر شده و درصورتی‌که این بازی را نصب کرده‌اید، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.