blackopscoldwar
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty Black Ops Cold War با پشتیبانی از ویژگی Cross-Gen منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 20 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,128 بازدید

بازی Call of Duty Black Ops Cold War کاربران را در وهله اول قرار داده است و این یکی از بهترین نسخه‌های این فرانچایز ازلحاظ گوش سپردن به بازخوردهای بازیکنان است. نسخه جدید ندای وظیفه از ویژگی‌های Cross-Gen و فرا پلتفرم پشتیبانی خواهد کرد و تمامی افرادی که بازی را خریداری کرده باشند، چه روی نسل و نسل بعدی کنسول‌ها، توانایی اتصال به یک لابی یکسان را خواهند داشت.

کمپانی Activision دیروز از بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty Black Ops Cold War رونمایی کرد و جزئیات جالبی از مهم‌ترین بخش بازی را دریافتیم. استودیو به کاربران اجازه اتصال به یک لابی یکسان را می‌دهد و مهم نیست از کدام کنسول به سرورهای بازی پیوسته‌اید، هیچ تفاوتی میان شما و فردی که روی کنسول دیگری قرار دارد وجود نخواهد داشت؛ تا زمانی که اسم بازی Black Ops Cold War باشد، همه قادر به تجربه بازی با همدیگر خواهند بود.

بازی قابلیت انتقال تمامی اطلاعات را به کنسول جدید هم دارد و برای نمونه اگر بازی را در کنسول پلی‌استیشن 4 بازی کنید و بعدها پلی‌استیشن 5 تهیه کنید، تمامی اطلاعات و میزان پیشرفت شما به کنسول جدید منتقل می‌شود. بازی Modern Warfare هم قابلیت کراس پلی را داشت و اجازه تجربه بازی همراه کاربران دیگر پلتفرم‌ها و حتی PC را می‌داد و این روند در نسخه جدید هم تکرار شده است. اگر از Xbox One و PS4 استفاده می‌کنید، نیازی به نگرانی وجود ندارد؛ شما هم می‌توانید همراه کاربران نسل جدید و پی سی به تجربه بازی بپردازید.

در بخش دیگری از مراسم معرفی حالت مولتی پلیر بازی Call of Duty Black Ops Cold War، از اضافه شدن Warzone به‌عنوان حالت بتل رویال بازی خبردار شدیم. مشخص نیست آیا ویژگی میان نسلی در بخش وارزون هم استفاده خواهد شد و آیا بازیکنان کنسول های نسل هشتم به نسل نهم متصل می‌شوند یا خیر. برای پاسخ به این سؤال، لازم است تا روز 13 نوامبر برابر با 23 آبان منتظر ماند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.