آپدیت Call of Duty Mobile
یحیی رحیمی

تغییرات آپدیت جدید بازی کالاف دیوتی موبایل + لینک دانلود

یحیی رحیمی 20 تیر 1401 بدون دیدگاه
679 بازدید

بازی کالاف دیوتی موبایل جزو ده بازی موبایل برتر به حساب می‌آید که هر بار با انتشار آپدیت تازه‌ای به تعداد بازی‌کنان خود می‌افزاید. Call of Duty Mobile با ارائه حالت‌های رقابتی و همچنین بتل رویال، گیمرهای موبایل را به شیوه‌های مختلفی سرگرم می‌کند. در این مطلب می‌توانید از آخرین تغییرات آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل اطلاع پیدا کنید و همچنین فایل دانلود آپدیت را به صورت نیم بها از پارسی گیم دریافت کنید.

روند انتشار آپدیت کالاف دیوتی موبایل به صورت فصلی است. اکتیویژن هر چند ماه یک‌بار، فصل تازه‌ای را شروع می‌کند و محتوای مختلفی از جمله نقشه‌های نو، حالت‌های جدید و سلاح‌های بیشتر را به مرور اضافه می‌کند. این روند انتشار محتوا تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. مهم‌ترین بخش آپدیت Call of Duty Mobile نیز تغییر بتل پس است که با خرید آن می‌توانید به انواع و اقسام آیتم‌های جایزه دسترسی پیدا کنید. گفتنی است این مطلب با انتشار آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل به‌روزرسانی می‌شود.

تغییرات آپدیت کالاف دیوتی موبایل

آپدیت فصل 6 کالاف دیوتی موبایل

بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر فصل ششم خود را شروع کرده و از تاریخ 8 تیر، بازی‌کنان را با انبوهی از محتوای جدید سرگرم کرده است. این فصل شامل نقشه رقابتی Favela می‌شود که برای طرفداران قدیمی کالاف دیوتی آشنا است. همچنین بتل پس شامل سلاح‌های تازه و البته معرفی Jackal در بخش بتل رویال نیز جزو ویژگی‌های این فصل هستند که در ادامه به تمام آن‌ها خواهیم پرداخت.

مهم‌ترین تغییر آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل، افزودن نقشه Favela است. این مپ بر اساس بازی Modern Warfare 2 و زاغه‌های فقیرنشین ریودوژانیرو برزیل طراحی شده است. مبارزات نزدیک و تن به تن در خیابان‌ها تنگ و کوچک دیده می‌شوند و همچنین اسنایپرها نیز می‌توانند به‌خوبی از ویژگی‌های این نقشه جدید استفاده کنند. بخش‌های مختلف نقشه فاولا طوری طراحی شده که هر بازی‌کننده با هر سبک مبارزه بتوانند به‌سوی حرف آتش بگشاید و امتیاز کسب کند.

از جمله تغییرات آپدیت کالاف دیوتی موبایل باید به افزودن جت‌های جنگی Jackal در بخش بتل رویال اشاره کرد این جت‌ها با موشک‌های نقطه زن و مسلسل خودکار مجهز شده‌اند و می‌توانند لحظاتی مهیج و جذاب را برای بازی‌کنان پیش بیاورند. جت جنگی شما هنگام پرواز، مکان دیگر جت‌ها را نشان می‌دهد و پس از آن می‌توانید سرعت خود را با بقیه تنظیم کنید و شروع به شلیک کنید. اگر از جنگ‌های هوایی لذت می‌برید؛ این بخش جدید آپدیت Call of Duty Mobile قطعاً برای شما جالب خواهد بود.

آپدیت جدید Call of Duty Mobile

آخرین تغییرات آپدیت Call of Duty Mobile

چالش‌های فصلی در سیزن 6 بازی اضافه شده‌اند. در صورتی که بتواند تمام چالش‌ها را انجام دهید، 30 هزار امتیاز دریافت می‌کنید. جوایز دیگری مانند تفنگ L-CAR 9 و اسکین‌های مختلف نیز در دسترس شما خواهند بود. در پایان باید به تغییرات بتل پس فصل ششم اشاره کنیم. بخش رایگان بتل پس شامل 21 سطح جایزه مختلف است که آیتم‌هایی مانند مسلسل سبک KSP 45 را هدیه می‌دهد. بتل پس پولی نیز جت جنگی جکال و ربات ویژه ضد هوایی را به شما جایزه می‌دهد که روند بازی را به‌طور کامل تغییر می‌دهند.

فروشگاه بازی نیز با آیتم‌های تازه‌ و پوسته‌های جدید آپدیت شده است. با دانلود آپدیت کالاف دیوتی موبایل می‌توانید به‌تمامی محتوای گفته‌شده در کنار بخش‌های رقابتی مهیج و حالت بتل رویال جذاب دسترسی پیدا کنید. دانلود آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل از پارسی گیم به صورت نیم‌بها حساب می‌شود. این مطلب نیز با شروع فصل هفتم و دیگر فصل‌ها آپدیت می‌شود و در نتیجه به آن سر بزنید. برای اطلاع از تغییرات فصل پنجم کالاف دیوتی موبایل هم به مطلب لینک‌شده سر بزنید.

منبع: Call of Duty Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

میزان مصرف اینترنت بازی کالاف دیوتی موبایل چقدر است؟

بازی Call of Duty Mobile در هر ساعت حدود 35 مگابایت از اینترنت شما را مصرف می‌کند. این رقم بسته به فعالیت شما در بازی شامل استفاده از ویس‌چت متفاوت خواهد بود.

۱
چطور آپدیت کالاف دیوتی موبایل را دانلود کنم؟

می‌توانید فایل دانلود را از پارسی گیم دریافت کنید یا اینکه به صورت مستقیم از داخل بازی به دانلود آپدیت بپردازید که البته باید زمان بیشتری منتظر بمانید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.