بازی The Witcher 4
یحیی رحیمی

عرضه Witcher 4 زودتر از سال 2025 ممکن نیست

یحیی رحیمی 14 مهر 1401 بدون دیدگاه
225 بازدید

شرکت سی‌دی پراجکت روز گذشته از پروژه‌های مختلفی رونمایی کرد. در سویی شاهد معرفی دنباله Cyberpunk 2077 بودیم و در سوی دیگر هم اطلاعات تازه‌ای از سه‌گانه جدید ویچر در دسترس قرار گرفت. بازی جدید سری فانتزی سی‌دی پراجکت که برای اولین بار از کتاب‌ها فاصله می‌گیرد توسط آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. مدیرعامل استودیو سازنده در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران تائید کرد که تاریخ عرضه Witcher 4 احتمالاً سال 2025 اعلام شود.

بازی جدید ویچر با نام رمز Polaris شناخته می‌شود. این بازی قرار است اولین شماره از سه‌گانه جدید باشد و توسعه‌دهنده برنامه‌های بزرگی برای آن دارد. Witcher 4 وقایع خاندان تازه‌ای را دنبال می‌کند و برای اولین بار از موتور گرافیکی تازه‌ای برای ساخت آن استفاده می‌شود. کوچ کردن به آنریل انجین 5 باعث شده تا فرایند تولید بازی پیچیده‌ شود و سی‌دی پراجکت نیازمند زمان بیشتر است و انتشار ویچر 4 زودتر از سال 2025 ممکن نیست.

آدام کیچینسکی در جلسه اخیر به تاریخ عرضه Witcher 4 پرداخت: «در مورد Polaris باید بگوییم که در حال آماده‌سازی فناوری‌های لازم هستیم. این اولین پروژه ماست که قرار است با موتور تازه‌ آنریل انجین 5 منتشر شود و در نتیجه نیاز به تلاش بیشتری هنگام استفاده از این فناوری داریم. قطعاً برای این پروژه نیازمند تلاش بیشتری هستیم». افراد حاضر در جلسه از مدیرعامل در مورد تاریخ انتشار دقیق پرسیده‌اند و وی نیز بازه زمانی را مشخص کرده است.

تاریخ عرضه Witcher 4

تاریخ عرضه Witcher 4

طبق گفته وی، احتمال انتشار بازی در سه سال آینده وجود دارد. به عبارتی دیگر، ویچر 4 ممکن است سال 2025 منتشر شود، البته این تاریخ بسته به شرایط تغییر می‌کند. استودیو قول داده تا در شش سال آینده، سه بازی جدید از این سری منتشر کند. کیچینسکی مدعی است که ساخت بازی پنجم و ششم با توجه به کسب آشنایی کامل با موتور آنریل انجین 5، ساده‌تر خواهند بود. وی انتظار دارد که پروژه تولید بازی‌های جدید زودتر دنبال شود و هر سه سال، یک بازی جدید به بازار عرضه شود.

معرفی بازی Witcher 4 در ماه مارس امسال صورت گرفت و نباید انتظار عرضه آن زودتر از اواخر 2025 را داشت. در ادامه ویچر 5 و ویچر 6 هم هرکدام بافاصله‌ای سه‌ساله منتشر می‌شوند. در حال حاضر اسم رسمی بازی‌های جدید اعلام نشده و نمی‌دانیم آن‌ها را چه بنمایم. سه‌گانه جدید ویچر، تنها پروژه مرتبط با این مجموعه نیست. پروژه Sirius و Canis Majoris جزو بازی‌های فرعی هستند که توسط استودیوهای خارجی توسعه می‌یابند و طبق گزارش‌ها، داستان آن‌ها کوتاه نخواهد بود. این بازی توسط کهنه‌کارهای ویچر و در استودیو دیگری در آمریکا توسعه می‌یابد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.