Cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

افت 25 درصدی ارزش سهام استودیو CD Projekt Red بعد از تأخیر دوباره

یحیی رحیمی 11 آبان 1399 بدون دیدگاه
401 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 ازجمله عناوینی است که هرروز یک خبر از آن می‌شنویم و مدتی است که به یکی از بحث‌های اصلی جامعه بازی تبدیل‌شده است. گزارش‌هایی از فشار کاری وارد به توسعه‌دهندگان باعث تغییر رویکرد جامعه رسانه نسبت به این استودیو شد و بعد از تأخیر دوباره‌ی بازی، طرفداران هم واکنش‌های شدیدی از خود نشان دادند. تمامی این خبرهای بنیادی باعث شده که ارزش سهام استودیو ضربه بخورد.

بر اساس گزارش GamesIndustry، ارزش سهام استودیو CD Projekt Red در چند روز اخیر 25 درصد افت کرده است. ارزش سهام این شرکت در اواخر ماه اوت به بالاترین حد در طول چند سال اخیر رسیده بود و تحسین همگان را برانگیخت. بالاترین ارزش سهام این شرکت به دلیل معرفی بازی موبایلی Witcher بود که مکانیسمی مشابه Pokemon Go داشت و توانست ارزش این شرکت را بالا ببرد. آن زمان ارزش استودیو به 9.6 میلیارد یورو رسیده بود که حالا به 7 میلیارد دلار سقوط کرده است.

قیمت سهام این شرکت با انتشار بازی بالا می‌رود و ممکن است رکورد قبلی را هم جابه‌جا کند. مدیرعامل استودیو دیروز گفته بود که سود بلندمدت برای او اهمیت دارد و رسیدن به این هدف هم با ارائه یک بازی باکیفیت به دست خواهد آمد. او باور دارد که فروش بازی تغییری نخواهد کرد و تنها زمان فروش جابه‌جاشده است. البته این بازی مراسم The Game Awards امسال را از دست داد که می‌توانست ارزش استودیو را ازنظر بنیادی تقویت کند.

بازی Cyberpunk 2077 روز 10 دسامبر برای کنسول پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی قابلیت اجرا روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را هم دارد که به‌صورت ارتقاءیافته در اختیار این کاربران قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد افت ارزش سهام این شرکت چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.