بازی فوتبال UFL
یحیی رحیمی

روند بازی UFL با حضور کریستیانو رونالدو به‌عنوان سفیر رونمایی شد

یحیی رحیمی 8 بهمن 1400 2 دیدگاه
2,008 بازدید

UFL بازی فوتبالی که قرار است به سلطه بازی FIFA شرکت الکترونیک آرتز پایان دهد؛ بالاخره اولین تریلر گیم پلی را دریافت کرد. این تریلر که به‌صورت انحصاری توسط رسانه IGN منتشر شده است؛ گیم پلی بازی UFL با حضور کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم منچستریونایتد را نمایش می‌دهد. رونالدو به‌عنوان سفیر این بازی فوتبال، بخشی از مسئولیت تبلیغ بازی را بر عهده دارد و قرارداد جدید، میلیون‌ها دلار برای او برای او به ارمغان می‌آورد.

تریلر گیم پلی UFL بخش‌های مختلف بازی در موتور آنریل از جمله ظاهر بازیکنان، جزئیات صورت و منوهای داخل بازی و همچنین گزینه‌های شخصی‌سازی را نمایش می‌دهد. این بازی از حالت‌های مختلفی از جمله مای کلاب، مشابه آلتیمت تیم پشتیبانی می‌کند و همچنین رقابت‌های اروپایی مانند لیگ قهرمانان اروپا را هم ارائه می‌دهد. بازی فوتبال UFL قرار است برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شود و خبری از نسخه کامپیوتر نیست. توسعه‌دهنده گفته است که توسعه بازی در مراحل نهایی قرار دارد و باید انتظار دریافت آن را در سال جاری میلادی داشته باشیم.

گیم پلی UFL

حالت های مختلف UFL

استودیو Strikerz در رویداد زنده از حالت‌های مختلف بازی یو اف ال رونمایی کرد. این بازی شامل مسابقات 2v2 و 3v3 خواهد بود و همچنین یک سری رویدادهای ویژه هم طراحی شده‌اند. هدف بازی، جذب بازی‌کنان به سمت لیگ فوتبال آنلاین است که سیستمی مشابه آلتیمت تیم دارد و بازی‌کنان با توانایی برابر در مقابل هم قرار خواهند گرفت. هر فصل چند ماه طول می‌کشد و نفر اول، برنده جام قهرمانی خواهد شد.

استودیو قول داده است که سیستم ایجاد مسابقه بر اساس توانایی بازی‌کنان عمل کند و در نتیجه یک فرد حرفه‌ای در مقابل فردی تازه‌کار قرار نگیرد. این ویژگی است که باعث رقابتی شدن لیگ‌های UFL می‌شود. حالت‌های مخصوصی برای بازی همراه دوستان هم وجود دارد و بازی‌کنان می‌توانند از گیم پلی UFL در آنریل انجین لذت ببرند.

بازی فوتبال رقیب فیفا قرار است به‌صورت رایگان عرضه شود و به بازی‌کنان امکان ایجاد تیم خود را میان 5000 هزار بازیکن با اسم و ظاهر واقعی بدهد. جزئیات کامل در مورد لیگ‌ها و بازی‌کنان لایسنس شده وجود ندارد؛ اما حق امتیاز اکثر لیگ‌ها و تیم‌های اروپایی در دست فیفا و PES است و رقابت با این دو بازی، کار ساده‌ای نخواهد بود.

  1. My Club
  2. 2v2
  3. 3v3
  4. Offline Mode
  5. Missions/Challenges
  6. Non League Mode
  7. Solo / Team
  8. UFL Champion Mode

تصاویر منتشر شده از منوهای داخل بازی نشان‌دهنده بخش‌های مختلفی از جمله ایجاد ترکیب، مدیریت تیم و آیتم‌های تزئینی است. صحبت‌هایی در مورد وجود یک Team Pass مطرح‌شده که سیستم بتل پس بازی خواهد بود و چالش‌های تازه‌ای به‌صورت روزانه ایجاد می‌کند. سیستم چیدن ترکیب مشابه بخش آلتیمت تیم فیفا است و کاملاً با آن آشنا خواهید بود. بازی‌کنان امکان تغییر لباس و استادیوم را خواهند داشت و فعلاً نمی‌دانیم این آیتم‌های تزئینی چطور به دست می‌آیند.

کریستیانو رونالدو بازی UFL

کریستیانو رونالدو سفیر بازی UFL

بازی UFL که در گیمزکام سال 2021 معرفی شد؛ هدفی بزرگ را دنبال می‌کند. این بازی توسط توسعه‌دهندگانی ساخته شده است که هدف رقابت با فیفا و PES را دارند و می‌خواهند به سلطه این بازی‌ها بر بازار شبیه‌سازهای فوتبال پایان دهند. این بازی علاوه بر جذب کریستیانو رونالدو، بازیکنان و تیم‌های واقعی از جمله کوین دی بروین، روملو لوکاکو، روبرتو فیرمینیو و زینچنکو را به‌عنوان سفیر جذب کرده است. تیم‌های وست هم یونایتد، اسپورتینگ لیسبون، شاختار دونتسک، مونشن‌ گلادباخ، بایرلورکوزن، بشیکتاش، موناکو، سلتیک و رنجرز به‌عنوان تیم‌های همکار و موجود اعلام شده‌اند.

مدیرعامل استودیو باور دارد که همکاران و سفیران بازی UFL، نقش اساسی در تبلیغ این بازی ورزشی دارند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا بازی به بهترین شکل ممکن تکمیل شود. با نمایش گیم پلی UFL، قدم بعدی انتشار بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد بود.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی UFL‌ برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

با نمایش گیم پلی ULF، قدم بعدی انتشار بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد بود. خبری از نسخه کامپیوتر بازی نیست.

۱
بازی UFL چه زمانی منتشر می‌شود؟

بازی UFL در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. توسعه‌دهنده گفته است که بازی در مراحل پایانی تولید قرار دارد و مراحل تبلیغات و بازاریابی شروع خواهند شد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    هادی

    مهمان

    چرا برای PC نمیاد ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به هادی

      نویسنده

      بر اساس منابع مختلف، نسخه کامپیوتر معرفی نشده است. به صفحه ویکی‌پدیا بازی سر بزنید:
      https://en.wikipedia.org/wiki/UFL_(video_game)