دانلود بازی Return to Monkey Island برای PC
دانلود بازی Return to Monkey Island برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Return to Monkey Island برای PC

پارسی گیم 11 مهر 1401 بدون دیدگاه
3,352 بازدید

دانلود بازی Return to Monkey Island برای کامپیوتر

ژانری فراموش شده در صنعت گیم تحت عنوان “ماجراجویی کلیک و اشاره” وجود دارد. بازی‌های این سبکی در دهه 90 میلادی به شدت محبوب و پرطرف‌دار بودند. ویژگی‌های اصلی یک بازی کلیک و اشاره شامل طنز جالب در دیالوگ‌ها و داستان، پازل‌های بسیار سخت و وقت گیر، طراحی محیط‌ها و مراحل جذاب و شخصیت‌های فراموش نشدنی است. اگر بخواهیم یک بازی را از آن زمان به عنوان نماینده و بهترین تمام ژانر معرفی کنیم، قطعاً نام The Secret of Monkey Island به ذهن میاید. عنوانی که پس از 30 سال شاهد دریافت دنباله‌ای مستقیم برایش، تحت عنوان Return to Monkey Island هستیم.

همانند نسخه‌های اورجینال سری Monkey Island، بازی جدید این مجموعه نیز به دست بازی ساز بزرگ و نام دار Ron Gilbert توسعه یافته است. وی مسئول خلق استایل و قلب اکثر بازی‌های ماجراجویی کلیک و اشاره در دنیا است. شما پس از مدت‌ها می‌توانید با کاراکترهای دوست داشتنی این مجموعه ملاقات کرده و به ماجراجویی‌های بامزه در دنیای دزدان دریایی بپردازید. داستان بازی حول محور Guybrush Threepwood می‌گذرد. یک دزد دریایی قلابی و دست و پا چلفتی که به دنبال کسب شهرت و افتخارهایی بوده که دزدان دریایی واقعی از آن برخوردار هستند. شما در این مسیر با کاراکترهای زیادی مواجه می‌شوید.

داستان جذاب و شخصیت‌های دوست داشتنی برای قوی نگه داشتن یک بازی ماجراجویی پازل محور کافی نبوده و باید شاهد حضور معماهای چالش برانگیز که مغزمان را ذوب کنند نیز باشیم. خوشبختانه در این بخش نیز Return to Monkey Island با موفقیت ظاهر می‌شود. سازندگان 30 سال وقت داشتند که بر روی پازل‌ها و شکل پیچیدگی‌شان فکر کنند و این‌طور که به نظر می‌رسد، در کارشان موفق بودند. این بازی موفق می‌شود از تله غیر منطقی بودن خیلی از پازل‌ها در بازی‌های دیگر خودداری کرده و تمام چالش‌های درونش با منطق بودن حل می‌شوند. یک تجربه خارق‌العاده که به تمام عاشقان ماجراجویی توصیه می‌شود.

بازی Return to Monkey Island عنوانی در سبک ماجراجویی و پازل است. شما باید به کاراکتر اصلی داستان کمک کنید تا با حل معماهای مختلف و ارتباط برقرار کردن با کلی کاراکتر بامزه، راز جزیره میمون‌ها را حل کرده و در این بین تبدیل به بزرگ‌ترین دزد دریایی دنیا شود. تجربه این بازی سخت و باارزش را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crowns and Pawns Kingdom of Deceit و Mutropolis را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Return to Monkey Island برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD FX-4300 (4 * 3800) or equivalent / Intel Core i3-3240 (2 * 3400) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Radeon HD 7750 (1024 VRAM) or equivalent / GeForce GT 640 (2048 VRAM) or equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Requires DirectX 12 and a DirectX 12 compatible GPU card or Vulkan 1.2.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Return to Monkey Island is an unexpected, thrilling return of series creator Ron Gilbert that continues the story of the legendary adventure games The Secret of Monkey Island and Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge developed in collaboration with Lucasfilm Games.
It’s been many years since Guybrush Threepwood was last locked in a battle of wits with his nemesis, the zombie pirate LeChuck. His true love, Elaine Marley, has turned her focus away from governing and Guybrush himself is adrift and unfulfilled, having never found the Secret of Monkey Island. Hip, young pirate leaders led by Captain Madison have shuffled the old guard from power, Melee Island has taken a turn for the worse, and famed businessman Stan has been imprisoned for ‘marketing-related crimes’.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.