دانلود بازی Mutropolis برای PC
دانلود بازی Mutropolis برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mutropolis برای PC

پارسی گیم 24 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,674 بازدید

دانلود بازی Mutropolis برای کامپیوتر

یکی از چیزهایی که بازی‌های ماجراجویی را در دهه 90 میلادی از سایر ویدئو گیم‌ها متفاوت کرده بود، حس شوخ طبعی بالا و ساختار کمدی بسیاری از این بازی‌ها بود. بازی‌های ماجراجویی کلیک و اشاره آثاری در سبک پازل هستند که گیمر را در دنیایی عجیب و البته فانتزی قرار داده و انتظار دارند که به حل پازل‌های دشوار بپردازید. این عناوین دیالوگ‌های خنده دار و شخصیت‌های دوست داشتنی زیادی دارند. بازی Mutropolis از Pirita Studio نیز یکی از همین آثار جذاب ماجراجویی است.

این روزها بازی‌های ماجراجویی به دست استودیوهای مستقل با بودجه‌های پایین ساخته می‌شود. بازی Mutropolis نیز با اینکه مستقل و کوچک است، ولی کلی زیبایی درون خود جای داده که در بازی‌های بزرگ نمی‌بینید. کلی شخصیت متنوع و خنده دار این بازی را احاطه کرده‌اند و می‌توانند با حرف‌های عجیبشان، لبخند را بر لبانتان بیاورند. شما در نقش کارآگاهی بازی می‌کنید که باید به جستجوی یک شهر گمشده بپردازد. در این مسیر نیز افراد زیادی شما را همراهی کرده و حتی مقابلتان قرار می‌گیرند.

داستان بازی Mutropolis پر از پیچش‌ها و اتفاقات جذاب بوده و شخصیت‌های متفاوتی را درون خود جای داده است. پازل‌های این عنوان نیز بسیار شبیه به آثار کلاسیک سبک کلیک و اشاره طراحی شده‌اند و می‌توانند ذهن شما را درگیر خود کنند. همچنین صداپیشگی کامل برای شخصیت‌ها و کلی دیالوگ جالب، تنوع بازی را بالا نگه می‌دارد. گرافیک زیبا و کارتونی Mutropolis نیز چشمانتان را خیره خواهد کرد. در نهایت اگر به دنبال یک بازی پازل کلاسیک هستید، Mutropolis برای شما ساخته شده است.

بازی Mutropolis عنوانی در سبک پازل و ماجراجویی است. شما باید به کارآگاه داستان کمک کنید تا به جستجوی یک شهر گمشده بپردازد. داستان زیبا، گرافیک دوست داشتنی و شخصیت‌های رنگارنگ، باعث شده‌اند تا بازی Mutropolis تبدیل به یک اثر زیبا در سبک ماجراجویی شود که قطعاً برای طرف‌داران این دسته بازی‌ها جذاب خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unforeseen Incidents و Voodoo Detective را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mutropolis برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: 2 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: compatible sound card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: 2.6 GHz Dual Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1024MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: compatible sound card with latest drivers

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A lovely SCI-FI detective point&click adventure – 10-15 hours play time
It is the year 5000, and the greatest achievements in human history are forgotten. The pyramids, the Mona Lisa, The Fresh Prince of Bel Air – forgotten.
Forgotten by everyone except Henry Dijon and his ragtag team of archaeologists. They left Mars to dig up lost treasures on the wild and inhospitable Planet Earth. Life is sweet, until Henry’s professor is kidnapped, and thing start to get… weird.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.