دانلود بازی Crowns and Pawns Kingdom of Deceit برای PC
دانلود بازی Crowns and Pawns Kingdom of Deceit برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Crowns and Pawns Kingdom of Deceit برای PC

پارسی گیم 21 شهریور 1401 بدون دیدگاه
2,482 بازدید

دانلود بازی Crowns and Pawns Kingdom of Deceit برای کامپیوتر

بازی‌های سبک ماجراجویی کلیک و اشاره این روزها تبدیل به یکی از نایاب‌ترین آثار صنعت گیم شده‌اند. روزگاری در دهه 90 شاهد این بودیم که این بازی‌ها که به پازل‌های سخت، گیم پلی فکری و دیالوگ‌های بامزه‌شان شناخته شده بودند پادشاهی می‌کرند. با این حال این روزها گیمرها بیشتر به دنبال تجربیات اکشن و سریع‌تری هستند. با این وجود استودیوهای کوچک بازی سازی مانند Tag of Joy همواره به ساخت آثاری مانند Crowns and Pawns Kingdom of Deceit می‌پردازند.

بازی روایتگر داستان دختری از شیکاگو به نام میلدا است که به طور غیرمنتظره‌ای از پدربزرگش ارثی دریافت می‌کند؛ خانه‌ای در لیتوانی. او به اروپا می‌رود، اما به محض ورود توسط یک مرد ناشناس تهدید شده و از او می‌خواهد که ارث خود را واگذار کند. او مصمم و شیفته خانه ویران شده را کاوش می‌کند و اسناد و سرنخ‌های قدیمی را کشف می‌کند که قدمت آنها به قرن پانزدهم باز می‌گردد. شخصیت اصلی با کنجکاوی‌هایش، درگیر اتفاقات مرموزی می‌شود که ممکن است خطرناک باشند.

گیم پلی و داستان بازی Crowns and Pawns Kingdom of Deceit از بازی‌های ماجراجویی کلاسیکی مانند Broken Sword، Monkey Island، Still Life و Syberia الهام گرفته است. داستان پیدا کردن رازهای باستانی پادشاهان و مقابله با افراد شروری که می‌خواهند از این اطلاعات سو استفاده کنند همیشه در صنعت گیم جذاب بوده است. پازل‌های بازی از دشواری خوبی برخوردار بوده و ذهن شما را درگیر خود خواهند کرد. اگر طرف‌دار بازی‌های معمایی هستید، این عنوان برای شما است.

بازی Crowns and Pawns Kingdom of Deceit عنوانی در سبک ماجراجویی و پازل است. شخصیت اصلی باید به کشف سرنخ‌هایی برای حل معمای پادشاه باستانی بپردازد. پازل‌های درون بازی سخت و چالش برانگیز هستند و برای ساعت‌ها شما را به فکر فرو می‌برند. داستان و گرافیک این عنوان نیز به شدت دوست داشتنی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unforeseen Incidents و Mutropolis را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Crowns and Pawns Kingdom of Deceit برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: at least 1.6 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: with DX10 (shader model 4.0) capabilities
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Legends of the past come back to life in this charming European mystery adventure.
Crowns and Pawns, a modern-day point and click adventure, inspired by classics such as Broken Sword, Monkey Island, Still Life, Syberia and others. The game highlights the less explored history of Europe to the world of adventurers. Experience the legendary stories of the Grand Duchy of Lithuania, bring to light the villainous branch of the KGB, solve puzzles and follow hints to reveal the secrets of the King who was never crowned.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.