دانلود بازی Coromon برای PC
دانلود بازی Coromon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Coromon برای PC

پارسی گیم 14 فروردین 1401 بدون دیدگاه
2,406 بازدید

دانلود بازی Coromon برای کامپیوتر

بازی‌های ماجرایی سوژه‌ها و ماجراجویی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را در دل خود جای داده‌اند و به دلیل تنوع بالا، می‌توانند برای هر سلیقه‌ای مناسب باشند. استودیوهای کوچک و مستقل به‌تازگی بسیار فعال‌تر از قبل بوده و انواع و اقسام بازی‌ها را روانه بازار می‌کنند. بازی Coromon از استودیو TRAGsoft عنوانی جذاب و دوبعدی و ماجرایی بوده که دنیایی فانتزی و مملو از ماجراجویی‌های لذت‌بخش، مبارزات نوبتی و همچنین رام کردن حیوانات و موجودات مختلف را برای تجربه در اختیار شما قرار خواهد داد.

شما در این بازی نقش یک مربی هیولا را دارید که به‌تازگی موردحمله گروهی مرموز قرار گرفته‌اید. پس از این تصمیم می‌گیرید برای انتقام، گروهی از هیولاها و موجودات دست‌آموز خود را همراه کرده به مبارزه با آن‌ها بپردازید تا سرزمین افسانه‌ای Velua از شر این گروه مرموز و پلید خلاص شود. در این بازی بیش از 100 مدل موجود فانتزی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قابلیت‌های مخصوص داشته و عنصر اصلی آن‌ها متفاوت خواهد بود.

تمامی مبارزات بازی سبک تاکتیکی و نوبتی داشته و شما باید در هر نوبت، فرمان‌های مناسب را به اعضای تیم خود دهید، هر فرمان مقداری از انرژی شما را نیاز دارد که با تمام شدن آن، نوبت تمام شده و اعمال اجرا می‌شوند. مراحل بازی در 6 منطقه بزرگ اصلی در دنیای فانتزی Velua جریان دارد و در هر کدام شهری بزرگ، مسیرهای مخفی و دخمه‌های بسیاری وجود خواهد داشت. با پیشروی در بازی سطح تجربه موجودات دست‌آموز شما بالاتر رفته و قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری برای آن‌ها باز می‌شوند. امکان شخصی‌سازی ظاهری کاراکتر اصلی خودتان نیز در بازی وجود دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Final Fantasy 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Coromon برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 1.0 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.1 or higher
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: 1.0 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.1 or higher
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The sun begins to dawn on Velua, a new day for the world and a new day for you, a freshly minted Battle Researcher of the global research society known as Lux Solis. It’s your first day and everything goes smoothly until a mysterious force attacks your latest workplace. Build up a squad of Coromon, track down the invaders, and grapple with a rising threat that endangers everyone on Velua!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.16 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.