دانلود بازی Rainy Season برای PC
دانلود بازی Rainy Season برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rainy Season برای PC

پارسی گیم 17 آبان 1401 بدون دیدگاه
5,556 بازدید

دانلود بازی Rainy Season برای کامپیوتر

به آن زمان در سال رسیده‌ایم که شاهد عرضه ده‌ها بازی بزرگ، پرهزینه و پر سروصدا هستیم. با این حال اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که حوصله این چنین عنوان را نداشته و به دنبال یک تجربه متفاوت می‌گردید و به یک پاک کننده ذهن از صداهای اضافه نیاز دارید، پس به شما بازی Rainy Season را توصیه می‌کنیم. یک بازی بسیار کوچک که خیلی هم طولانی نبوده و به دست Inasa Fujio ساخته شده است. این عنوان از آن عناوین هنری و مستقل است که هدفی جز القای حس خوب ندارد.

بازی Rainy Season شما را در نقش یک پسر ژاپنی قرار می‌دهد که برنامه‌های یک روزه تعطیلش با باران خراب می‌شود. در عوض شما با خانواده خود در داخل خانه گیر کرده‌اید و هدف بازی این است که خانه‌ای که اکنون در آن گرفتار شده‌اید را کاوش کنید. شما باید وسایل خانواده خود را زیر و رو کرده و برخی از اسرار آن‌ها را کشف کنید. همه چیز در این بازی حس تنبلی و آرامش را به بازیکن منتقل می‌کند. انگار که خود شما در شرایطی مشابه گرفتار شده و به دنبال یک راه فرار هستید.

همان‌طور که گفتیم، بازی Rainy Season عنوانی کوتاه بوده و تنها 45 دقیقه از وقت شما را به خود اختصاص می‌دهد. با این حال کلی موضوع جذاب برای کشف و گشت و گذار در آن وجود دارد و در نهایت حس نمی‌کنید که وقتتان تلف شده است. همچنین شما با قرار گرفتن در نقش یک کودک که در خانه حبس شده، می‌توانید با وی همزاد پنداری کرده و به دوران کودکی خود برگردید. این بازی همچنین می‌تواند شما را با سبک زندگی خانواده‌های ژاپنی نیز آشنا کرده و از این جهت هم آموزنده باشد.

بازی Rainy Season عنوانی مستقل در سبک ماجراجویی است. این بازی توسط یک نفر ساخته شده و بازیکن را در نقش پسربچه‌ای قرار می‌دهد که به دلیل یک باران شدید، توانایی خروج از خانه و بازی با دوستانش را ندارد. به همین جهت باید کنترل وی را به دست گرفته و خانه خود را جستجو کنید. یک ماجراجویی سرگرم کننده که شما را برای مدتی درگیر می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Escape Simulator و The Stanley Parable: Ultra Deluxe را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rainy Season برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows
Processor: Intel I5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 780
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The family was ready to visit the amusement park, but plans are cancelled due to weather.
This is a story about an ordinary family spending time at home during the rain. “Rainy Season” is a narrative game that is playable to finish in less than 1 hour.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.