بازی God of War
علیرضا نظری

سازنده نسخه کامپیوتر God of War یک بازی لایو سرویس می‌سازد

علیرضا نظری 10 مهر 1401 1 دیدگاه
281 بازدید

بنا به گذارشات اخیر، برنامه سونی برای عرضه 12 بازی لایو سرویس به مرحله اجرا رسیده است و استودیو Jetpack Interactive سازنده نسخه کامپیوتر بازی God of War، در یک همکاری مجدد با شرکت Sony، خبر از ساخت یک بازی سه‌گانه لایو سرویس برای سونی را داده است، که به عنوان بازی پرچم‌دار پلی استیشن شناخته ‌می‌شود.

چند ماه گذشته سونی اعلام کرد که قصد دارد به زودی چندین بازی لایو سرویس را منتشر کند و در کنار آن بسیار مشتاق است تا حداقل 50 درصد بازی‌های خود را برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه کند. جیم رایان مدیرعامل بخش سرگرمی‌های سونی می‌گوید: «این استودیو در حال حاظر، حداقل روی دو عنوان Service Live کار می‌کند که تا مارس 2023 معرفی خواهند شد». علاوه بر این مشخص شد که سونی تا سال 2025 حداقل 10 بازی لایو سرویس را عرضه خواهد کرد، که این روند به طور مکرر هر سال با تعدادی از بازی‌ها همراه است.

انتشار بازی God of War برای رایانه‌های شخصی توسط استودیو توسعه دهنده جت‌پک اینتراکتیو با واکنش‌های بسیار خوبی همراه شد و می‌توان گفت این بازی، یکی از بهترین عناوینی محسوب می‌شود که با ارائه ویژگی‌های انحصاری، برای پورت PC عرضه شده است. ویژگی‌هایی همچون تنظیمات بیشتر گرافیکی و پشتیبانی از فناوری‌های FSR، DLSS و مانیتورهای بزرگ در کنار بسیاری از موارد دیگر را می‌توان اشاره کرد. حال پس از موفقیت‌‌های تجاری استودیو Jetpack Interactive در ساخت پورت PC بازی گاد اف وار، شرکت سونی این بار توسعه یک بازی لایو سرویس را به استودیو مذکور سپرده است.

سازنده نسخه کامپیوتر God of War

بازی لایو سرویس پلی استیشن

طبق گفته‌‌ی توسعه دهندگان، «این بازی سرویس لایو در واقع یک آی پی پرچمدار برای پلی استیشن محسوب می‌شود». همچنین توسعه دهندگان در ادامه با احساس خرسندی افزودند که به همکاری با شرکت سونی و استودیو Santa Monica در فرنچایز God of War ادامه خواهند داد. در همین راستا، این امکان وجود دارد تا با همکاری Jetpack Interactive با استودیوهای سونی و سانتا مونیکا، بازی مورد انتظار God of War Ragnarok را برای رایانه‎‌های شخصی نیز عرضه کنند. با توجه به اینکه بیش از یک ماه تا عرضه بازی گاد اف وار رگناروک برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 باقی مانده است، ساخت پورت PC این بازی مدتی زمان می‌برد و با این حال بازی‌کنان رایانه‌های شخصی می‌توانند انتظار داشته باشند تا این بازی در آینده‌ای نزدیک برای PC نیز منتشر شود.

سونی برای گسترش پلتفرم محصولات خود، تاکنون چند بازی بزرگ انحصاری مانند God of War، Horizon: Zero Dawn، Marvel’s Spider-Man و Days Gone را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر کرده است و ظاهرا هر کدام از آن‌ها توانسته‌اند به خوبی ظاهر شوند و موفق عمل کنند. علاوه بر این خرید استودیو بانجی توسط سونی در اوایل سال 2022، به این معنی است که بازی Destiny 2، یکی دیگر از عناوین لایو سرویس است که سازندگان پلی استیشن می‌توانند افتخار آن را داشته باشند.

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    MMD

    مهمان

    سلام خدمت تمام گیمرای عزیز
    دیگه تموم شد دوران انلاین بازی کردن

    پاسخ دهید