شروع بازی Dragon Age 4 دراگون ایج 4
محمد صادق شجاعی

شروع بازی Dragon Age 4 نیازی به تجربه سه بازی پیشین ندارد

محمد صادق شجاعی 8 مهر 1401 بدون دیدگاه
322 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده که بازی Dragon Age: Dreadwolf با در نظر گرفتن بازیکنان تازه‌وارد و طرفداران با‌سابقه در حال ساخت است. به این واسطه برای شروع بازی Dragon Age 4 (دراگون ایج 4) لازم نیست آثار قبلی را انجام داده باشید.

سری Dragon Age جزو مشهور‌ترین مجموعه‌های نقش‌آفرینی تاریخ است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. از زمان انتشار بازی Dragon Age: Inquisition در سال 2014، هیچ اثر تازه‌ای از سری مذکور منتشر نشده است. اما این روند در سال‌های آینده تغییر خواهد کرد. این امر از آن جهت است که بازی جدید سری دراگون ایج تحت عنوان بازی Dragon Age: Dreadwolf منتشر خواهد شد.

یکی از سوالاتی که ذهن بازیکنان را مشغول کرده، ارتباط بازی دراگون ایج 4 با آثار قبلی مجموعه Dragon Age است. بسیاری از افراد نگران هستند که در صورت عدم تجربه تمامی بازی‌های سری دراگون ایج، نتوانند با بازی Dragon Age: Dreadwolf ارتباط برقرار کنند. استودیو BioWare به عنوان سازنده بازی Dragon Age 4، پست جدیدی در بلاگ خود منتشر کرده که به واسطه آن توضیحاتی در مورد تلاش‌های سازندگان برای متعادل کردن بازی برای طرفداران قدیمی و بازیکنان جدید ارائه شده است.

استودیو بایوور باور دارد که بازی Dragon Age: Dreadwolf برای هر دو طیف از بازیکنان تجربه‌ای جذاب خواهد بود. در طول مراحل ساخت همواره سازندگان در این مورد گفت‌و‌گو می‌کردند که چگونه به بازیکنان جدید و طرفداران قدیمی به طور یکسان اهمیت بدهند. همچنین استودیو BioWare به طور باورنکردنی در تلاش است که بازیکنان نا‌آشنا به دنیای Thedas فراموش نشوند.

شروع بازی Dragon Age 4 دراگون ایج 4

بازی Dragon Age 4 به سوالات زیادی پاسخ خواهد داد

سیلویا فکتکوتی، نویسنده ارشد بازی Dragon Age 4، در رابطه با فاصله بین این اثر و بازی Dragon Age 3 گفته است: «بازی Dragon Age: Dreadwolf نه تنها قادر است به بسیاری از سوال‌های بازیکنان با‌سابقه پاسخ دهد، بلکه بازیکنان جدید و افرادی که سال‌ها قبل بازی Dragon Age: Inquisition را تجربه کرده‌اند، می‌توانند از آن لذت ببرند.»

گفته‌های سیلویا فکتکوتی توسط رایان کورمیر، مسئول روایت بازی دراگون ایج 4، تایید شده است. وی در این مورد گفته است: «مخاطبین بازی Dragon Age 4 بسیار متنوع هستند. در زمان ساخت بازی Dragon Age: Dreadwolf همواره در این مورد صحبت می‌کردیم که چگونه می‌توانیم از طرفداران قدیمی تقدیر و به طور هم‌زمان از بازیکنان استقبال کنیم.»

ساخت بازی دراگون ایج 4 فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است. پس از مدت‌ها انتظار نام کامل این اثر یعنی بازی Dragon Age: Dreadwolf در اوایل سال جاری اعلام شد. همچنین بر اساس گزارش‌ها، در مقطعی روند تولید از ابتدا آغاز شده و موارد بسیاری تغییر کرده است. برای مثال پس از شکست‌های بازی Anthem، عناصر لایو سرویس کنار گذاشته شده و بازی Dragon Age 4 به یک ماجراجویی داستان محور و تک‌نفره تبدیل شده است. در قالب گزارش‌های منتشر شده در اوایل سال جاری، از انتشار بازی Dragon Age 4 در سال آینده میلادی خبر داده شده است. همچنین به نظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتز و استودیو بایوور برنامه‌ای برای ساخت نسخه ریمستر سه‌گانه سری دراگون ایج ندارند.

نظر شما در مورد امکان شروع بازی Dragon Age 4 بدون تجربه آثار پیشین سری دراگون ایج چیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد انتظار شما محسوب می‌شود؟ به نظر شما بازی دراگون ایج 4 قادر خواهد بود به یکی از بهترین آثار نقش‌آفرینی تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.