Anthem
یحیی رحیمی

مایکل پچتر: نقدهای ضعیف Anthem به دلیل بررسی آن روی PC بوده است

یحیی رحیمی 7 اسفند 1397 1 دیدگاه
633 بازدید

Anthem یک شوتر جهان باز است که استدیو BioWare مانور زیادی روی آن داده است و بالاخره هفته پیش شاهد انتشار این بازی بودیم و توانستیم تمام ادعاهای این استدیو را بسنجیم. نقدهای انجام گرفته به طور مجموع منفی بودند و تقریبا بازی تنها ظاهر خوبی داشت و البته هسته آن نیز احساس خوبی را به بازیکن منتقل می کرد و دیگر بقیه بازی چنگی به دل نمی زد.

بررسی های انجام گرفته وجود مشکلات زیادی را گزارش کرد و البته خود استدیو نیز دیروز قول داد به زودی مشکلات را رفع کند و دقیقا همان چیزی که بازیکنان می خواهد را ارایه دهد. به هر حال این نقدهای منفی باعث فروش پایین بازی شد و همچنین قیمت آن نیز در بعضی کشورها پایین یافت.

Michael Pachter که یکی از تحلیل گران امنیتی کمپانی Wedush است، تحلیل های مناسبی از بازی های ویدیویی ارایه می دهد و واقعا هم صحبت های او تاثیر زیادی روی صنعت بازی های ویدیویی دارد. او باور دارد که دلیل نقدهای منفی بازی این است که Anthem ابتدا روی PC مورد بررسی قرار گرفته است و به دلیل وجود سرویس EA Origin Access Premier بود که یک هفته قبل از انتشار اصلی همه به آن دسترسی یافتند.

او باور دارد که Anthem یک بازی با قلب کنسولی است و زیاد برای PC ساخته نشده است. او در این مورد گفت:

نظر شخصی من این است که Anthem یک بازی مخصوص PC نیست. در بازی قابلیت پرواز وجود دارد و مانور در هوا توسط شخصیت اصلی بازی مانند راندن یک ماشین است. کنترل این قابلیت روی PC چندان دلچسب نیست و آنچنان که باید کار نمی کند و روی کنسول ها کاملا روان اجرا می شوند.

Pachter در ادامه گفت که نسخه کنسول بازی تقریبا 10 نمره بیشتراز PC دریافت می کند و البته نسبت به نسخه PC نیز شاهد بررسی های کمتری روی کنسول بوده ایم و در نتیجه اندازه نمونه پایین تر است و شانس گرفتن نمره بالاتر بسیار زیاد است. او همچنین باور دارد که مدل انتشار Anthem توسط EA به بازی ضربه زده است و نکات منفی بازی را می کشد.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mehrad

    مهمان

    “روی PC چندان دلچسب نیست و آنچنان که باید کار نمی کند و روی کنسول ها کاملا روان اجرا می شوند”
    ایشون خبر نداره که بازی چه به سر کنسولای پلی استیشن آورده؟ :)))))

    پاسخ دهید