آپدیت کارت گرافیک انویدیا
یحیی رحیمی

آپدیت درایور کارت گرافیک انویدیا 517.48 منتشر شد

یحیی رحیمی 6 مهر 1401 2 دیدگاه
886 بازدید

آپدیت درایور کارت گرافیک انویدیا جدید برای مالکان کارت گرافیک این شرکت منتشر شده است. درایور Game Ready 517.48 با هدف بهینه‌سازی سخت‌افزار برای اجرای بازی‌های جدید از جمله اورواچ 2 در دسترس قرار گرفته است. به‌روزرسانی جدید قابلیت DLSS 2 را برای بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت آماده می‌کند و همچنین پشتیبانی از G-Sync را برای صفحه‌نمایش‌های بیشتر فعال می‌کند.

مهم‌ترین تغییر آپدیت درایور کارت گرافیک انویدیا، پشتیبانی از بازی Overwatch 2 است. این بازی که هفته آینده به‌صورت رایگان منتشر می‌شود، جزو یکی از بهترین بازی های مهر 1401 به‌حساب می‌آید. کاربران کامپیوتر می‌توانند با دریافت آپدیت جدید، کامپیوتر خود را برای اجرای بازی آماده کنند. این بازی از قابلیت انویدیا ریفلکس پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود تا میزان تأخیر در ارسال تصویر کاهش یابد و واکنش‌پذیری کارت گرافیک افزایش پیدا کند.

آپدیت کارت گرافیک انویدیا Game Ready 517.48

آپدیت درایور کارت گرافیک انویدیا

کارت گرافیک سری RTX 40 امکان اجرای بهتر بازی اورواچ 2 را فراهم می‌کنند. سری جدید می‌تواند بیش از 360 فریم در ثانیه با وضوح 1440p ارائه دهد. اکتیویژن بلیزارد می‌خواهد میزان فریم نهایی بازی را به 600 افزایش دهد تا کارت‌های جدید بتوانند از نهایت قدرت خود استفاده کنند. ویدیو مخصوصی برای نمایش اجرای بازی با 360 فریم منتشر شده که بازی را در روان‌ترین حالت ممکن نشان می‌دهد.

آپدیت اخیر فناوری DLSS 2 را برای بازی Microsoft Flight Simulator فعال می‌کند. این آپدیت اجازه می‌دهد تا نقشه‌ها و محیط با تمامی جزئیات ممکن نمایش داده شوند و پردازش گرافیکی بازی با سرعت بیشتری انجام شود. این آپدیت بهینه‌سازی کافی برای اجرای 16 بازی جدید را هم ارائه می‌‌دهد. این بازی‌ها که اخیراً منتشر شده‌اند یا در شرف انتشار هستند با نصب درایور Game Ready 517.48 عملکرد بهتری خواهند داشت. فهرست کامل این شانزده بازی در ادامه ارائه شده است.

  1. Call of the Wild: The Angler
  2. Destroy All Humans! 2 – Reprobed
  3. F1 Manager 2022
  4. Farthest Frontier
  5. Inside the Backrooms
  6. Isonzo
  7. Lego Brawls
  8. Marvel’s Spider-Man Remastered
  9. Metal: Hellsinger
  10. MultiVersus
  11. Rumbleverse
  12. Saints Row (2022)
  13. Scathe
  14. Steelrising
  15. Two Point Campus
  16. Way of the Hunter

انویدیا در پایان پشتیبانی از قابلیت G-Sync را برای چهار مدل مانیتور جدید فعال کرده است. در صورتی که این چهار مدل را در اختیار دارید، دانلود درایور کارت گرافیک انویدیا به شما پیشنهاد می‌شود. اسامی این مدل‌ها در پایان مطلب درج شده است. گفتنی است دانلود Game Ready Driver 517.48 WHQL فعال شده است و می‌توانید از طریق وب‌سایت اصلی انویدیا، نسخه رسمی را دریافت کنید. انویدیا به‌تازگی از کارت گرافیک RTX 4090 با قیمت 1600 دلار رونمایی کرده که قدرت منحصربه‌فردی نسبت به نسل پیشین ارائه می‌دهد.

  1. HP HyperX Armada 27
  2. HP HyperX Armada 25
  3. Sony IZONE M9
  4. Sony IZONE M3

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ارشاد

    مهمان

    فایلی نیست!

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به ارشاد

      نویسنده

      به صفحه دانلود درایور کارت گرافیک مراجعه کنید. این مطلب خبریه