بازی Wo Long: Fallen Dynasty
یحیی رحیمی

بازی Wo Long: Fallen Dynasty تنها یک درجه سختی دارد

یحیی رحیمی 5 مهر 1401 بدون دیدگاه
613 بازدید

بازی Wo Long: Fallen Dynasty اثر جدید استودیو تیم نینجا است که با الهام از هنرهای رزمی کشور چین ساخته شده است. این بازی که مشابه عناوین سری سولز طراحی شده، دارای مبارزات بسیار دشوار و پیچیده‌ای خواهد بود. خالق بازی Nioh در مورد سیستم مبارزه می‌گوید که این بازی حتی از عناوین فرام‌سافتور هم سخت‌تر خواهد بود و یک درجه سختی وجود دارد. امکان انتخاب درجه سختی آسان یا متوسط وجود ندارد.

ماساکی یاماگیوا، تولیدکننده بازی Wo Long به چالش‌های ویژه بازی و «موانع بسیار سخت» آن اشاره کرده و اینکه هیچ گزینه سختی برای انتخاب وجود ندارد و باید با سبک مبارزات آن کنار بیایید. طبق گفته وی، راه‌های زیادی برای دست و پنجه نرم کردن با موانع وجود دارد. وی در این مورد گفت:

ما می‌خواهیم یک درجه سختی داشته باشیم تا همگان بتوانند تجربه مشابهی از دست و پنجه نرم کردن با موانع دشوار داشته باشند و آن حس موفقیتی که من چشیدم را تجربه کنند. البته شیوه‌های مختلفی برای انجام این کار در اختیار بازیکنان قرار داده شده است. Wo Long‌ یک بازی آسان نیست، اما بدین معنی نیست که آزادی عمل و کنترل در اختیار بازی‌کننده نباشد و بلکه آن‌ها باید راه خودشان را برای گذر از موانع پیدا کنند.

درجه سختی Wo Long: Fallen Dynasty

درجه سختی Wo Long: Fallen Dynasty

تولیدکننده بازی Wo Long: Fallen Dynasty در ادامه به سیستم اخلاقی بازی اشاره کرد: «چیزی که در حال حاضر به ذهنم می‌رسد، سیستم اخلاقی است. شما یک درجه اخلاقی دارید و هر زمان که قدرت بیشتری پیدا کنید، درجه بهتری دریافت می‌کنید و می‌توانید انتخاب کنید که با کدام‌یک از دشمنان بجنگید. افزایش این درجه باعث می‌شود تا بتوانید با دشمنان سخت‌تری بجنگید و حالا که قوی‌تر هستید، می‌توانید راحت‌تر دشمن را شکست دهید».

یاماگیوا در ادامه صحبت‌هایش از بخش چندنفره و آنلاین صحبت کرد:‌ «بخش چندنفره هم وجود دارد. می‌توانید همراه دوستانتان آنلاین شوید و دو یا سه نفره به جنگ غول‌آخرها بروید. ما می‌خواهیم بازیکنان شیوه خودشان را برای گذر از تمام این موانع پیدا کنند و این مسئله برای طراحی بازی Wo Long اهمیت زیادی دارد». افرادی که موفق به تجربه دمو اخیر شدند، آن را یک سولزلایک جذاب دانستند که مبارزات آن روی قابلیت دفاع و Parry متمرکز است. منتقدان می‌گویند که بازی Wo Long: Fallen Dynasty جزو بهترین عناوین اکشن سال 2023 خواهد بود.

طبق آخرین اطلاعات موجود، تمام کردن بازی Wo Long Fallen Dynasty حدود چهل ساعت زمان می‌برد. بازی Wo Long‌ با تمرکز روی چین باستان و ترکیب المان‌های فانتزی و اکشن در نیمه اول سال 2023 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.