بازی Wo Long: Fallen Dynasty
یحیی رحیمی

تمام کردن بازی Wo Long: Fallen Dynasty چهل ساعت زمان می‌برد

یحیی رحیمی 8 شهریور 1401 بدون دیدگاه
402 بازدید

استودیو Team Ninja خالق بازی‌های اعظم نینجا گایدن و Nioh به‌تازگی از تریلر گیم پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty رونمایی کرده است. این بازی با حال و هوای آثار فانتزی تاریک ساخته شده و جهانی پر از معنی و مفهوم را به تصویر می‌کشد. روند بازی سریع‌تر از آثار مشابه است و خبری از درجه استقامت نیست. تولیدکننده بازی به‌تازگی، زمان مورد نیاز Wo Long: Fallen Dynasty را اعلام کرده است و می‌دانیم که حدود چهل ساعت برای تمام کردن آن کافی خواهد بود.

ماساکی یاماگیوا، تولیدکننده بازی در مصاحبه با نشریه اسپانیایی Vandal اطلاعات تازه‌ای از ساختار بازی فاش ساخت. طبق گفته وی، ساختار اصلی بازی مشابه Nioh است و مراحل این دو اثر به یکدیگر شباهت دارند. نقشه کلی بازی به مناطق مستقل از هم تقسیم‌شده است و این‌طور نیست که همگی به یک نقشه کلی وصل باشند؛ در واقع هر منطقه دارای مسیرهای مخصوص به خود و فضای متفاوت است. مناطق بازی نیز دارای بخش‌هایی هستند که می‌توان به جستجو در آن‌ها پرداخت و گوشه و کناره‌های محیط با رازهای مختلفی پنهان شده است.

زمان مورد نیاز Wo Long: Fallen Dynasty

زمان لازم برای تمام کردن Wo Long: Fallen Dynasty

گفتنی است متن مصاحبه به زبان اسپانیایی منتشر شده و چندان نمی‌توان وارد جزئیات شد. تولیدکننده تأکید کرده که زمان مورد نیاز Wo Long: Fallen Dynasty حدود چهل ساعت است و در این مدت می‌توان داستان اصلی به همراه بخشی از محتوای فرعی را تجربه کرد. البته چالش‌های بیشتری برای انجام دادن وجود دارد و ممکن است قبل از پخش تیتراژ پایانی، وقت بیشتری برای بازی بگذارید. این اطلاعات معمولاً یک ماه قبل از عرضه بازی اعلام می‌شوند و در نتیجه باید برای دریافت جزئیات بیشتر منتظر ماند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بازی جدید تیم نینجا، روایت داستان در چین باستان است. این باعث شده تا مکان‌های بازی نسبت به سری Nioh بزرگ‌تر باشند. قلعه‌های عظیم در بازی وجود دارند و یکی از نکات مهم، امکان پریدن است و در نتیجه می‌توان به نقاط بلند هم دسترسی پیدا کرد. مبارزات بر اساس هنرهای رزمی چین شکل گرفته‌‌اند و تمرکز اصلی روی سرعت است؛ این باعث شده تا خبری از درجه استقامت نباشد و در نتیجه موقعیت‌هایی پیش می‌آید که باید سریعاً واکنش نشان داد.

ریتم بازی سریع‌تر از Sekiro Shadows Die Twice خواهد بود و دلیل آن هم سبک مبارزات چینی است. هنرهای رزمی چین دارای ریتم سریعی هستند و استودیو سعی کرده تا این حرکات را با موشن کپچر زنده کند و به‌نوعی با جنبه اکشن بازی تلفیق کند. سلاح‌های متفاوتی برای استفاده در بازی Wo Long: Fallen Dynasty وجود دارند؛ از شمشیر گرفته تا وردهای جادو، همگی بخشی از محتوای بازی را شامل می‌شوند. این اثر جدید قرار است اوایل سال 2023 برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی در دسترس قرار گیرد. کاربران گیم پس می‌توانند روز اول از آن لذت ببرند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.