بازی Nioh 2
علی رحمانیان

به‌روز‌رسانی جدید بازی Nioh 2 برخی از مشکلات نسخه‌ی PC این بازی را حل می‌کند

علی رحمانیان 13 اسفند 1399 بدون دیدگاه
1,339 بازدید

بازی Nioh 2 The Complete Edition پس از انتظاری طولانی اخیراً برای رایانه‌های شخصی منتشر شد ولی وجود مشکلات فنی و هماهنگ نبودن بازی با ماوس و کیبورد، مانع از تجربه‌ی بی‌نقص برخی از بازیکنان شد و اعتراض آن‌ها را به همراه داشت. حال استودیوی Team Ninja هم دست بکار شده و به‌روزرسانی 1.27 را برای دارندگان نسخه‌ی PC بازی منتشر کرده است. این آپدیت آیکون‌های کنترل را برای بازیکنانی که با ماوس و کیبورد به تجربه‌ی بازی می‌پردازند، نمایان می‌کند.

بازی Nioh 2

بعد از نصب این آپدیت، به‌راحتی می‌توانید وارد قسمت تنظیمات ماوس و کیبورد بشوید و گزینه‌ی Control Icons را فعال کنید. به‌روزرسانی جدید Nioh 2 همچنین با کاهش برخی از تنظیمات گرافیکی بازی، امکان افزایش نرخ فریم را به بازیکنان می‌دهد تا تجربه‌ی روان‌تری داشته باشند. برخی از بازیکنانی که با فریم ریت 120 بازی را تجربه می‌کردند، در هنگام مقابله با دشمنان با مشکلاتی روبرو می‌شدند که بعد از انتشار این آپدیت حل‌شده‌اند. از دیگر بهبودهای صورت گرفته در Nioh 2 می‌توان به حل مشکلات سایه در کات سین‌ها، رفع روشنی بیش‌ازحد مه‌ها در برخی از مناطق و حل مشکل شخصیت اصلی بازی در هنگام تبدیل به حالت Dragon Ninja اشاره کرد.

دارندگان پلتفرم PC حالا می‌توانند بازی Nioh 2 The Complete Edition را با عملکرد بهتری تجربه کنند، این عنوان در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس است. نسخه‌های بازسازی‌شده‌ی قسمت اول و دوم Nioh هم برای دارندگان کنسول PS5 منتشرشده است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.