بازی GTA VI
یحیی رحیمی

بازه زمانی انتشار بازی GTA VI فاش شد

یحیی رحیمی 4 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,499 بازدید

یکی از افشاگران باسابقه و معتبر به‌تازگی در مورد تاریخ عرضه GTA VI اظهارنظر کرده و می‌گوید که این بازی زودتر از آنچه فکر می‌کنیم منتشر می‌شود. فاش شدن ویدیو گیم پلی GTA 6 باعث شد تا برای اولین بار این اثر جهان‌آزاد و جزئیات آن آشنا شویم. هفته گذشته برای طرفداران جی تی ای بسیار هیجان‌انگیز و درعین‌حال ناامیدکننده بود. هکر GTA 6 طبق گزارش‌ها بازداشت شده و کد منبع بازی هم فاش شده است. در پایان سؤال بزرگی باقی می‌ماند و آن‌هم زمان انتشار جی تی ای 6 است.

همین ابتدا باید بگوییم که این اولین بار نیست که بازه زمانی انتشار GTA VI فاش می‌شود و بلکه تابه‌حال گزارش‌ها و شایعات متعددی در این مورد شنیده‌ایم. برای نمونه یک افشاگر معتبر در مه 2021 گفت که بازی جدید ممکن است در اواخر 2023 منتشر شود. واضح است که هرگونه افشاگری نمی‌تواند صحیح باشد و به‌خصوص آنکه فرایند تولید یک بازی پیچیده است و حتی اگر تاریخ فاش‌شده هم صحیح باشد، بازهم امکان تغییر آن بسیار زیاد است. البته تعدادی از شایعات وجود دارند که ارزش بازتاب را دارند.

تاریخ عرضه GTA VI

تاریخ عرضه GTA VI

شایعه جدید از سوی Adrien Perea مطرح شده است. او می‌گوید تاریخ عرضه GTA VI برای سال 2025 برنامه‌ریزی شده است. وی در ادامه افزود که این تاریخ قبلاً بیان شده و او تنها آن را تائید می‌کند. افشاگری پیشین نیز عرضه بازی در پایان 2024 و اوایل 2025 را مطرح کرد که زمان منطقی بر اساس گزارش مالی شرکت Take-Two هم به‌حساب می‌آید. گزارش مالی نشان داد که عرضه بازی تراز اول راک‌استار تا 2025 ممکن نیست.

شایعات پیشین این افشاگر همانند تأخیر بازی Forspoken درست از آب درآمده‌اند. وی همچنین تاریخ انتشار Skull and Bones را فاش کرد و حتی از آپدیت 1.6 بازی سایبرپانک 2077 خبر داد. از جمله شایعات منتشر شده توسط وی باید به لغو ریمستر رد دد ریدمپشن اشاره کرد که هیچ‌گاه وجود آن توسط را‌ک‌استار گیمز تائید نشد. وی همچنین از انتشار Ghost of Tsushima برای کامپیوتر خبر داده و به موضوعات مختلفی پرداخته است. باید گفت که او فرد معتبری است و اطلاعات اشتباه و بدون منبع بازتاب نمی‌دهد.

انتشار جی تی ای 6 در سال 2025 هم منطقی به نظر می‌رسد. دو کنسول PS5 و Xbox Series X/S تا آن موقع کاملاً در دسترس خواهند بود و راک‌استار می‌تواند بار دیگر موفقیت انتشار GTA V را تکرار کند. موفقیت GTA Online با بازی جدید تکرار خواهد شد و قرار است این بخش، محتوای دائمی دریافت کند. درصورتی‌که شایعه جدید صحیح باشد، سال‌ها تا معرفی کامل بازی GTA 6 فاصله داریم و این مسئله‌ای است که راک‌استار هم در بیانیه اخیر بیان کرد.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.