تاریخ انتشار بازی GTA 6 جی تی ای 6
محمد صادق شجاعی

افشاگر مشهور از تاریخ انتشار بازی GTA 6 می‌گوید

محمد صادق شجاعی 7 تیر 1401 11 دیدگاه
15,279 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، یکی از افشاگر‌های برجسته و با‌سابقه صنعت بازی‌های ویدیویی از انتظار خود نسبت به تاریخ انتشار بازی GTA 6 (جی تی ای 6) و شرایط ساخت آن گفته است.

در حالی که بازیکنان سراسر جهان چشم انتظار انتشار بازی‌هایی از جمله Starfield و God of War Ragnarok هستند، اما اثری که مطمئنا فاش شدن کوچک‌ترین جزئیات آن شرایط بازار ویدیو گیم را دگرگون خواهد کرد، بازی Grand Theft Auto 6 است. برای مدت نسبتا زیادی هیچکس مطمئن نبود که آیا شرکت Rockstar قصد ساخت بازی بعدی سری GTA را داشته یا خیر. این روند زمانی تغییر کرد که شرکت راک استار به طور رسمی از ساخت بازی GTA 6 خبر داد.

با این وجود که بازی جی تی ای 6 روند تولید را پشت سر می‌گذرد، اما شرکت Rockstar هنوز جزئیات دقیقی در مورد آن‌چه که می‌توانید در این بازی مشاهده کنید، ارائه نکرده است. در حال حاضر، افشاگران و سایر اعضای جامعه بازیکنان در تلاش هستند که جزئیاتی از بازی GTA 6 به دست آورده و آن‌ها را جمع‌آوری کنند. شایعات منتشر شده از سوی این افراد تفاوت‌های مختلفی با یکدیگر دارند. برای مثال، برخی از افراد به شدت معتقد هستند که بازی جی تی ای 6 در Vice City رخ خواهد داد. این در حالی است دیگران به استفاده از نسخه‌ای از شهر فلوریدا و بازگشت Liberty City اشاره کرده‌اند.

تام هندرسون، از مشهور‌ترین و برجسته‌ترین افشاگر‌های صنعت بازی‌های ویدیویی، اخیرا نظرات خود در مورد برخی از ویژگی‌های بازی GTA 6 را شرح داده است. تام هندرسون به عنوان یک منبع قابل اعتماد در صنعت ویدیو گیم شناخته می‌شود و تا‌کنون گزارش‌های مختلفی از بازی جی تی ای 6 منتشر کرده است. تام هندرسون اخیرا به مقاله‌ای اشاره کرده که به‌تازگی توسط یک رسانه بازی منتشر شده و مربوط به منبعی است که طی یک سال گذشته با او ارتباط داشته است.

تاریخ انتشار بازی GTA 6 جی تی ای 6

بازی GTA 6 احتمالا دو پروتاگونیست و شهرهای مختلف خواهد داشت

تام هندرسون در قالب شبکه اجتماعی توییتر، نظرات خود نسبت به تاریخ انتشار بازی GTA 6 و وضعیت این بازی را با مخاطبین در میان گذاشته است. او در توییت‌های خود نوشته است: «همچنان باور دارم که بازی جی تی ای 6 در سال‌های 2024 یا 2025 منتشر خواهد شد». اگر‌چه این گفته تام هندرسون بدان معنا است که برای تجربه بازی GTA 6 باید زمان زیادی منتظر بمانید، اما این تاریخ با سطح انتظارات بازیکنان و ویژگی‌های احتمالی این اثر هم‌خوانی دارد. تام هندرسون در ادامه شرایط ساخت بازی جی تی ای 6 را «پر‌تلاطم» توصیف کرده و اعلام می‌کند که همانند بسیاری از بازی‌های در حال تولید، روند ساخت اثر مذکور تحت تاثیر پاندمی کرونا با مشکل رو‌به‌رو شده است.

در کنار اطلاعات ارائه شده از سوی تام هندرسون، اخیرا جزئیات دیگری از بازی GTA 6 فاش شده است. بر اساس این گزارش، بازی جی تی ای 6 دارای دو پروتاگونیست بوده و به جای محدود شدن به یک شهر، مکان‌های مختلفی را در دسترس قرار خواهد داد. با این وجود که این ویژگی‌ها امیدوار‌کننده و هیجان‌انگیز هستند، اما باید به یاد داشته باشید که موارد گفته شده در حد شایعه بوده و شرکت Rockstar تا‌کنون هیچ‌یک از آن‌ها را به صورت رسمی تایید نکرده است.

نظر شما در مورد تاریخ انتشار بازی GTA 6 چیست؟ به نظر شما بازی جی تی ای 6 در چه زمانی منتشر خواهد شد؟ بیشتر از همه انتظار وجود چه ویژگی‌هایی را در این اثر دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    راکستار میترکونه این بازی پر از جزیات میشه و گرافیک عالی بهتر از رد دد ۲ ارزش هر چقدر صبر کردنو داره.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    الان چندین سال میگذره که راکستار همرو توی خماری گذاشته اما بنظر من راکستار میخواد زمانش فاش نشه تا یکدفعه گیمر هارو سوپرایز کنه و خب نظر من راجب گرافیکی که قراره داشته باشه و فیزیک و داستانش کلن اینه که ما تو سری بازی های gta همیشه خدا داستان فوق العاده ای داشتیم گرافیک فوق‌العاده داشتیم و فیزیک فوق العاده داشتیم و از اونجایی که اخرین سری بازی gta هنوز که هنوز جذابه با گذشت این همه مدت صد در صد احتمال میره گرافیک این بازی خیلی باید خفن باشه چرا چون برای اینکه گیمر هارو راضی کنه باید از سری قبل خودش پیشی بگیره چون اگه نگیر گیمر ها میان میگن این همه صبر کردیم که آخرش گرافیک سری قبل رو ببینیم و فقط داستانش جدید باشه؟ پس صد در صد گرافیکش خیلی با نسخه آخر یعنی gta v فرق داره و اینکه تاریخش نمیدونم اما بنظرم ته دلم میگه دیگه آخراشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حجمش ۲۹۰گیگ هست پاره ایم خوش به حال آریا کـُوکسر می‌تونه دانلود کنه

    مهمان

    خوب هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حجمش ۲۹۰گیگ هست پاره ایم خوش به حال آریا کـُوکسر می‌تونه دانلود کنه

    مهمان

    ولی درکل عالی هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    دی

    مهمان

    وای خدا کلکسیونی از نوب ها ، یکی از ایکس باکس ۳۶۰ میگه ، دیگری از حجمش

    پاسخ دهید
    • Avatar

      erfi در پاسخ به دی

      مهمان

      داش از کلکسیون هم گذشته

  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    این برا ای ایکس باکس ۳۶۰ یا پی اس فور فت میاد؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد رحمتی در پاسخ به ناشناس

      مهمان

      داداش ایکس باکس ۳۶۰ نسل هفت هستش پی ای فور نسل هشت هستش به احتمال زیاد برای هیچکدوم نیاد چون سونی گفته تا دو سال بازی های فایو برای فور میاد

  • Avatar

    Ermia

    مهمان

    حداقل هر کاری میخواد کنه راکستار کنه اما حداقل حجمش رو کم کنه به فکر اونایی که نت کم دارن باشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ایمان

    مهمان

    خدا رحم کنه چقد حجمشه!

    پاسخ دهید
    • Avatar

      یوسف در پاسخ به ایمان

      مهمان

      ببخشید حجم چنده من ندیدم یکی بنویسه