Resident Evil 8
یحیی رحیمی

داسک گولم: بازی Resident Evil 8 ترسناک ترین نسخه فرانچایز خواهد بود

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,239 بازدید

شاید در دهه گذشته بازی Resident Evil ترسناک ترین و بهترین بازی سبک بقا بود اما با پیشرفت های ایجاد شده در زمینه بازی های ویدیویی و رشد فرانچایزهای جدید، نمی توان گفت که این فرانچایز دیگر بهترین عنوان ترسناک بازار است. Resident Evil 7 آخرین نسخه این فرانچایز بود که تا حدودی توانست بازی را به همان خط اصلی خود برگرداند و به نظر بازی Resident Evil 8 می خواهد پا فراتر بگذارد.

یکی از اعضای داخلی و قدیمی کمپانی Capcom به نام داسک گولم اخیرا اطلاعاتی در مورد بازی بعدی این کمپانی ژاپنی به اشتراک گذاشته است. او در توییت جدید خود گفته است که بازی Resident Evil 8 تاریک ترین و ترسناک ترین نسخه این فرانچایز خواهد بود و همچنین یک سری دشمن های با طراحی خاص و ترسناک خواهد داشت که تا به حال در هیچ کدام از بازی های این سری دیده نشده است.

من چندان در مورد بازی Silent Hill نمی دانم اما ممکن است به زودی شاهد معرفی باشیم و من منتظر آن هستم. هنوز هم باور دارم این اتفاق می افتد و با توجه به چیزهایی که دیده ام، شک قوی در این مورد دارم. در مورد معرفی Resident Evil 8 نیز بسیار هیجان زده ایم. این تاریک ترین و ترسناک ترین RE تاریخ است. برای یک سری طرح های بسیار ترسناک آماده شوید.

شایعات در مورد بازی Resident Evil 8 زیاد بوده است و تا به حال شنیده ایم که این بازی اول شخص است و همچنین مکان بازی نیز در اروپا قرار دارد. مدتی پیش شایعه در مورد اسم بازی نیز منتشر شد و گفته شد که اسم نسخه جدید Village خواهد بود و در سال 2021 نیز روانه بازار خواهد شد. داسک گولم منبع معتبری در مورد این بازی است و اگر صحبت او درست باشد، شاهد یکی از بهترین نسخه های فرانچایز زیدنت اویل هستیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.