ریمیک Splinter Cell
یحیی رحیمی

Splinter Cell Remake با داستانی جدید منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 31 شهریور 1401 بدون دیدگاه
395 بازدید

شرکت یوبی سافت مدتی پیش از Splinter Cell Remake برای کنسول‌های جدید خبر داد. این شرکت فرانسوی از آن زمان تابه‌حال، گزارشی از پیشرفت توسعه بازی منتشر نکرده است و ویدیو و تصویری از بازی هم در دسترس نیست. خبرگزاری PSU توانسته آگهی استخدامی تازه‌ای پیدا کند که خبر از استخدام یک داستان‌نویس می‌دهد. این فرد باید داستان اصلی بازی را برای مخاطب مدرن امروز به‌روزرسانی و ویرایش کند. این نشان می‌دهد که داستان ریمیک اسپلینتر سل با نسخه اصلی تفاوت خواهد داشت.

استودیوهای بازی‌سازی در سال‌های اخیر به دو رویکرد متفاوت در مورد بازسازی بازی رو آورده‌اند. تعدادی تنها بافت‌ها را از نو می‌سازند و گرافیک بازی را بهبود می‌بخشند و عده‌ای نیز تمام بخش‌ها از جمله گیم پلی را تغییر می‌دهند و در داستان هم دست می‌برند. Splinter Cell Remake بر اساس اولین بازی این سری ساخته می‌شود که در سال 2022 و به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس منتشر شد. سال‌ها از انتشار آن گذشته و یوبی‌سافت می‌خواهد محتوای بازی را به‌روزرسانی کند.

داستان Splinter Cell Remake

داستان ریمیک Splinter Cell

بازسازی اسپلینتر سل با موتور گرافیکی Snowdrop انجام شده است. دو بازی The Division و آواتار توسط این موتور ساخته شده‌اند و بازی جنگ ستارگان یوبی سافت هم با این موتور ساخته می‌شود. هدف یوبی سافت از این کار، ارائه بهترین تجربه بصری و گیم پلی و همچنین گنجاندن سیستم نورپردازی پویا و سایه‌های عمیق که این سری به آن شهرت دارد است. طبق آگهی استخدامی استودیو تورنتو، سم فیشر که مأمور ویژه سازمان ملی امنیت آمریکا است، ماجرایی متفاوت با نسخه اصلی تجربه می‌کند.

طبق متن آگهی، داستان Splinter Cell اصلی به‌عنوان یک پایه و اساس برای بازی ریمیک در نظر گرفته شده، اما بازنویسی و ویرایش متن داستان برای مخاطب امروزی در برنامه قرار گرفته است. یوبی‌سافت می‌خواهد به روح و اساس داستان اولیه پایبند باشد و در عین حال، شخصیت‌ها و جهان بازی را به طرز تازه‌ و قابل‌باوری تغییر و اصلاح کند. فردی که به‌عنوان نویسنده به تیم حاضر در شهر تورنتو می‌پیوندد، لازم است به تیم داستانی بازی برای خلق تجربه‌ای منسجم برای مخاطبان جدید این سری کمک کند.

واضح است که یوبی‌سافت هدف از انتشار بازی اسپلینتر سل را مخاطبان جدید و افراد تازه حوزه بازی می‌داند. یوبی‌سافت در طی سال اخیر تلاش کرد این سری را زنده کند، اما بازی موبایل و VR که در حال ساخت بود، رسماً لغو شد. گزارشی منتشر شد که نشان از ساخت نسخه جدید سری Splinter Cell می‌داد و طبق گزارش، سازندگان از المان‌های موفق بازی هیتمن برای نسخه بعدی استفاده می‌کنند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.