ریمیک Splinter Cell
یحیی رحیمی

ریمیک Splinter Cell به صورت رسمی معرفی شد

یحیی رحیمی 25 آذر 1400 5 دیدگاه
1,540 بازدید

یوبی سافت به صورت رسمی از ساخت ریمیک Splinter Cell بر اساس بازی اصلی که در سال 2002 منتشر شد، خبر داده است. مدت‌هاست از ساخت یک بازی جدید از مجموعه اسپلینتر سل می‌شنویم و بالاخره مشخص شد با یک بازسازی کامل سر و کار داریم. این پروژه توسط استودیو Ubisoft Toronto پیش می‌رود و توسعه‌دهندگان بهترین جنبه‌های این برند را در نظر خواهند داشت تا یک تجربه‌ی نو با حس و حال قدیمی برای مخاطبان جدید بسازند.

به گزارش پارسی گیم، ریمیک Splinter Cell توسط موتور Snowdrop توسعه داده می‌شود. این موتور در بازی‌های مجموعه The Division استفاده شده است و همچنین ساخت بازی آواتار و بازی جنگ ستارگان جدید یوبی‌ سافت که انحصاراً برای نسل نهم منتشر می‌شوند نیز با همین موتور انجام می‌شود. هدف اصلی «ارائه گیم پلی و گرافیکی مخصوص نسل جدید با نورپردازی پویا و سایه‌های تاریکی است که این مجموعه به آن مشهور است».

مت وست (Matt West) تولید‌کننده ارشد ریمیک اسپلینتر سل در مورد بازی نوشته است:

«اگرچه هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار داریم، اما سعی می‌کنیم تا روح بازی‌های اصلی همچنان پایدار باشد و همان شیوه‌هایی که باعث ایجاد هویت Splinter Cell شده است؛ دست نخورد.»

وی در ادامه از تغییرات بازی و بازطراحی نقطه به نقطه آن صحبت کرده است:

«در نتیجه ما بازی را از ابتدا می‌سازیم و از لحاظ بصری نیز آن را آپدیت می‌کنیم و همچنین المان‌های طراحی بازی را اصلاح می‌کنیم تا با انتظارات بازیکنان همخوانی داشته باشد».

ریمیک Splinter Cell اسپلینتر سل

بازگشت به ریشه‌ها با ریمیک Splinter Cell

تولیدکننده بازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حفظ ریشه‌های بازی و پایبندی به نسخه‌های اولیه صحبت کرده است و باور دارد که اسپلینتر سل پتانسیل بسیار زیادی دارد. وی می‌گوید:

در نهایت می‌خواهیم بازی همان روند خطی عناوین اصلی را حفظ کند و در نتیجه آن را جهان باز نخواهیم کرد. یکی از نکاتی که مرا در مورد این پروژه هیجان‌زده می‌کند آن است که بازی‌های اخیراً این مجموعه، جهان‌ وسیع و بزرگی داشته‌اند. این بدین معنی است که انتخاب‌های زیادی را می‌توان انجام داد و آنچه در مورد اسپلینتر سل دوست دارم آن است که هر اینچ از نقشه، قصد و تصمیم تازه‌ای را رقم می‌زند.

برای توسعه‌دهندگان بسیار مهم است که ریمیک Splinter Cell همان حس و حال اولیه را حفظ کند و تجربه‌ای مشابه اولین نسخه از بازی که در سال 2002 منتشر شد، ارائه کند. استفاده از موتور گرافیکی جدید بدین معنی است که گیم پلی تغییراتی خواهد داشت و با استانداردهای مدرن برابری خواهد کرد. وجود توسعه‌دهندگان قدیمی نیز به استودیو امکان خلق تجربه‌ای مشابه نسخه‌ی اصلی را داده است و از آنجایی که استودیو تورنتو یوبی سافت، Splinter Cell Blacklist را تولید کرد؛ باید بگوییم که مشکلی از بابت عدم آشنایی با بازی وجود نخواهد داشت.

یوبی سافت در ماه اکتبر به ساخت یک اسپلینتر سل جدید چراغ سبز نشان داد و فهمیدیم که بازی جدیدی پس از یک دهه غیبت ساخته خواهد شد. همچنین گفته شد که Splinter Cell جدید بر اساس هیتمن ساخته می‌شود. مشخص نیست آیا یک نسخه جدید نیز در حال ساخت است یا اینکه بازسازی Splinter Cell، تنها پروژه‌ای است که در حال تولید است.

منبع:‌ VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

ریمیک اسپلینتر سل چه زمانی منتشر می‌شود؟

بازسازی Splinter Cell در حال ابتدایی قرار دارد و به همین دلیل ممکن است سالها تا انتشار بازی فاصله داشته باشیم.

۱
ریمیک Splinter Cell برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

تولیدکننده از ساخت بازی برای نسل جدید خبر داده است و از آنجایی که موتور Snowdrop نیز برای نسل نهم بهینه شده است؛ احتمال انتشار برای PS5 و XBX و کامپیوتر گیمینگ وجود دارد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    مهمان

    مهمان

    یه حسی میگه اینم مثل division هرگز کرک نمیشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    یه سوال خبری از سیستم مورد نیاز بازی اطلاعاتی هست

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد

      نویسنده

      بازی هنوز در مراحل ابتدایی تولید به سر میبره و مشخص نیست برای چه پلتفرمی منتشر میشه. از اونجایی که گفتن نسل جدید، احتمالا سیستم قدرتمندی لازم داشته باشه

  • Avatar

    دانیال

    مهمان

    سلام روی سیستم من میاد؟
    رم 8 گیگ انتی شوک
    گرافیک جی تی 730 دو گیگ
    سی پی یو amd athlon ll x2 265
    مادربرد m.b ecs black series

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به دانیال

      نویسنده

      هیچ اطلاعاتی در مورد بازی منتشر نشده است. لطفا در صفحه‌ی مربوط به بازی نظر بگذارید.