یوبی سافت به صورت رسمی از ساخت ریمیک Splinter Cell بر اساس بازی اصلی که در سال 2002 منتشر شد، خبر داده است. مدتهاست از ساخت یک بازی جدید از مجموعه اسپلینتر سل میشنویم و بالاخره مشخص شد با یک بازسازی کامل سر و کار داریم. این پروژه توسط استودیو Ubisoft Toronto پیش میرود و توسعهدهندگان بهترین جنبههای این برند را در نظر خواهند داشت تا یک تجربهی نو با حس و حال قدیمی برای مخاطبان جدید بسازند.
به گزارش پارسی گیم، ریمیک Splinter Cell توسط موتور Snowdrop توسعه داده میشود. این موتور در بازیهای مجموعه The Division استفاده شده است و همچنین ساخت بازی آواتار و بازی جنگ ستارگان جدید یوبی سافت که انحصاراً برای نسل نهم منتشر میشوند نیز با همین موتور انجام میشود. هدف اصلی «ارائه گیم پلی و گرافیکی مخصوص نسل جدید با نورپردازی پویا و سایههای تاریکی است که این مجموعه به آن مشهور است».
مت وست (Matt West) تولیدکننده ارشد ریمیک اسپلینتر سل در مورد بازی نوشته است:
«اگرچه هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار داریم، اما سعی میکنیم تا روح بازیهای اصلی همچنان پایدار باشد و همان شیوههایی که باعث ایجاد هویت Splinter Cell شده است؛ دست نخورد.»
وی در ادامه از تغییرات بازی و بازطراحی نقطه به نقطه آن صحبت کرده است:
«در نتیجه ما بازی را از ابتدا میسازیم و از لحاظ بصری نیز آن را آپدیت میکنیم و همچنین المانهای طراحی بازی را اصلاح میکنیم تا با انتظارات بازیکنان همخوانی داشته باشد».
بازگشت به ریشهها با ریمیک Splinter Cell
تولیدکننده بازی در بخش دیگری از صحبتهایش به حفظ ریشههای بازی و پایبندی به نسخههای اولیه صحبت کرده است و باور دارد که اسپلینتر سل پتانسیل بسیار زیادی دارد. وی میگوید:
در نهایت میخواهیم بازی همان روند خطی عناوین اصلی را حفظ کند و در نتیجه آن را جهان باز نخواهیم کرد. یکی از نکاتی که مرا در مورد این پروژه هیجانزده میکند آن است که بازیهای اخیراً این مجموعه، جهان وسیع و بزرگی داشتهاند. این بدین معنی است که انتخابهای زیادی را میتوان انجام داد و آنچه در مورد اسپلینتر سل دوست دارم آن است که هر اینچ از نقشه، قصد و تصمیم تازهای را رقم میزند.
برای توسعهدهندگان بسیار مهم است که ریمیک Splinter Cell همان حس و حال اولیه را حفظ کند و تجربهای مشابه اولین نسخه از بازی که در سال 2002 منتشر شد، ارائه کند. استفاده از موتور گرافیکی جدید بدین معنی است که گیم پلی تغییراتی خواهد داشت و با استانداردهای مدرن برابری خواهد کرد. وجود توسعهدهندگان قدیمی نیز به استودیو امکان خلق تجربهای مشابه نسخهی اصلی را داده است و از آنجایی که استودیو تورنتو یوبی سافت، Splinter Cell Blacklist را تولید کرد؛ باید بگوییم که مشکلی از بابت عدم آشنایی با بازی وجود نخواهد داشت.
یوبی سافت در ماه اکتبر به ساخت یک اسپلینتر سل جدید چراغ سبز نشان داد و فهمیدیم که بازی جدیدی پس از یک دهه غیبت ساخته خواهد شد. همچنین گفته شد که Splinter Cell جدید بر اساس هیتمن ساخته میشود. مشخص نیست آیا یک نسخه جدید نیز در حال ساخت است یا اینکه بازسازی Splinter Cell، تنها پروژهای است که در حال تولید است.
منبع: VGC
دیدگاه کاربران
تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاهمهمان
یه حسی میگه اینم مثل division هرگز کرک نمیشه
محمد
یه سوال خبری از سیستم مورد نیاز بازی اطلاعاتی هست
یحیی رحیمی در پاسخ به محمد
بازی هنوز در مراحل ابتدایی تولید به سر میبره و مشخص نیست برای چه پلتفرمی منتشر میشه. از اونجایی که گفتن نسل جدید، احتمالا سیستم قدرتمندی لازم داشته باشه
دانیال
سلام روی سیستم من میاد؟
رم 8 گیگ انتی شوک
گرافیک جی تی 730 دو گیگ
سی پی یو amd athlon ll x2 265
مادربرد m.b ecs black series
یحیی رحیمی در پاسخ به دانیال
هیچ اطلاعاتی در مورد بازی منتشر نشده است. لطفا در صفحهی مربوط به بازی نظر بگذارید.