Cyberpunk 2077
علیرضا نظری

بازی Cyberpunk 2077 روزانه میزبان یک میلیون نفر است

علیرضا نظری 1 مهر 1401 بدون دیدگاه
238 بازدید

سی‌دی پراجکت استودیو توسعه دهنده بازی Cyberpunk 2077 به تازگی در توییتر خود اعلام کرده است که طی یک هفته اخیر، تعداد یک میلیون کاربر روزانه در Cyberpunk 2077 بازی کرده‌اند و این تعداد همچنان در حال افزایش است. به گفته CD Projekt این رقم تشکیل شده از بازی‌‌کنان جدید و بازی‌کنانی که دوباره به تجربه سایبرپانک 2077 برگشته‌اند.

در حالی که استودیو سی‌دی پراجکت دلیل مشخصی برای افزایش تعداد بازی‌کنان بیان نکرده است، می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی آن ارائه یک بروزرسانی جدید با نام Edgerunners، در کنار نمایش انیمه Cyberpunk: Edgerunners از نتفلیکس است، که در واقع این انیمه از روی بازی سایبرپانک 2077 ساخته شده است و توانسته به خوبی توجه مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین استودیو مذکور در حساب توییتر خود افزود: «نایت سیتی هر روز از هفته یک میلیون نفر بازدید داشته است و ما می‌خواستیم از این فرصت استفاده کنیم تا از شما برای اینکه همراه ما هستید و به انجام بازی می‌پردازید تشکر کنیم».

طبق گذارش‌های جدید، بازی سایبرپانک 2077 پرفروش‌ترین بازی این هفته در استیم بوده است و بیشترین تعداد بازی‌کنان به صورت همزمان را از ژانویه 2021 به خود اختصاص داده است. این بازی جزو 10 عنوان برتر استیم محسوب می‌شود که در حال حاظر برای تمامی پلتفرم‌ها مبلغ 30 دلار برای آن تخفیف در نظر گرفته شده است.

بازیکنان Cyberpunk 2077

محتوای جدید Cyberpunk 2077

همان‌طور که گفته شد موفقیت دوباره Cyberpunk 2077 پس از انتشار بروزرسانی Edgerunners حاصل شد، که تعدادی ویژگی جدید و هیجان‌انگیز را به بازی اضافه کرد. در رابطه با انیمه سریالی Edgerunners هم تمامی 10 قسمت از فصل اول آن در 18 سپتامبر (27 شهریور) به نمایش در آمد. حال با نگاهی به آینده، یک بسته الحاقی با نام Phantom Liberty برای سایبرپانک 2077 در سال 2023 منتشر خواهد شد که در آن بازی‌کنان قسمت جدیدی از شهر را با شخصیت محبوب بازی یعنی جانی سیلور (کیانو ریوز) تجربه می‌کنند. همچنین در ادامه سی‌دی پراجکت تایید کرده است که این محتوا برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه نخواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 ابتدا در سال 2020 با مشکلات فنی که با خود به همراه داشت، عرضه شد. این مشکلات بیشتر در کنسول‌های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان قابل رویت بود و شکایت‌ها از کیفیت بازی به مرحله‌ای رسید که سونی بازی را از فروشگاه پلی استیشن حذف کرد. با این حال توسعه دهندگان دو سال گذشته را صرف این موضوع کرده‌اند و با انتشار نسخه نسل نهمی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس به همراه بروزرسانی‌های جدید توانستند بسیاری از ایرادات و مشکلات بازی را برطرف نمایند. سایبرپانک 2077 در حال حاظر برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.